piątek, 29 kwietnia 2016

Event Urodziny Transformice 2016

Tak, tak - to już sześć lat od kiedy gra została wprowadzona! Pierwszego maja wypada ten wielki dzień dla wszystkich myszkowych graczy. Sporo się od tej pory zmieniło :). Ja moją przygodę z grą zaczęłam w 2011 roku - nie był to może rok premiery (która była w 2010), ale mimo wszystko chyba mogę nazwać siebie jednym ze starych graczy ;). Obserwowałam przez długi czas rozwój gry - nadal to robię. Do tej pory mi się nie znudziło, haha. Mam nadzieję, że jeszcze tak będzie przez długi czas. Ale wracajmy do eventu, rozgadałam się.
W sklepie pojawiły się nowe przedmioty, w tym futerko:



Wszystkie serki w grze na czas trwania eventu z okazji urodzin gry dostały uroczą świeczkę, na przykład:


I wierzcie lub nie, ale mamy okazję zdobyć podwójny ser i podwójne punkty szamana! Zupełnie jak kilka lat temu (klik - dla ciekawskich). Bonus działa na każdej mapie - wystarczy wejść do nory i zamiast jednego serka otrzymamy dwa (bonus działał tylko przez weekend). Na mapie eventowej część graczy zamienia się w szamanów jednocześnie. Przypomina mi to pamiętny event bożonarodzeniowy z 2011 roku - tam każdy był szamanem i był spory bałagan, haha. Mój pierwszy event w tej grze.. :). Teraz jednak event wygląda znacznie inaczej, bo po pierwsze to inna pora roku, a po drugie nowe zasady. Tak wygląda mapka, popatrzmy na ten chaos:


Żeby zdobyć walutę eventową - czyli bilet, będąc zwykłą myszką trzeba złapać ser i dojść z nim do nory. Niby nic trudnego, ale wśród tylu szamanów nie będzie to jednak takie proste. Jeśli zostaliśmy szamanem, to dostaniemy bilet, jeśli jakaś zwykła mysz wejdzie do norki.
W pokoju village możemy dostać kilka nowych rzeczy. Między innymi tytuł "Staromysz" za 25 biletów (u Indiana Mouse) i urodzinową kulkę szamana za 150 piór (u myszki Oracle):

Event Urodziny Transformice 2016

Pojawił się również nowy przedmiot do ekwipunku - zegar.


Event Urodziny Transformice 2016
Pokazuje nad myszką czas, jaki spędziliśmy łącznie w grze

Czyż ten event nie jest wspaniały? Tyle dodatków dla graczy.. :).

53 komentarze:

  1. widziałem mape i każdy jest szmanem

    OdpowiedzUsuń
  2. dodatkowo jak zbierasz ser (na zwykłej mapie, nie eventowej) to zamiast jednego masz dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest jeszcze title "kukuryku".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tytuł zeszłoroczny, albo jeszcze dawniejszy, więc już go nie dopisywałam.

      Usuń
    2. a jak dostać ten title "kukuryku"?

      Usuń
    3. Obecnie można ten tytuł kupić za ileś tam biletów na village. Wcześniej był on dostępny na jednym z eventów.

      Usuń
  4. Mapka jest super extra! To jeden z najlepszych eventów, pomijając Chiński Nowy Rok i Żabi Event! I bardzo fajna 'recenzja' :3 (ps. zapraszam do mnie, na blog o rysowaniu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie ten blog a event wydaje mi się na głupi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event nie jest GŁUPI, jest CHAOTYCZNY jak już

      Usuń
  6. Ja mam fart bo ciągle jestem myszką na evencie :)
    P.S. Jak się złapie ser to już jest bilet

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale w pokoju village, jak chce wymienić 150 piór na kulkę shamana, to się nie da na Oracle i innych. A jak już jest na wymiane, to tylko do max 5 piór i wymiana na 2 czaszki myszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu masz za mało piór w ekwipunku -,-

      Usuń
    2. Ale ja mam max piór.

      Usuń
    3. Odznaki kupujesz u indiany, kulki u orade, A U profesora zabawki.

      Usuń
  8. Event trwa... Do piątku? Nie mogłam znaleźć w tekście tej informacji :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo, ale prawdopodobnie jest tak jak mówisz i będzie do piątku.

      Usuń
  9. Jak dostać rzecz do ekwipunku z zegarkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz ją kupić w pokoju village u jednej z myszek :).

      Usuń
  10. Event dosyć chaotyczny, ale łatwo można zdobyć bilety. Title- szykuj się XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli nie macie zego zegara w ekw. to wystarczy że napiszecie /time
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zdobyc to co pokazuje czzas

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy kończy się event??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma on prawdopodobnie trwać 2 tygodnie ponieważ promocja na futro trwa 13 dni

      Usuń
  14. Za niedługo milion wyświetleń! Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  15. {Pytanie do Modliszki} Ile spędziłaś łącznie czasu w grze? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczająco dużo, by wiedzieć, że lepiej się tym nie chwalić, haha XD.

      Usuń
    2. Powyżej 100dni? :P

      Usuń
    3. A no. Jednak granie od 2011 roku robi swoje, heh.

      Usuń
  16. Dawno mnie nie było na tfm XD ♥
    Zapraszam na mojego bloga: fashion-nay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, mam pytanko - czy jak w tym evencie zdobędę np. 5 biletów to będę je dalej mieć w kolejnym evencie? Z GÓRY DZIĘKI!
    ~Gumball22q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bilety raczej nie powinny zniknąć, stały się walutą eventową.

      Usuń
  18. Najlepszy blog <33 Tu zawsze znajde tego czego szukam :)
    Pozdrawiam
    ~Vivkavv-Na tfm

    OdpowiedzUsuń
  19. Modliszko a co do dawniejszego wpisu aktualne? http://transformice-blog-pl.blogspot.com/2014/06/pierwsza-edycja-graczowych-spotkan.html?m=1.

    Pozdrawiam ~IgiV15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej już nieaktualne. Bardziej się opłaca pojechać na spotkanie z administratorami do Poznania na Poznan Game Arena niż nosić gumki na rękach xD.

      Usuń
  20. Modli, a jak będziesz miała 1000000 wyświetleń to zorganizujesz konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię jakąś małą loterię, ale to się jeszcze zobaczy ;).

      Usuń
  21. Ten title jest bardzo ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiecie dlaczego nie ma nowego eventu?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja gram od 2012 roku z przerwami, fajnie się złożyło bo miałam jakąś 5 miesięczną przerwę i akurat zastały mnie urodzinki! ^-^ A event wydaje się być bardzo ciekawy, może ponownie powrócę do TFM c;

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się doczekać new event :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba posiadać umiejętności redaktora, żeby tak fajnie prowadzić blog i pisać takie udane artykuły.

    OdpowiedzUsuń