piątek, 24 lutego 2017

Event Karnawałowy 2017

Event Karnawałowy wystartował! Wraz z nim do sklepu doszły dwa nowe przedmioty:


Wydarzenie wygląda zupełnie tak samo jak zeszłoroczne. Mapa pojawia się co jakieś pół godziny/godzinę. Różnie. 


Naszym zadaniem jest jako pierwszy przekroczyć linię mety jadąc na dziwnej platformie. Dla niektórych niestety - jest to event ze współpracą z innymi. Jak pomóc platformie i ją ruszyć? Trzeba klikać strzałkę w lewo i w prawo. Na zmianę. Jeżeli nasza platforma pierwsza przekroczy metę - dostaniemy eventową walutę - flagę i jakieś ekwipunkowe bonusy.
Pojawił się jeden nowy pędzel!

Karnawał 2017
Pozwala nam na kilka sekund malować po mapie na niebiesko

Nagrody za ilość zdobytych flag:
Stary tytuł Arlekin - zbierz 5 flag
Truskawka - zbierz 10 flag
Karnawałowa kulka do poziomu szamana - zbierz 15 flag
Stara odznaka z karnawałowym pióropuszem - zbierz 30 flag
Stary tytuł Imprezowicz - zbierz 50 flag




64 komentarze:

  1. jeśli sie nie myle do zdobycia ponownie jest tytuł arlekin za 5 flag

    OdpowiedzUsuń
  2. Beznadziejny ten event nigdy tego nie wygram, mam nadzieję, że za tydzień, dwa będzie żabi event.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężki event bo nagroda dla tych co wygrają (który wóz wygra), a za 2 tygodnie nowy event :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bana i ominie mnie ten event :D Chyba, że w 1 dzień się wyrobie, ale wątpię. W sumie to dobrze, bo ev ciekawie się nie zapowiada :) Czekam, więc na ev żabi, pozdrawiam Wiktoria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabiego eventu mię będzie ponieważ eventy tygodniowe zostały wycofane

      Usuń
    2. Będzie żabi event co wszystkim rozpowiadasz że nie będzie

      Usuń
    3. Nie będzie ponieważ eventow tygodniowych juz nie np. Pilotowania przytulania wiec żabiego Tez nie będzie.

      Usuń
    4. A walentynkowy rok temu też trwał tydzień, karnawał itp. A w tym roku był to samo z ciastem i księżycem więc będzie żabi :)

      Usuń
    5. Dlatego ze to są "święta" oparte na rzeczywistość np. Walentynki Chiński nowy rok czy Karnawał a nawet Święto 3 króli a tamte są wymyślone.

      Usuń
    6. Ale ostatnim tygodniowym eventem w zeszłym roku był event z gotowaniem i w tym roku też powinno tak być. Być może te tygodniowe eventy w tym roku też powinny być, więc co rozpowiadasz, że nie będzie?

      Usuń
    7. Ale administracja gry dokładnie napisała ze eventow tygodniowych juz nie będzie. Jak chcesz to sobie myśl o ty ze będzie nie będę się z Tobą kłócił.

      Usuń
  5. Następny event to moje imieniny dzień św Patryka a potem wielkanocny
    Pecio2004

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żabi ma być po tym potem Patryka a Wielkanocny w kwietniu a tobie wyszło jak w marcu bo co 2 tyg. więc może jeszcze z gotowaniem będzie ;)

      Usuń
  6. Coś czuję, że ten event nie wypali...

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam że będzie Zabi ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Event może być, ale strasznie jest wkurzający z resztą nawet ciekawy pomysł z samochodami :) a z strzałkami to jak na evencie szkolnym :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech.. Znowu ten edvent ale trzeba jakoś przeżyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Za 5 flag jest title "Arlekin", sprawdzone.

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu jak zapraszam do znajomych modliszka to mi pisze że gracz nie istnieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ze zmieniła nick

      Usuń
    2. ehehe szczęście że przed zmienieniem nicku ją poznałam xD

      Ten event jest okropny ;_; Zbieram tylko na truskę, bo z tamtego roku mam już Arlekina oraz kółko szamana.

      Usuń
  12. Oby za 2 tygodnie był Elisah.. Ten też jest super, ale ciężko trochę.

    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny event to event święto Patryka. Tygodniowych eventow jak np. Żabi przytulania czy elisah juz nie będzie

      Usuń
    2. Żabi ma być ponoć ;)

      Usuń
  13. Za 5 title Arlekin
    Za 10 1 truskawka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. Mi zależy tylko na kołku szamka i trusce ale już na odznakę się nie nakrecam ._.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wie ktoś może czy będzie event ninja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Go chyba nie będzie. Bo poco powtarzać takie eventy na bilety?
      Już teraz można zdobyć bilety więc no :v
      Ale wiemy że powtórzą od serowego do gotowania. Ktoś mówił że specjalnie jednego nie dodadzą. Oby to był jakiś który mam zrobiony XD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też :D
      Mój ulubiony kolor to niebieski! =)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Fajny jest event
    Ale powiem, że jeśli mam czekać godzinę na event, który i tak przegram to trochę się nie opłaca. Mam już tytuł Arlekin i odbiłam swojego celu.:p
    Nie było mnie nigdy na żabim evencie, ale notka z poprzedniego roku mnie zainteresowała...
    Cóż... Ja ten ev. Oceniam tak nawet nawet.
    Cieszy was też to, że mamy ev. Po evencie? ^.^
    Jest ciekawie.
    Fajna notka.
    Ciekawie piszesz.
    POZDRAWIAM :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Modliszka mam pytanie. Czy będzie jeszcze żabi event? Nie było mnie na nim w zeszłym roku .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie każdy powtórzony z 2016 od serowego do gotowania (prawdopodobnie).
      Ktoś chyba mówił że jeden event zostanie specjalnie usunięty.

      Usuń
    2. :o skąd ty to wiesz

      Usuń
    3. A gotowanie chyba w maju powinno być c'nie?

      Usuń
    4. Gotowanie było w marcu -,-

      Usuń
  19. Kulka za 15 flag wiem ,bo sama dostałam nie dawno. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 15 dostałam za 20...

      Usuń
    2. Więc widzisz za 20 jest Modliszka wie co pisze

      Usuń
    3. Właśnie ona też błędy popełnia a kulka jest za 15 biletow

      Usuń
    4. Modliszka nie jest nieomylna. Też może robić błędy. Proszę o wyrozumiałość! :D

      Usuń
  20. Hej ☺ Przepraszam za reklamę, ale właśnie założyłam nowe plemię, i chciałam, żeby dołączyło trochę więcej osób niż jedna 🙂 Chętnych prosiłabym o wiadomość na moje konto Mymylenne. I ponownie przepraszam Modliszko za reklamę ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Mam problem, jak jestem shamem to wszystko wyczarowuje mi się w kilkudziesięciu egzemplarzach. Gdzie to mogę zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  22. wiedzialem ze bedzie event sw.Patryka a kazy gadal zabi bedzie xd i po co bylo wprowadzac ludzi w blad?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ananas na głowę jest extra. Mapa eventowa za to słaba.
    Qorneliaaa

    OdpowiedzUsuń