piątek, 15 stycznia 2016

Pilotowanie w dżungli 2016

Jak co piątek, pojawił się nowy event w grze. Tym razem naszym zadaniem jest dotarcie balonami z gorącym powietrzem na koniec stawu na mapie. 



Ważną rolę odgrywa tutaj każda myszka. Bez pomocy nasz balon się nie uniesie! Dzięki pracy zespołowej (każdy musi klikać strzałki lewa-prawa) konstrukcja będzie mogła unieść się w powietrze. Wtedy jedna losowa myszka, która stoi tuż pod liściem pokieruje balonem, by przebyć staw. Nie jest to łatwe, nawet jeśli szczęśliwie myszki naładowały konstrukcję, a "myszka pilot" jest aktywna, a nie z daleka od klawiatury. Po drodze możemy obić się o wystające przeszkody, lub balon innych graczy, a zbytnie naładowanie pojazdu może go rozsadzić! Instrukcja pilotowania dla myszki dowodzącej znajduje się na kamieniu, wszystko jest tam objaśnione. Tak wygląda cała mapa:


Po dotarciu na drugą stronę możemy otrzymać odznakę (jest na wysepce), za które dostajemy nagrody. Za zebranie 5 odznak jest tytuł "Pilot".
Przy przechodzeniu mapy możemy również otrzymać parę rzeczy do ekwipunku, trochę serów do sklepu, lub nawet truskawkę.

Pilotowanie w dżungli 2016
Po użyciu z nieba spada jedna z naszych odznak w balonie
Pilotowanie w dżungli 2016
Po użyciu dostajemy futerko ukazane na obrazku na czas ok. jednej godziny

Za zebranie 15 odznak eventowych możemy otrzymać nową kulkę do poziomu szamana:


Do zdobycia jest również możliwa odznaka do profilu za 25 odznak eventowych. Nieco za dużo jak na mój gust, trudno ją dostać:


Ogólnie rzecz biorąc event jest za ciężki. Główną jego wadą jest to, że pilotami bywają myszki, które nie potrafią kierować balonem, często te, które są nieaktywne, więc reszta na tym traci. Szkoda, że administratorom nie udało się skombinować jakiejś opcji, by pilotami były tylko myszki grające w danym momencie. Uprościłoby to nieco sprawę.
Oby przedłużono ten event, czasu jest stanowczo za mało.


48 komentarzy:

  1. Modliszka a wyniki konkursu o fajerwerkowych zwierzakach?!? w Morskiej Krainie!!!
    ~Kociamiocia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki konkursów plemiennych w MK zawsze są dzień po dacie wysyłania prac :).

      Usuń
    2. Przepraszam niechcialam tak obrazliwie tego powiedziec ;c Teraz juz bede wiedziec :)

      Usuń
  2. Coś mi się wydaje, że post nie będzie uzupełniony, event żałosny.. Nikt nie przeleciał nawet 2 cm.
    Mam nadzieje, że to zmienią i będzie coś w stylu lotu czarownic..że każdy leci sam balonem. Albo jakoś inaczej, bo to co zrobili to ....
    Zrobione jakby chcieli, żeby nikt nie zdobył. Głównej myszy nie ma i po evencie tak samo jak jakaś źle robi strzałkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ja wyglądam na robota, który musi być na każde skinienie? Uzupełniam kiedy znajduję czas i chęci. Równie dobrze mogłabym w ogóle nic nie publikować, albo pisać dopiero po kilku dniach, bo nikt mi za to nie płaci. A mimo to pracuję już na tym blogu od trzech lat w górę. Nie zrozumiem nigdy co daje takie narzekanie i skryta w słowach złośliwość. Radość? Szczęście? Szczęściem może być pomaganie innym, bo ma się to przeczucie, że dzięki nam ktoś poczuł się lepiej i pewniej, ale na pewno nie złośliwe zaczepki. Nieważne jak mała jest to rzecz. Każdy mały promyk dobra może być wielki. Przemyśl to.

      Usuń
    2. Anonim miał na myśli to, że ciężko zdobyć informacje :)
      Nie denerwuj się kochana :*

      Usuń
    3. Spróbuję! Ale już czasem sama nie wiem czy chodzi o informacje, czy po prostu o obrażanie. Często pisze tu taka jedna myszka co to mnie specjalnie denerwuje, więc równie dobrze mogłaby robić to z Anonimowego konta.
      W sobotę zregeneruję siły. Koniec tygodnia bywa męczący.. xD

      Usuń
    4. Oczywiście, że mi nie chodziło o popędzanie ciebie itd.
      Tylko to, że ten event jest jaki jest, niemożliwe prawie, żeby coś zdobyć.. ;/

      Usuń
  3. Nie prawda. Event bardzo fajny. Doleciałem do wyspy i zdobyłem nagrody :D
    Przeleciałem prawie na wyspę, ale samolot we mnie uderzył :/
    Nick w grze Dawidszczech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie ma żadnych samolotów. To są balony. Każdy powinien mieć osobny balonik.

      Usuń
  4. Ciężki event ja z kumplami chcecieliśmy sobie samemu zagrać i nabić nagle przyszedł jakiś afk i wszystko zepsół bo był 1 pilotem :>

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tak samo, pilotami sa tylko afkujacy gracze :/
    Bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lol jaki fart na 1 evencie 3 mi sie udało zdobyć i mam razem 4

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak, raczej tak :) Ale jeszcze nie wiemy za co jest odznaka

      Usuń
    2. Odznaka jest za 10 lub 20 takich medali

      Usuń
  8. ciężki event mam tylko 1 medal. trofiło się że początkujący był pilotem i rozbił wszystkie balony.ciężko nawet tytuł zdobyć. moim zdaniem event jest 3/10.

    OdpowiedzUsuń
  9. Event jest chyba co pół godziny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się udało tylko jeden raz :( na razie zbieram na tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Najgorszy event jaki kiedykolwiek mógł powstać.

      Usuń
  12. Okropny ten event. Jeszcze ani razu nie widziałam, żeby ktoś wyleciał ze startu. (Chyba, że go wywaliło z balona). :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog super, super info i wgl., ale ten event jest ogólnie straszny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam buga jak sie balon rozbije o pierwsze górne drzewo to sie doleci do medalu działa na 100% ja kilka razy tak zrobiłem i mam 10 medali

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny blog i dzieki na info o evencie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardo ciezki ten event, juz 2 dzien a ja mam 0 orderow :/ Wg, czy ktos jest dobry w robieniue mapek? Jak tak to by sie do mnie zglosil ( w grze na szepcie )to omówimy szczegoly / Lirdis <33

    OdpowiedzUsuń
  17. obecny event to porazka nie moge tej mapki przejść, a w ogule kto wymyślił taka durna mapke. zawiodłem się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy narzekają... Moderatorzy robią co mogą aby nam dogodzić...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na mój gust? XD

    OdpowiedzUsuń
  21. za duzo jak na mnie az 25 odznak? mam tylko 5.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć! Dostałam do ekwipunku 3 serki z monetami. Coś takiego. Wiesz do czego one służą? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepiej żeby był już nowy event, ten jest fajny ale strasznie trudny :/ a mi się zawsze trafiają takie myszki które nie potrafią kierować albo są nieaktywne :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Modliszko, o góry pislas ze mozna dostac serki do sklepu lub truskawke, a ta truskawke to do pyszczka do ubioru myszki? Wogule chcilabm sie spytac z kad ona jest bo mi sie bardzo podoba, a kazdy kto ja ma "niepamieta" -.- / Lirdis <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawka do pyszczka była możliwa do zdobycia gdzieś w 2012 roku jak wprowadzali do gry nową walutę - truskawki. Z tej okazji dostawało się na specjalnym roomie 20 truskawek i ten przedmiot.

      Usuń
  25. a co robi sie z ta odzanka w ekwipunku?? plzz o szybka odp

    OdpowiedzUsuń
  26. Modliszko za 40 odznak jest title - Wszyscy na pokład!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy ktoś to już napisał, ale ostatnio (chyba przed wczoraj) administratorzy dodali następngy title do zdobycia, a mianowicie Wszyscgy Na pokład! Za 40 odznak.
    A i jeszcze jedno tak btw. Z tego co wiem Admini jednaj nie dają możliwości pilotowania afczącym myszką.

    Pozdrawiam
    ~llittleangel

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten event udało mi się przejśc jedynie dwa razy xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej mam pytanie szukasz admina na bloga?

    OdpowiedzUsuń