piątek, 10 lutego 2017

Event Walentynkowy 2017

Walentynki coraz bliżej! Życzę dużo radości dla wszystkich osób, które mają swoją parę i naprawdę miło spędzonego tego wyjątkowego dnia :).
Tym razem w myszkach doszła tylko jedna rzecz do sklepu - truskawkowe futerko.



Jeśli ktoś z Was na bieżąco obserwuje konkursy na forum gry, to wie, że jest to jedno z futerek zwycięskich z jednego z ostatnich futerkowych konkursów. Oryginał narysowała Sheripotwor z polskiej społeczności i w sumie to jej zawdzięczamy tak uroczą truskawkę :). 

Mapa eventowa nie zmieniła się od zeszłego roku. Wygląda zupełnie tak samo, zasady również są takie same.


Co jest naszym zadaniem? Pocałować się na mapie z myszką, której nick mamy ukryty pod kreseczkami w lewym górnym rogu. Jak go "odkryć"? Wystarczy całować się z kim popadnie. Co każdą pocałowaną myszką odsłania się jedna literka nicku tej właściwej osoby. Brzmi strasznie, ale wkrótce zaczną za wami ganiać myszki krzycząc "POCAŁUJ MNIE". Ach te walentynki.


Za pocałowanie "właściwej" myszki możemy dostać niespodzianki takie jak ser, przedmioty ekwipunkowe (w tym jeden nowy!) oraz różowe serca - do zbierania w tym evencie, by dostać za nie nagrody. A tu wspomniany nowy przedmiot:

Walentynki 2017
Po użyciu przez kilkanaście sekund za naszą myszką lecą czerwone serduszka i płatki

Po użyciu wygląda tak:




A jakie mamy nagrody? Popatrzmy niżej:

Nagrody za serca:
stary tytuł Tajemniczy Wielbiciel - zbierz 10 serc
Jedna truskawka - zbierz 15 serc
stara kulka do poziomu szamana z różami - zbierz 20 serc
stara odznaka z różą - zbierz 40 serc
stary tytuł Mój Mały Cukierczek -zbierz 60 serc

I jeszcze jedna nowość! Na forum Transformice pojawił się nowy sentinel (moderator zajmujący się forum) polskiej społeczności. Gratulację należą się dla gracza Amegake! :D

47 komentarzy:

  1. Jest też event o naleśnikach B) ale nie ogarniam tego o naleśnikach ;v

    OdpowiedzUsuń
  2. Modliszko, dlaczego nie mogę dodać cie do znajomych na TFM? " Taki gracz nie istnieje". Dlaczego nie ma totemu na surv?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totem z tego co pamiętam dawno temu zdecydowano się usunąć z survivoru. Ale łapki uciąć nie dam, rzadko kiedy tam gram.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Twój komentarz zostanie usunięty za 3.. 2.. 1..

      Usuń
    4. Przepraszam, ale jeszcze nie czuję się gotowa do ujawnienia nowego nicku wszystkim dookoła xD. Parę osób go znalazło, to niech ma. Kiedyś sama go podam, gdy uznam że nadszedł dobry moment. Może :P.

      Usuń
    5. To znaczy, że konto Modliszka nie istnieje?

      Usuń
    6. Dzięki za odpowiedź, jeśli chodzi o totem to jeszcze 1,5 tyg. temu był dlatego też moje zdziwienie.

      Usuń
    7. Nie można powiedzieć, że nie istnieje. Bo istnieje - tylko ze zmienionym nickiem :>

      Usuń
    8. ja tam wiem jaki nick xd

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Moim zdaniem twój nowy Nick jest cudny ^^ I szkoda, że go nie ujawniasz :-( Ale twój wybór

      Usuń
    11. Też wiem mam Cię w znajomych; )

      Usuń
  3. Prosimy o opis ewentu naleśnikowego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie, uspokójcie się.
      Modliszka nie ma tyle czasu.
      W ogóle w tym naleśnikowym lua evencie chodzi o to, żeby upiec naleśnika.
      Trzeba podejść tam gdzie myszki pójdą, potem wybierasz co chcesz zrobić i np. masz jajka i cukier. idziesz na górę tam jest cukier z prawej i klikasz parę razy strzałkę w dół. masz już np. 6 cukru. idziesz tam gdzie są jajka i tak samo robisz ale bierzesz np. 5.
      Wtedy idziesz na dol do pieca klikasz spacje i idziesz do góry na ten stół i tam spacja i np. dostajesz karteczkę i nwm np. 60%
      Na razie tylko tyle wiem.

      Usuń
    2. Opis eventu można znaleźć na innych blogach. I zgadzam się, trochę czasu zajmuje zebranie informacji do eventu, zdjęć itp. więc pewnie Modliszka później doda post.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Znowu dostarczam :)
    Serca:
    10 - Tajemniczy Wielbiciel (chyba)
    15 - 1 truskawka (chyba)
    20 - stara kulka do poziomu szamana (chyba)
    40 - stara odznaka (chyba)
    60 - Mój Mały Cukiereczek (chyba)

    No nie wiem :/
    Tylko tyle wiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Event był dobrym pomysłem, ale jest kiepsko jak się trafi na graczy, którym na tym evencie nie zależy. Albo jak myszka, którą musisz pocałować, by dostać serce jest afkiem..

    OdpowiedzUsuń
  6. do kiedy bedzie event?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie trwać dwa tygodnie, jak te wcześniejsze, więc skończy się 24 lutego.

      Usuń
  7. Nigdy tego eventu nie przejde

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam walentynkowy. Z tamtego roku mam wszystko oprócz title za 60 (mam tyle tylko dzieki chorobie xDD) A co d nicku to jest uroczy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten event jest nawet w miarę XD Ale mini event jest genialny! Czekam na poradnik :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naleśnikowy event jest dosyć trudny. Sam go nie umiem przejść.

      Usuń
  10. Modliszko czy ta myszką której nick mamy ukryty też ma nasz nick ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog. Dopiero na niego trafiłam już mi sie spodobał :33 Szkoda że zmieniłaś nick, wyczytałam to z komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie event jest spoko ale sądzę że powinni dodać nowe bo teraz są takie same jak z tamtego roku A to już nudne...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 15 serc i nie otrzymałam żadnego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  14. No nawet średni event. Czasem jest tak, że będziemy musieli pocałować myszkę, która zdechła, bo się nie ruszała. Jak dla mnie 4/10.

    OdpowiedzUsuń
  15. Panna_migotka to Modliszka
    hihi

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie gdzie mogę wymienić serca na ozdobę na level do szamana. Uzbierałam ich 20 i nie wiem gdzie je wymienić? Prosze o pomoc. I z góry bardzo dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie dlaczego nie mam cyferki 2 koło róży? :( Mam 40 serc rok temu dostałam za 40 w tym roku nie dostałam i się odznaka nie podwoiła

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie dlaczego nie mam cyferki 2 koło róży? :( Mam 40 serc rok temu dostałam za 40 w tym roku nie dostałam i się odznaka nie podwoiła

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny efekt a o futrze nie mówiąc.. CUDOWNE!
    Qorneliaaa

    OdpowiedzUsuń