piątek, 12 maja 2017

Event Przytulania 2017

Bo każdy z nas marzy o przepychaczu na twarzy! Tak można zareklamować najnowsze przedmioty, które doszły do sklepu wraz z powrotem eventu przytulania. Bajeczny przepychacz.


Ale ale - wracajmy do eventu! Nie różni się niczym od zeszłorocznego. Działa tak samo jak poprzedni z wyjątkiem tego, że teraz mamy system przygód i nasza waluta (tutaj tęcza) nie pojawia się w ekwipunku tylko w specjalnej zakładce na naszym profilu. Pisałam o tym kilka notek temu :).


No to tak krótko wytłumaczę dla nowych - naszym zadaniem jest dotrzeć na mapie eventowej do drugiej drużyny (jest czerwona i niebieska) a następnie przytulić się z jednym z nich. Po drodze musimy przebiec po znikającej tęczy (poniżej), na to jedno musimy uważać. Lepiej nie spaść.


Nagrody są takie same jak rok temu, nie doszły żadne nowe. Mamy więc stary tytuł "I cheese you", odznakę z tęczą, kulkę szamana itd.

W naszym spisie przygód w profilu możemy sprawdzić ile mamy tęcz i czy zdobyliśmy specjalne osiągnięcia, przykładowo:


Zwierzaki, to oczywiście te z ekwipunku. Jak najprościej zdobyć to osiągnięcie? Umówić się ze znajomymi w osobnym pokoju i ustalić, że każdy założy to samo zwierzątko. I już :).
Nie będę tym razem robić tabelki z odznakami do tego eventu - no bo nic nowego nie ma, a wiecie, że najczęściej tabelki robię do nowości.

Powinnam w końcu zaktualizować odznaki futerek! Zajmę się tym niedługo :).
Modliszka

53 komentarze:

  1. O co chodzi z tymi zwierzątkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, chodzi o te z ekwipunku - smoki, żabki itd.

      Usuń
    2. Zanudzaja tymi starymi eventami --.--, mogliby się postarać :'(

      Usuń
  2. Podobno inaczej zdobywa się kule szamana... jak!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie inaczej, można zdobyć Za 20 tęcz.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie to wygląda inaczej. 10 punktów - title, 20 punktów - kulka do poziomu szama. Zamiast tęcz punkty u mnie dają nagrody ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pyt , jak będą 2 myszki na roomie to będzie event czy nie będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie czy te ptk przygód można na coś wymieniać czy jest to w ramach statystki mam 81lvl i 175ptk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nic się niestety nie wymienia punktów przygody 😓

      Usuń
    2. One wymieniają się AUTOMATYCZNIE!

      Usuń
    3. Nie wymieniają się automatycznie, tylko się automatycznie pojawiają na profilu i tam zostają.

      Usuń
  7. Japk zdobyć tytuł I Cheese you?

    OdpowiedzUsuń
  8. kulka jest za przytulenie członka przeciwnej drużyny w mniej niż 45 sekund :)

    OdpowiedzUsuń
  9. za co jest odznaka??

    OdpowiedzUsuń
  10. SZUKAM OSOBY KTÓRA MA SER ASTROLOGICZNY FLEUR NAPISZCIE NICK

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wiem odznaka jest za 10 teczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorzej jak nie masz znajomych na tfm ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bjeda f kraju ;(

      Usuń
    2. To masz mnie :D nazwa Wampirka333 nie pytaj o nick wiem chory..

      Usuń
  13. To za ile dostaje się w końcu title i kulke do poziomu szamana??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. title Free Hugs otrzymuje się za 10 tęcz a kulke za 2 wykonane zadania z eventu odznakę tęczy za 4 zadania a za 6 wykonanych zadań title I cheese you

      Usuń
  14. Modliszki wiesz może ile będzie trwał ten event ?? Tydzień lub dwa ,a może trzy ? :) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytłumacze wam te zadania jak nie rozumiecie:
    Słowa oznaczone gwiazdką są na końcu wytłumaczone. :)
    Przytul członka przeciwnej drużyny z tym samym *astrologicznym serem - Do tego potrzebne są *słoneczka.
    Przytul członka przeciwnej drużyny z tym samym *zwierzątkiem Jak masz to umów się ze znajomym na tym samym pokoju i na *evencie załóżcie to samo. :)
    Przytul członka przeciwnej drużyny w mniej niż 45 sekund czasu Chodzi o to, że trzeba się spieszyć. :)
    OK TLUMACZĘ
    *słoneczka - dostajesz je na INNYM evencie, lub wymieniasz. Jak masz taki sam jak ktoś, to do eventu. :D
    *eventy - nie muszę tłumaczyć ale dla nowych:MAPKI BEZ SERKA.
    *astrologiczny ser - dostajesz ze słoneczek. :)
    *zwierzątko - Latają za tobą przez chyba godzinę, nie da się ściągnąć przed upływem czasu. Są to: Smoki, Coś czego nie umiem nazwać, żabki, papugi i aniołki.

    Ok to tylko...
    ...Tytuły
    Free Hugs - 20 tęcz (chyba)
    I Cheese You - 60 tęcz

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~INNA CZĘŚĆ~~~~~~~~~~
    Taki poradnik do eventu ze smokiem.
    1. załóż smoka
    2. czekaj na event
    3. wejdź na samą górę smoka
    4. weź lampion
    5. zejdź z ogniska
    6. tańcz
    Dostałeś/łaś tytuł Mała Małpka!
    Ok koniec, bo palce się zmęczyły :D
    PS. Mam nadzieję że pomogłam <3
    PAA :D
    ~!~!~!~!~!~!~!~!~!~Koniec~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!

    OdpowiedzUsuń
  16. Modliszko! Jest coś nie tak. Piszesz, iż są te same rzeczy do zdobycia ,ale tak nie jest. Przeczytałam wpis z tamtego roku i napisane jest, że tytuł "Free Hugs" jest za 10 tęcz, a ja dostałam gdy miałam 5. Poza tym kulka nie jest za 20 tęcz, ja dostałam gdy miałam 6 (:o).
    ~Czeko12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj uważnie. Napisałam "są te same rzeczy do zdobycia". Nie pisałam, że za tyle samo tęcz :).

      Usuń
  17. Mam pytanie. Modliszko czy mogłabyś mi wytłumaczyć o co chodzi z tymi kodami do futerek i kolorków. Jestem ubrana w wietrzne i opaske królika. Wiem, że to nie dotyczy eventu, ale jak z tego korzystać. I jak jestem ubrana w kremowy kolorek. Jak działają te kody?? Z góry przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz w sklep>jakiś ciuch (nie futro)>koloruj. No i masz tam różne elementy danego ubrania, które można pokolorować. Kolory są w takich kwadracikach z kodami obok. Możemy zmieniać kolor za pomocą kliknięcia w kwadracik i wybierania go w tęczowym kwadracie po prawej lub możemy wpisać kod. Każdy osobny kolor ma swój kod. Więc jeśli chcemy dokładnie dopasować nasz strój do futerka sprawdzamy kody do niego przypisane, przepisujemy je w miejsce starego kodu i gotowe! ;D

      Usuń
  18. dlaczego usunęli mi wszystkie title z eventów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tak się stało, to jest to błąd i powinienieś/aś go zgłosić.

      Usuń
    2. Dobra przywrócili już mi wszystkie ��

      Usuń
  19. No tak ja to wiem, ale jak przeczytałam wpis z zeszłego roku to myślałam,że kulka jest za 20, aż nagle dostaje ją jak mam 6 tęcz. Przeżyłam szok. Jakoś.
    ~Czeko12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ gdy przytulisz myszkę w ciągu 45 sekund tą kulkę dostajesz. Ja dzisiaj miałem to samo.

      Usuń
  20. a za ile zebranych tęcz jest odznaka itp? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy można dostać truskawke? w ty ev

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dobrze, że niedawno ukończyłem ten event (51 tęcz). :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcesz dostać Serki i nie tylko do TRANSFORMICE ? Na tej stronie można :D http://freehackpl.com/transformice-hack/

    OdpowiedzUsuń
  24. do kiedy jest ten ev?

    OdpowiedzUsuń
  25. Odznake dla szmana dest za zdobycie kompletu: drewna, wody, kamienia, żelaza.

    ./profil A_eng

    OdpowiedzUsuń
  26. zrobiłam mapke z eventu przytulania :D @7287488

    OdpowiedzUsuń