sobota, 3 marca 2018

Obudzić Charlotte 2018

Po raz drugi w Transformice pojawił się event dotyczący budzenia śpiącej Charlotte. Pierwszy raz wydarzenie odbyło się 2016 roku. Z tej okazji w sklepie pojawiły się nowe przedmioty:



Nie mam pojęcia co ta myszka ma na głowie, ale mi to wygląda na kwiatka i jest to całkiem urocze połączenie!

O co chodzi w evencie? Naszym zadaniem jest obudzenie myszkowej babci Charlotte, która śpi już od długiego czasu. Możemy to zrobić hałasując w jej domku najgłośniej jak tylko się da!


Gdy wejdziemy do pnia, pojawi nam się całe mieszkanko Charlotte. Teraz trzeba wskoczyć na piętro i wejść na łóżko śpiocha.Wszyscy krzykacze i spamerzy chociaż raz będą mogli się wykazać, bo musimy narobić jak najwięcej spamu na czacie i hałasu pisząc imię "Charlotte". Najlepiej po prostu przygotować sobie wiadomość, w której będzie się zawierało jej imię i wklejać jak najwięcej razy. Gdy wystarczająca ilość graczy będzie spamować, to licznik po lewej stronie zacznie się podnosić. Zapełniony - da wszystkim nagrody i eventową walutę - czajniki.
UWAGA! W tym roku czajniczki nie pojawiają się w ekwipunku - są widoczne w punktach przygód.


Nagrody:

Stary tytuł "Świstak" - zbierz 10 czajniczków
Stara kulka szamana z czapką Charlotte - zbierz 15 czajniczków
Nowy tytuł "Chrapiąca myszka"  zbierz 20 czajniczków
Stara odznaka - zbierz 25 czajniczków
Stary tytuł "Prażony kasztanek" - zbierz 30 czajniczków


9 komentarzy:

  1. za 15 kula szamana za za 20 tittle "Chrapacz"

    OdpowiedzUsuń
  2. Za 10 świstak
    Za 15 ozdoba szamana 2016
    Za 20 Chrapacz
    Za 25 odznaka 2016
    Za 30 Prazony Kasztanek

    OdpowiedzUsuń
  3. Trwa to tydzień czy dwa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jakim serwerze to najlepiej zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że stęskniłem się za tym eventem. 2 lata temu niczego nue zebrałem, ponieważ zepsuł mi się laptop. Teraz też jest zepsuty. Mam nadzieję, że zdążę się wyrobić. Przy okazji mam pytanie; do kiedy trwa event?

    OdpowiedzUsuń
  6. super, mam nadzieję, że będzie też pilotowanie w dżungli! Na ten event i na pilotowanie czekałam i czekam najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. dajcie na nastepny event kostium z tymi okularami pikselowymi z limitowanej edycji z swiatecznego, bo chcialabym kupic omg one byly super, a z kostiumem od razu kupie bylo by fajnie

    OdpowiedzUsuń