sobota, 17 maja 2014

Dogry.pl - Darmowe truskawki

Już miałam to pisać wiele, wiele miesięcy temu, ale cały czas przekładałam to na inny termin. Temat o darmowych truskawkach - zawsze pełny oszustw, wysyłania haseł do kont, SMS-ów.. W ubiegłym roku, czyli 2013 znalazłam stronę Dogry.pl, która ma moje pełne zaufanie. Zaraz zacznie się pisanie, że skopiowałam pomysł z forum Transformice - niedowiarkom mogę pokazać kiedy dostałam mail z zatwierdzeniem konta na powyższej stronie. A to, że piszę to dopiero teraz to już wina tylko i wyłącznie mojego lenistwa :).
Więc tak - na Dogry rejestrujemy się TUTAJ. Można normalnie, można kliknąć rejestrację Facebookową. Polecam to drugie, z tego co pamiętam od razu dostawało się trochę punktów bonusowych. A za punkty można kupować doładowania do gier, między innymi do Transformice.
Gdy już jesteśmy zalogowani w serwisie i potwierdziliśmy swoje konto linkiem aktywacyjnym, który przychodzi na nasz adres email możemy zacząć zabawę w zbieranie punktów, które w przyszłości wymienimy na truskawki, lub walutę do innej gry.

Klikamy zakładkę "zbieraj punkty". Mamy tam kilka opcji - zdobywanie pkt za gry, za oferty promocyjne, mobile, social i Payback. Warto na początek wybrać "oferty promocyjne". Często są tam różne konkursy, w których można wziąć udział i dostać kilkaset punktów za pięć minut roboty. Polecam potem zająć się zdobywaniem punktów za gry. Jest to już nieco trudniejsze i nie zawsze się opłaca, dlatego ja ostatnio wykonuję zadania z gier tylko wtedy, gdy są jakieś akcje typu +50% punktów. Wystarczy wybrać sobie jakąś grę i zaraz wszystko nam się pięknie pokaże co mamy robić, ile mamy na to czasu i gdzie wgrać screen, który udowodni to, że wykonaliśmy zadanie. W nowej wersji strony wszystko zostało uproszczone, wystarczy tylko podążać za wskazówkami strony. Punkty można jeszcze zdobywać za codzienne logowanie się na stronie i polecanie jej innym osobom. Zbieranie można potrwać długo, ja moje pierwsze doładowanie wzięłam po około trzech miesiącach, ale naprawdę było warto tyle czekać. Kiedy mamy już duuużo punktów i chcemy je wymienić, musimy kliknąć na napis "sklep". Tam wyszukujemy interesującą nas grę, do której chcemy kupić za punkty doładowanie.




Powinny wyświetlić nam się wszystkie możliwe ilości danej waluty z gry, które można kupić. Wybieramy tę, która nas najbardziej interesuje. Pokażę to na przykładzie gry o nazwie "Margonem". Klikamy na wybraną ofertę:


Wiadomo, że za pieniądze nie chcemy kupować, więc wybieramy opcję, w której są same punkty. No i kupujemy! Pamiętajcie, że do wymiany punktów na walutę będzie potrzebny nasz numer telefonu - tam zostanie wysłany specjalny kod. Spokojnie, jest to bezpiecznie. Testowałam kilkanaście razy i nigdy nic mi z konta nie zjadło :).


Jeśli wszystko się zgadza, wybieramy "Kupuję i płacę". Z naszego konta zostaną zabrane punkty.


Na górze strony w powiadomieniach mamy informacje o naszym zamówieniu.


Później będziemy musieli potwierdzić nasze zamówienie:


I tu właśnie jest potrzebny nasz numer telefonu. Jak widzicie na obrazku poniżej, to właśnie tam dostaniemy SMSa z kodem potwierdzającym. Uwaga! To nie jest jeszcze kod na truskawki (czy inną walutę z innej gry)!


Po wklepaniu kodu, naszym oczom ukazuje się inny. Ten już jest naszym wybranym doładowaniem do gry (na przykładzie do Margonem).



Kopiujemy kod i robimy WSZYSTKO zgodnie ze wskazówkami, które są pod kodem. Wtedy będziemy mieć pewność, że wymiana się uda. Mam nadzieję, że wyjaśniłam temat wymian wyczerpująco. Powodzenia! :)

111 komentarzy:

  1. Kiedyś może skożystam z tej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Migotko, czy możesz zaktualizować ten post?
      Bo założyłem sobie Dogry i nie bardzo wiem, o co w tym chodzi...

      Usuń
  2. ciężko sie nabia punkty zrobiłem zadanie w jednej grze i niemam punktów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję siebie: musimy zaczekać na nasze pkt. Może to potrwać kilka dni - tak więc trzeba spokojnie czekać.

      Usuń
    2. Modliszka mi niedziala dogry.pl mam tam konto ale jak tylko sie zaloguje to pokazuje mi sie ze mam wlonczonego jakigos adblocka i musze go wylonczyc.wiesz moze jak go wylonczyc?pozdrawiam Gimpogimpogi :-)

      Usuń
    3. Po prawej stronie przeglądarki wyświetla się czerwona ikonka AdBlocka - jeśli faktycznie go masz. Kliknij na nią i wybierz "włączony na tej stronie", żeby go wyłączyć.

      Usuń
  3. Ech kurczę szkoda że trzeba nr telefonu podawać :/ Rodzicom może się nie spodobać. Może kogoś ze znajomych poproszę o ,,użyczenie" telefonu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, możesz spróbować ^^

      Usuń
    2. Wiesz że sms z kodem przyjdzie do znajomego?

      Usuń
    3. Ale skoro poprosi kogoś o użyczenie telefonu, to raczej nie byle kogo. Poza tym jeśli kod przyjdzie tak szybko, jak zwykle przychodzi, znajomy nie będzie miał jak zgarnąć kodu, jeśli miałby taki zamiar. ^-^

      Usuń
  4. Mam już 300 pkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Szybka jesteś z tą informacją :)

    PS: Trzeba być kompletnym idiotą żeby wydawać punkty na tą grę. Ani trochę się nie opłaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak ktoś gra tylko w tą grę to się opłaca.

      Usuń
    2. Czyli wolisz płacić? Żałosne, moim zdaniem sie opłaca.

      Usuń
  6. Mam problem. Podalam nr tel zeby go zweryfikowac, dostalam taki kod wpisalam go i zweryfikowal mi sie. Napisali ze do kilku dni przyjdzie mi sms z kodem, a pobralo mi ponad 600 pkt :// i nwm co teraz, obawiam sie ze nie przyjdzie kod na truski :/ help!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisali, że przyjdzie to przyjdzie ^-^
      Trzeba cierpliwie poczekać. Ale wiem co czujesz - też miałam raz, że kod długo nie przychodził. W końcu jednak doszedł :)
      A jakby nie przyszedł w ciągu trzech dni to powinnaś napisać do nich, na pewno coś zaradzą.

      Usuń
    2. Mi nie przyszedł :( Zabrało mi punkty, a w historii było ,,odrzucony" :(

      Usuń
  7. a jak juz dojdzie kod to na tfm w sklepie co potem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu wpisz kod według instrukcji na dogry c:

      Usuń
  8. Bardzo się ciesze ponieważ z 3 dni udało mi się zdobyć 690 pkt (z moich obliczeń tak wychodzi) niestety muszę poczekać jeszcze na niektóre pkt z gier ale gdy tylko się pojawią od razu kupuje truskawki dziękuje za informacje o tej stronce a za wejście z twojego linku dostałam dodatkowe 30 pkt
    Pozdrawiam Puniaq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, czyli nie tylko ja korzystam za to, że ktoś klika mój link :)

      Usuń
  9. Czy to jest jakiś hack ? Bojesię trochę użyć i nie wiem czy nie skasuje mi konta... To jest coś niebezpiecznego ? Użyć czy nie użyć... Pomożecie ? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Potwierdzam to działa wymienilem dziś 20 maja 2014 roku za 1106 pkt

    OdpowiedzUsuń
  11. A co robimy z tym kodem jak go dostaniemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robimy wtedy wszystko zgodnie z instrukcją na dogry.pl - dałam link w artykule

      Usuń
    2. Aha, dzięki. :) Gdzie mam podać swój nr? ;-;

      Usuń
    3. Wejdź na dogry, kliknij tę "zębatkę" na górze po prawej, wybierz "ustawienia konta", a potem zakładkę "numer telefonu"

      Usuń
  12. Czy jeśli po potwierdzeniu wymiany punktów na truskawki i po otrzymaniu szczegółów, jak to wykonać (wymianę) nie wymianie punktów to punkty zostaną mi zwrócone? :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Modliszko, mam pytanie. Czy jest możliwość stworzenia 2 albo i nawet więcej kont, zdobycie np: 615 pkt na każdym i wymienienie tych punktów na truskawki tak, aby wszystkie doszły do jednego konta z tfm? Chciałabym po prostu szybciej zdobyć truskawki i zastanawiam się, czy taki pomysł by podołał xD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po stworzeniu kolejnego konta Dogry,pl blokuje wszystkie. Lepiej nawet nie próbować, bo można na zawsze stracić możliwość darmowych truskawek.

      Usuń
  14. Sama nie wiem...ktoś mi kiedyś wspominał że ta strona jest nie legalna i wgl...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie dostałam kodu ;( A miałam 615 pkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kod nie dochodzi od razu - trzeba poczekać około dwa dni. Może się to przedłużyć jeżeli wymieniamy w weekend. Spokojnie, na pewno przyjdzie

      Usuń
    2. 2 dni ?! ._. ja dzisiaj odebrałam i (poniedziałek) i się przestraszyłam że nic mi to nie dało

      Usuń
  16. Zrobisz posta o poleceniu serwisu, +100 pk ..? Bo nie mogę dojśc. Widzę że jesteś sprawdzona w tych sprawach. Pomożesz mi ? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz opcja 100+ nie działa. Można za dawanie linku znajomym uzyskać punkty jeżeli zarejestrują się przez facebok (25, lub 50 w weekendy chyba) i punkty za zdobyte pkt tych ludzi co się zarejestrowali. Jakoś takoś to działa

      Usuń
  17. Czyli ta strona NA PEWNO nie pobiera żadnej kasy z telefonu, tak? Niezależnie od sieci w jakiej się ma telefon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nic nie zeżarło - ani grosza.
      Zresztą to nie my wysyłamy SMSy, tylko Dogry nam

      Usuń
  18. A jak wymieniłam pkt w niedziele i piszą że wyślą mi sms w dni robocze to może przyjść już w pon.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przyjść w poniedziałek, albo i później - w końcu oni często liczą sobie od poniedziałku wysyłanie

      Usuń
  19. Pomóż, wysłałem doładowanie na 136 truskawek pisało ,że przyjdą za dwa dni robocze
    Ale nie wyświetliło mi sie takie menu. Jak klikam na ten LINK co pisałaś ,że nam sie nie chce szukać to pisze ,że nie mam do odbioru żadnych doładowań czy to dobrze? [Czekam już 1 dzień]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę chaotycznie napisane, ale chyba rozumiem XD
      Kliknąłeś "odbierz doładowanie" na Dogry. I nie doszedł Ci kod na truskawki na komórkę?

      Usuń
    2. Dokładnie mam takie sam problem czekam już trzy dni i nie dostałam kodu i co dalej?

      Usuń
    3. Poczekaj jeszcze kilka dni i upewnij się czy kod na pewno nie przyszedł. Jeśli jest taka sytuacja powinnaś skontaktować się z serwisem Dogry, a oni na pewno coś na to poradzą

      Usuń
  20. Kupiłem sobie 136 truskawek ale nie pisało ,że mam podać numer i nwm czy to przyjdzie czy nie O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś nie podał numeru, to nie mógłbyś odebrać doładowania - wyświetliłoby się okienko, żeby numer podać :o
      Wejdź sobie na Dogry w zębatkę koło nicku, potem "Ustawienia Konta" i "Numer telefonu". Może podałeś wcześniej jakiś numer.

      Usuń
  21. Mam pytanie czy jak raz wymnie na 136 truskawek swoje punkty to 2 raz jak uzbieram pkt mogę jeszcze raz na 136 trusek czy muszę na 265

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można brać, który się pakiet chce - możesz brać jeden i ten sam ile tylko razy chcesz :)

      Usuń
  22. Radzę korzystać z linku poleconego, wtedy można odpowiadać nawet na 127 pytań, co daje nawet 500 punktów dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie problem ponieważ kliknełam wymiana pkt potem poszukałam transformice kliknełam odbierz wpisałam kod który dostałam na tfm i mi napisali że wyślą informacje jak dalej postąpic z wymiana i cisza esa ani widac ani słychac co zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zaraz. Skoro dostałaś kod i wpisałaś go w Transformice to znaczy, że dostałaś wiadomość co dalej zrobić - gdy wymieniałam wszystko było w jednym SMS-ie.
      A skoro dostałaś kod na truskawki to nie widzę żadnego problemu :P

      Usuń
    2. Może inaczej jak kliknełam odbierz ( nie miałam zweryfikowanego nr tel wiec kliknełam zweryfikuj i ten kod na potwierdzenie nr wpisałam) a na wymiane w grze nic nie dostałam;/

      Usuń
  24. Mam pytanie... W "Instrukcji odbioru waluty" w punkcie E piszę, że "Znajdź 10 Frises i płatność o wartości ... zł", a w punkcie F piszę "Kliknij 'KUP'." O co z tym w ogóle chodzi?! Więc mam obawy, że może będzie trzeba coś płacić, a ja się wymieniłam z siostrą tak, że ona ma teraz na kartę a ja abonament i nie chcę przekroczyć limitu... Więc... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu wytłumaczyli dla nierozumiejących co trzeba zrobić w sklepie w Transformice. Proste i logiczne. Zawsze przy kupnie to się klikało i wpisywało kod :P

      Usuń
    2. Na pewno skorzystam. Mam na oku parę futerek. :)

      Usuń
  25. MODLISZKO POMOCY! Chcę wymienić pkt na truski ale fon mi się popsuł czy mogę otrzymać ten kod e-mailem? Bo to przecież nie moja wina że mój stary telefon sie popsuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować skontaktować się z Dogry, ale raczej wątpie by przesłali mailem. Spróbuj na stronie zmienić numer telefonu na inny - na pewno ktoś z domowników ma inny telefon ^^

      Usuń
  26. Polecam mam z tej strony truskawki !

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomocy :c Czy tylko u mnie nie ma pokazanej ilości pkt , które można zdobyć w danej grze.. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  28. mi pisze error 404

    OdpowiedzUsuń
  29. Modliszka , ile dni czekałaś na kod?
    Pliss odpisz c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień, dwa. Gdy jest weekend można czekać kilka dni dłużej.

      Usuń
  30. a czy to jest dozwolone? bo ja się trochę boję o konto itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwis działa na zasadzie kupna truskawek przez znajomego. Jeżeli nikomu nie podasz hasła do swojego konta, to na pewno nikt Ci go nie ukradnie.

      Usuń
    2. dzięki <3

      Usuń
  31. Czy ten kod który mam wpisać by odebrać swoje truskawki przyjdzie do mnie na telefon?:o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już klikałeś/aś wymianę punktów to kod przyjdzie na numer telefonu jaki był podany przez Ciebie w ustawieniach.

      Usuń
  32. Dzięki!!!! Dodałaś mi "otuchy", żeby założyć konto ^^ Bałam się, że będę musiała za wszystko płacić, ale teraz uzbierałam 50 pkt W 30 min ;D Dzięki xd


    >>Autor nie znany<<

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ja nie mam takiego czegoś jak ,,zweryfikuj numer telefonu: i mi nie przyjdzie teraz kod :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Modliszko ja nie mogę zdobywać punktów za gry mam tylko "zagraj" ale żadnych punktów nie dostaję ;-; jak ty to robisz??? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz szukać w Dogry takich gier, przy których jest napisana możliwość zdobycia punktów.

      Usuń
  35. To mi nie działa. Gdy chciałam wymienić, nie miałam tego potwierdzenia. Co robić?
    ~Nilsamagic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzenia - ale czego? Jeśli nie wyświetlała się prośba o dodanie numeru telefonu to najwyraźniej już wcześniej był podany. Wejdź w Dogry w ustawienia konta, a następnie w zakładkę "numer telefonu" i sprawdź czy numer jest podany. Jeśli nie, to go dopisz. Skoro jesteś pewna, że wymieniłaś punkty i zostały one odjęte z Twojego konta to wejdź na podstronę http://dogry.pl/pkt, zjedź na dół i sprawdź czy pisze tam coś o wybranym doładowaniu do gry.

      Usuń
  36. Ja nie mam Fona ani E-maila jak inaczej można to zrobić pozdr
    ~spedmyha

    OdpowiedzUsuń
  37. nic nie dostałam a wymieniłam pkt na truskawki i jak wchodze na link to mi tylko pisze instrukcja wymiany walut oco chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się z czymś pomyliłaś. Czy tam przypadkiem nie było napisu "Insktukcja Odbioru Doładowania"? Bo jeśli jest tam taki napis wszystko jest spokojnie i nie widzę problemu. Robisz wszystko zgodnie z tą instrukcją i powinnaś dostać swoje truskawki odrazu. Pozdrawiam, na TFM Pszczolkaxd ;p.

      Usuń
  38. Modliszko!!!! Jak napisać do Dogry.pl? Nie widzę żadnego e-maila czy tam kontaktu, a nie dostałam punktów za pisanie komentarzy (czekam już ponad tydzień) ;-;. Help!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zarejstrowalem sie z Twojego ref'a na Dogry. Kanesbeat

    OdpowiedzUsuń
  40. ja nie mg wpisac mojego hasła pojawia się złe hasło

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy ty masz wszystkie truskawki z tej stronki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość truskawek, które miałam dostałam z Dogry.

      Usuń
  42. help! gram na tfm i jestem na dogry chciałam wymienić walutę ale nie wiem gdzie wszystko zmienili gdzie to?

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja jak weszłam w "sklep" a potem wpisałam Transformice to mi się nic nie wyświetliło :( Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz wyszukać ręcznie poniżej, wśród doładowań do wszystkich gier, jeśli w wyszukiwarce coś szwankuje (:.

      Usuń
  44. Super! Teraz jest konkurs za 200 punktow do wygrania 700 trusek

    OdpowiedzUsuń
  45. pomocy!dostałam kod na 4tys. trusków i nie wiem gdzie to na stronie dogry.pl wpisać.pomużcie.błagam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:((:(:(:((:(:(:'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie istnieje kod na 4000 truskawek. Na pewno wzięłaś go z Dogry według powyższych wskazówek?

      Usuń
  46. I to nie zżera z telefonu? :> Może kiedyś skorzystam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Modliszko, czy ta strona pracuję z Transformice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca. To działa na zasadzie kupna truskawek przez znajomych - ty wymieniasz punkty, oni kupują truskawki, a Tobie wysyłają do nich kod.

      Usuń
  48. Mam pytanie. Czy jeśli wpisałam już numer tel. w ustawieniach konta to wyświetli mi się prośba o wpisanie nuneru tel. przy zakupie truskawek? Jeśli nie, to czy kod na pewno dojdzie na numer, który mam w ustawieniach?
    ~Krzew (na TFM Kinga34kinga)
    Pozdrawiam i z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wpisałaś nr w ustawieniach, to później już nigdzie nie musisz wpisywać. Kod na pewno dojdzie.
      Jako były moderator dogry trochę wiem ;)

      Usuń
  49. Mam pytanie działają jeszcze te truski na dogry?

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj Modliszko tfm :) Mam do ciebie pytanie? czy da się inaczej zdobyć truskawki niż po przez dogry.pl bananki.pl albo eventy i wgl? Jak odpowiesz będzie bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  51. to na pewno jest legalne?chciałem założyć tam konto ale trochę się obawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ogólnie spoko pomysł ze zdobywaniem psc i wymienianiem na różne dodatki w gierkach:D

    OdpowiedzUsuń
  53. Korzystałem i nawet nawet;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy SMS przyjdzie z tej strony gdy ma się blokadę na smsy premium???

    OdpowiedzUsuń
  55. Cześć, czy możliwość zdobycia truskawek do tfm powróci na Dogry.pl? Już od dłuższego czasu sprawdzam i zaskakuje mnie jej brak.

    OdpowiedzUsuń