piątek, 22 kwietnia 2016

Dzień Dziecka 2016 + informacje o futrach za ser

W grze pojawił się mini event z okazji Dnia Dziecka 2016. Zanim ktoś krzyknie - "Dzień Dziecka jest w czerwcu kalafiory jedne, nieuki!!", to przypomnę, że w myszkach zawsze był on z okazji Tureckiego Dnia Dziecka, który wypada 23 kwietnia, czyli jutro.
Na samym początku naszym zadaniem jest podążać za strzałkami, które wskażą nam drogę do kolejnych zadań na evencie.



Zadania są różne. Ja przykładowo na sam początek zostałam skierowana pod tablicę (zdjęcie poniżej) gdzie musiałam wykonywać ruchy wyświetlające się na niej. Raz było to zwykłe kliknięcie strzałki na klawiaturze, innym razem użycie jakiejś emocji - śmiechu, tańca itd. 


Gdy robimy coś dobrze, doliczają nam się punkty +1. Innym zadaniem było noszenie książek na półki. Trzeba klikać spację i włazić na półki by je odłożyć. Może nam się również trafić przepisywanie wierszyka. Nie jest to trudne, wystarczy tylko pisać poprawne wyrazy.
Później strzałki zaprowadzą nas na scenę. Musimy na niej zacząć machać flagą, za co dostajemy kolejny punkt +1. Po końcu mapy nasze zebrane punkty się zapisują i na kolejnej możemy zbierać nowe, które doliczą się do poprzedniej sumy tworząc jedną całość.

Ogólnie rzecz biorąc w tym evencie możemy dostać trzy tytuły - dwa stare i jeden nowy. Są nimi Dziecinna Myszka - za zebranie 75 punktów, Wzorowy uczeń - 150 punktów i nowy tytuł Zdeterminowana Myszka - za 300 punktów. 

A teraz przejdźmy do drugiej części postu - futerka za ser. Pewnie spora część z Was miała okazję zobaczyć nowe futra, które miały zostać dodane do gry - liściaste, ogniste itd. Dobra wiadomość jest taka, że zostały już wprowadzone. Dlaczego więc nie ma ich w sklepie? Już tłumaczę. Żeby mieć możliwość kupienia kolejnego futra za ser, najpierw musimy mieć pierwsze z nich, czyli wietrzne. Wtedy pojawi się futro liściaste, a potem musimy kupić liściaste żeby mieć następne i tak dalej. Po prostu trzeba je kupować po kolei.


Kup wietrzne futro
Kup liściaste futro (przedtem musisz mieć wietrzne)
Kup ogniste futro (wcześniej musisz mieć wietrzne i liściaste)

Gdyby ktoś mnie pytał, czy będę zbierać - oczywiście, że tak! W końcu jedno z futerek jest zielone :). Nie będę jednak robić tego w ten sposób, że będę siedzieć nie wiadomo ile w grze. Ser po jakimś czasie sam się uzbiera, prędzej czy później. Nie ma pośpiechu :).

P.s. Ze sklepu została usunięta zakładka collector (kolekcjonerskie). Od teraz wszystkie przedmioty są dostępne w sklepie do kupienia kiedy tylko się chce.

Modliszka

59 komentarzy:

  1. Własnie spotkałam się z tą mapką powinna być za jakieś 25 min :D

    OdpowiedzUsuń
  2. BYŁA MAPKA I JEST PIĘKNA O CO CHODZI??????
    Ps super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a i te futra za sery są na zawsze??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba że administratorzy dodadzą jakieś zmiany w przyszłości.

      Usuń
    2. e, ja go nie widziałam... przed chwilą kilka mapek temu miałam jeszcze dinozaurową mape! ;-;

      Usuń
    3. Event z dinozaurami będzie trwał dwa tygodnie, czyli skończy się w przyszły piątek - 29 kwietnia. Równocześnie jest też ten z Dnia Dziecka :).

      Usuń
  4. a w evencie o coś chodzi?
    bo zdobywam takie +1 i nie wiem co to ma być...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem Transformice to kpina. Już nie gram w to dziadostwo. Te tygodniowe eventy to był burdel a teraz... A teraz jest jeszcze gorzej! I się dziwią, że starzy gracze odchodzą. Ja gram od 2011 roku i tydzień temu zakończyłam swoją przygodę z grą. Niech dalej tracą starych graczy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupol jeden... wiesz że jesteś noobkiem?

      Usuń
    2. transformice jest najfajniejszą grom w jakom grałem a nie bede cie wyzywać bo to twoje zdanie:)

      Usuń
    3. Mam takie samo zdanie na temat tej gry, również skończyłam w nią grać.

      Usuń
    4. Wyobraź sobie - wielu graczy chce nowe rzeczy, a event będzie trwał jeszcze tydzień. Ja BARDZO chciałam nowe rzeczy i eventy. Teraz mogę się cieszyć co tydzień nowymi ubraniami i mapkami eventowymi. Chociaż masz rację. Te stare długie eventy były fajne. Masz dużo czasu na zebranie title i rzeczy do ekwipunku. Oczywiście nikt nie ma prawa ciebie wyzywać od nooba i wgl. Więc odpowiedź nr 1 była NIE MIŁA.

      Usuń
  6. Ja mam to futro, a tego zielonego w sklepie nie ma! Co jest!?

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko,usunęli zakładkę ''Kolekcjonerskie'' i wszystkie ciuszki,futra itp są w sklepie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Eww... szkoda że te futerka takie drogie i jeszczce po kolei. Chciałabym ogniste. :/ (Tak, dziecko Avatara. XD)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli, że jak kupie to wietrzne futerko to później muszę kupić liściaste a później te ostatnie tak ?

    OdpowiedzUsuń
  10. co ile jest ev?

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu nie ma eventtów z dnia dziecka w tfm
    ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko, dopisz, że wietrzne futerko jest za 5000 serków, liściaste 1000, a ogniste 15000.

    OdpowiedzUsuń
  13. Modliszko jak uważasz, czy te futra są drogie? Moim zdaniem tak.Przecież za wietrzne (5000), lisciaste(10000) i ogniste (15000)futra musimy uzbierać aż 30000 serów za dużo te futra kosztują będę parę lat na nie zbierać jeśli mi się bd jeszcze chciało grać w tą grę.A ty jak uważasz Modliszko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trochę za drogo. Według mnie każde powinno kosztować po 5000. Ale cóż, jest jak jest.

      Usuń
  14. grałem bardo dużo a ani jednego eventu nie miałem

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy wejdzie się na scenę dostaje się +1 punkt. Ciekawe co można za to dostać.

    OdpowiedzUsuń
  16. A nic nowego nie ma na village?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mapka jest faktycznie piękna. Ale ten pomysł z futrami. Zwłaszcza jak za sery, to się będzie baaaardzo długo zbierać

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa te rzeczy co wcześniej były niedostępne będą zawsze ? D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, powinny być na zawsze. Przynajmniej tak pisali administratorzy :).

      Usuń
    2. Jak wygląda to wietrzne futro i jak go kupić ?????

      Usuń
  19. Podobno liściaste futro kosztuje aż 10 000 serków T_T noo ale podobno XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile będzie trwał event z dnia dziecka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że to mini event :/ Brakowało mi 5 punktów do title :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Event jest spoko, ale nie za bardzo rozumiem do czego są te "1+"... One w ogóle coś dają??? Proszę o odpowiedź ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą są punkty za wykonanie jakiegoś zadania w evencie. Powyżej są opisane nagrody za punkty. Miłego dnia! ;)

      Usuń
  23. modliszka ja mam jeszcze prehistoryczny a jest sobota

    OdpowiedzUsuń
  24. Modliszko plisek powiedz ile trwa ten event????

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie ile jeszcze będzie to zbieranie piórek i flag ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam już wszystkie title z tego mini eventu, ciekawi mnie czy jest coś jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz zgapiłaś ten swój blog trochę od modliszki...ale modliszka ma lepszy blog.

      Usuń
    2. Nawet od Modliszki zdjęcia zgapiłaś! -.-

      Usuń
    3. Ba - zdjęcia. Tabelki i tekst przy najnowszym poście również skopiowany ode mnie. Nawet czcionka z żółtej niezmieniona.

      Usuń
    4. Nawet na zdjęciu jest Modliszka

      Usuń
    5. I to jest właśnie kpiuj wklej... Wszystko identyczne...

      Usuń
  28. Jak wymieniac te punkty na title? Czy to sie automatycznie jakos robi? Mam juz ponad 75 i chyba nie dostalam tego tytulu.. :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem, jak innym, ale mi się nie chce zbierać na futro :P

    OdpowiedzUsuń