piątek, 1 grudnia 2017

Zapytaj Modliszkę - druga edycja! Dzień pierwszy pytań i odpowiedzi



Ciekawe, czy ktokolwiek to pamięta, haha. Mniej więcej dwa lata temu zorganizowałam taką akcję. Na czym to polegało? Wysyłaliście mi anonimowo pytania a ja wybrałam później kilkanaście z nich i na nie odpowiedziałam. Ale tym razem zabawimy się inaczej - i mam nadzieję, że ciekawiej :).

Codziennie, przez cały grudzień aż do Nowego Roku będę wrzucać na blogu nowe posty. Każdego dnia odpowiem na kilka wysłanych przez Was pytań, myślę że maksymalnie na trzy. Żeby nie było nudno, to oprócz odpowiadania będę również zamieszczać jakieś ciekawostki dotyczące gry lub bloga + screeny z rozgrywki. Może na jakiś się załapiecie! :D

Link do wysyłania pytań - klik.

Ponieważ dzisiaj dopiero zaczynamy, to pozwolę sobie samej zadać pytanie, które często mi zadawaliście, ale nie chciałam odpowiadać!

Pytania na dziś:
Modliszko, jaki jest twój nowy nick?
Ha! Święta się zbliżają, to w ramach prezentu powiem. Panna_migotka. Ale nadal możecie mnie nazywać Modliszką. Lubię obie nazwy.

Ciekawostka na dziś:
Wiedzieliście, że najczęściej na blogu odwiedzacie spis tytułów i odznaki? Sprawdziłam w statystykach. Już wiem, co powinnam najczęściej aktualizować!

Rozgrywka z dnia dzisiejszego:


Co uważacie o tym pomyśle? Chcę i siebie i Was trochę rozruszać, bo ostatnio mało, naprawdę mało tu się udzielałam. Pisanie raz na miesiąc,to żadne pisanie! Modliszko, do roboty! Tak więc już dzisiaj możecie wysyłać swoje pytania. Mam nadzieję, że będziemy się razem świetnie bawić :D.

Modliszka
(Migotka!!!)

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tego Kubina (chyba) w Znajomych TUm tum tum

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki jest twój ulubiony event? Czy zrobisz kiedyś jakiś room do grania z innymi (w tym z nami)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do zadawania pytań jest w poście, tam wpisz swoje pytanie :D.

      Usuń
  4. Zapytaj Modliszkę 2017
    Formularz Zapytaj Modliszkę 2017 nie przyjmuje już odpowiedzi.
    Jeśli uważasz, że to pomyłka, skontaktuj się z jego właścicielem.

    modliszka naprawisz to plz

    OdpowiedzUsuń