piątek, 29 września 2017

Event Halloween 2017

Buuu! Nadchodzi czas strachów w grze! Pojawił się event Halloween!


Nowe przedmioty są mocno inspirowane pewnym horrorem, który niedawno zawitał do kin (kto oglądał film lub czytał książkę, ten wie!). 
Mamy kilka nowości w tej edycji halloween ale stare mapki i rzeczy również się pojawiają, więc zarówno fani "starych dobrych lat gry" jak i "maniacy nowości" powinni być zadowoleni :).

Zacznijmy od mapek! 
I tak, zgadliście. Są te same co były xD. Wkleję kilka dla nowych graczy, by wiedzieli z czym się mierzą. Resztę możecie zobaczyć w opisach eventów halloweenowych z poprzednich lat.




Hej ho! A na czym właściwie polega dzisiejszy event? A no zbieramy różne halloweenowe waluty takie jak: cukierki, zamki od drzwi, miotły, kocie czaszki.. do wyboru do koloru!
Tylko co z tym wszystkim zrobić? A możemy wymienić w sklepach na nagrody! Cukierki oczywiście w Barze Halloween z automatami a inne waluty w posesji naszego znajomego mysiego wampira Von Drekkemausa.

Zanim przejdę do nagród, to zaznaczę, że jak zwykle nowe tytuły będą na biało by łatwo je odróżnić od starszych.

A więc - oto dostępne tytuły:
Wampir - napisz "bonbon" na drugiej mapie z 2012 roku obok skrzyni
Transformista - użyj 10 strojów z ekwipunku
Kasztan -zbierz 50 klamek od drzwi
Voldemysz - kup za 10 mioteł u Voldemouse
Zombie - kup za 5 czaszek kota u Von Drekkemausa
Przeklęty - wylosuj 3 marchewki w środowym automacie
Scooby-doo - wylosuj trzy marchewki w lewym automacie
Poltergeist - wylosuj trzy marchewki w prawym automacie
Cukierek albo psikus - wylosuj trzy lizaki w prawym automacie
Dyniowe Ciasto - kup za 5 zamków od drzwi u Buffy
Cuks *-* - kup za 10 zamków od drzwi u Buffy
Dyniowy Sok - kup za 20 zamków od drzwi u Buffy
..i wiele więcej!

Uznałam, że nie ma sensu wypisywać reszty bo starych tytułów halloweenowych jest naprawdę całe mnóstwo. Jakby nie patrzeć - to jeden z najstarszych eventów.

Nowa kulka do poziomu szamana:
Zbierz 50 mioteł, by ją odblokować

Halloween 2017

Nowa odznaka:
Event Halloween - zbierz 50 czaszek kota

Nowe przedmioty z ekwipunku:
Liście - za wylosowanie trzech jabłek z prawego automatu
Pomarańczowy pędzel - za wylosowanie trzech wiśni z dowolnego automatu

Halloween 2017
Po użyciu przez pewien czas jesienne liście spadają dookoła naszej myszki
Halloween 2017
Pozwala nam na kilka sekund malować po mapie na pomarańczowo

103 komentarze:

  1. Powrócił mój ulubiony event! :D Miło się czyta twoje posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz mieć dużo Truskawek i Serków na TRANSFORMICE TUTAJ MOŻNA ZDOBYĆ (KLIKNIJ) http://freehackpl.com/transformice-hack/ POLECAM <3

      Usuń
  2. A ten z bateriami to też Halloween?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Albo tak albo nie. Z tego co pamiętam to opisałam go w evencie halloween z zeszłego roku, chociaż nie jestem pewna, czy to nie był jeden z "minieventów".

      Usuń
    2. A wie ktos o co chodzi z tymi maskami

      Usuń
  3. tytuł transformista
    ubierz strój myszodyni/szkieleta/wampira 10razy i klikaj na kolorek lub futerko aby zrobić szybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ubierałam choinkę i pingwina oraz te inne to także działało ;p

      Usuń
    2. próbuje i nie dziala. marnuje tylko stroje.

      Usuń
    3. bo to nie mogą być choinki... to musi być szkielet lub wampir ewentualnie myszodynia

      Usuń
    4. Ja użyłam wszystkich po kolei. 1.Mleko, 2.szkielet, 3.choinka, 4.królik, 5.detektyw, 6.myszodynia, 7.dinozaur, 8.kwiatek, 9.wampir, 10.pingwin.
      Zadzaiłało

      Usuń
    5. A jak użyję, któregoś stroju kilka razy?

      Usuń
    6. Haruyo, to też liczy. Mi zaliczyło w tym przypadku

      Usuń
    7. Nie musi to być koniecznie strój halloweenowy, może być inny ;)

      Usuń
  4. te rzeczy są z filmu to <3 <3 jak to obaczyłem od razu je kupiłem <3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie wymienić walute na nagrody? I o jakie stroje chodzi z tym tytułem ,Transformista'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stroje z ekwipunku - np. Pingwin czy dinozaur.
      Walutę wymienia się na mapie z automatami i na mapce z posiadłością Von Drekkemausa.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie. Ja to przez ten rok zapomniałam, że wogle jest halloween xD

      Usuń
    3. a jeśli chodzi o posiadłość Von Drekkemausa to gdzie dokładnie ?

      Usuń
  6. A i na jakiej dokładnie mapie trzeba napisać ,bonbon'?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej co jest skrzynia, na której jesteśmy w zamku i jesteśmy czarownikami

      Usuń
  7. Ej MOdliszko. Bo jak się rzuca konfetti to zamiast konfetti lecom cukierki. Nwm czy ktos w komentarzach moze o tym napisal ale nie chce mi sie sprawdzac xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się dzieje na niektórych eventach, ale nie tylko na tym. Na wielkanocnym też.

      Usuń
  8. Bosze a ja tak liczyłam na szkolny bo w tamtym roku nic nie zebralam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderator mówił, że w tym roku nie będzie szkolnego, bo to tak w połowie wakacji rybny się skończył, potem ten czarodziejski z naprawą 2 mies. też trwał do końca września i nie było sensu dodawać szkolnego, chociaż z innej perspektywy szybko dodali w tym roku halloweenowy.

      Usuń
  9. ten bonbon działą czy nie..... Może ktoś potwierdzić że to działa? Bo rok temu nie działało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym roku działał, tak zdobyłem tytuł wampir :v

      Usuń
    2. Bonbon juz chyba nie działa

      Usuń
    3. Bonbon działa, mi udało się zdobyć tytuł i kilku osobom również

      Usuń
    4. Kilka razy pisałam ten bonbon na skrzyni ale nic nie dostałam. Ale inni ludzie na roomie jak pisali na skrzyni to dostawali :/ czy ja mam cos nie tak z kompem?

      Usuń
    5. Ja też napisałam, ale nic nie dostałam :/

      Usuń
    6. o, za ktoryms razem zadzialalo c:

      Usuń
    7. To działa. Trzeba wejść prosto w tą skrzynię. Mi to tak zadziałało.

      Usuń
  10. Jak naciskamy E to rzucamy cukierkami =D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby nie oatrzeć - to jeden z najstarszych eventów.
    Nie powinno być patrzeć?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy na odznakę trzeba po prostu zebrać głowy kota czy trzeba mieć 50 w ekwipunku czy może wymienić?

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ile jest event? jak nie wiadomo to tak około co ile?

    OdpowiedzUsuń
  14. czy jeśli każdym strojem rozegram tylko jedną rundę (ok. 2 min ) to też dostane titlle transformista?

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrzylem i na wszystkie odznaki trzeba 40 klamek od drzwi. 40 miotel i 80 czaszek i wiadomo ile trzeba na ta nowa odznakę za zebranie 50 czaszek dostałem tak jakby za free i albo za miotly jest to nowe na lvl albo za klamki

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ktoś wie ile ten event będzie trwał? Myślę że do początku grudnia ale nie mam pewności :/ proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  17. Kulka jest za zebranie 50 mioteł ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Modliszko dlaczego nie działa mi bonbon?

    OdpowiedzUsuń
  19. Modliszko dlaczego bonbon nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy '' złote bilety'' to z tego eventu a jak tak to czy da sie je wymienić lub z nimi coś zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złote bilety były już wcześniej, można je wymienić na village

      Usuń
    2. a gdzie dokładnie ?

      Usuń
    3. Anonimku, te bilety możesz wymienić u jednej z myszek, które znajdują się w altance. Możesz też za nie dostać rzeczy do ekwipunku, ale to już u Elise i Papaille. Bilety ostatnio są unikatowe. :P

      Usuń
  21. Gdzie mogę zdobyć miotły ipt ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałabym to wiedzieć :/

      Usuń
    2. Miotły można dostać za przejście mapki eventowej, na której lata się na miotłach.

      Usuń
  22. kulue można kupic za 255 cukierków

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej mam 50 czaszek i nie dostałam odznaki. Co jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pls niech ktoś odpowie...

      Usuń
    2. Może musisz ją wymienić u kogoś???

      Usuń
    3. albo chodzi o to, że nie masz 50 czaszek na profilu, idk w sumie

      Usuń
  24. Ile będzie trwał ten event?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej a w których automatach i za co dostajemy title?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rozpisane w tytułach w poście, no ale dobra:
      Scooby-Doo - wylosuj trzy marchewki w lewym automacie
      Przeklęty - wylosuj 3 marchewki w środkowym automacie
      Poltergeist - wylosuj 3 marchewki w prawym automacie
      Cukierek albo Psikus - wylosuj 3 lizaki w prawym automacie

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Na mapce, gdzie walczysz z kotem-szkieletem, jak zobaczysz to sie poznasz. Lepsze pytanie: dlaczego ona nie wylosowala mi sie ani razu od poczatku tego eventu? :/

      Usuń
  28. Mam 50 czaszek i nic. Prooooszę pomocy ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy masz 50 czaszek na profilu w punktach przygody?

      Usuń
  29. O co chodzi z tym jackpotem? Nigdy nie rozumiałam co ile to można wygrać. Wytłumaczy mi ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o to, że jak zdobędziesz w obojętnie jakim automacie 3 złote cukierki to wygrywasz cała pule ;)

      Usuń
    2. @Zlodziejkaciast jeśli drugi raz z rzędu na jednej mapie uzbierasz załóżmy 3 marchewki lub cokolwiek to dostajesz nagrody, np. tytuły albo przedmioty do ekwipunku. W tym jackpocie jest też cała pula do wygrania, ale to już inna bajka... Powodzenia! ✌️

      Usuń
  30. Wie ktoś o co chodzi z tymi maskami na przygodach ? Bardzo bym chciała to zrobić a nikt z moich znajomych nie wie jak to zrobili :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na forum gry jest wszystko ładnie wytłumaczone

      Usuń
    2. Chodzi o przebrania. Jak założysz x razy jakiś strój, to dostaniesz tytuł.

      Usuń
  31. Uzbierałam 50 czaszek kota i chciałam wymienic je na odznake na mapce eventowej ale nie było w ogóle tej odznaki patrzyłam z kilka razy ale nie było ... i czy ją sie kupuje gdzieś indziej czy co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odznakę dostaje się automatycznie po tym, jak uzbierasz 50 czaszek na profilu.

      Usuń
  32. Jak zbierać maski ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Obok jakiej dokładnie skrzynii? I na jakiej mapie?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest taka skrzynia stoi ona na końcu mapki tam gdzie są duchy i szkielety i piszesz bonbon
    Mapa tam gdzie jesteśmy czarodziejami/czarodziejami.
    Na samym początku jest vampir Von drekamouse. Maski się zdobywa jak założysz dowolny strój z ekwipunku i założysz futro i tak 10 razy i masz maski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie maski?!

      Usuń
    2. Jest wytłumaczone lepiej na forum gry, anonim miał na myśli tytuł Transformista

      Usuń
  35. Chcesz mieć dużo Truskawek i Serków na TRANSFORMICE TUTAJ MOŻNA ZDOBYĆ (KLIKNIJ) http://freehackpl.com/transformice-hack/ POLECAM <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam,
    przychodzę z pytaniem dotyczącym odznaki za 50 czaszek kota. Chodzi tu o ilość ogólnej liczby w ekwipunku, czy o samodzielne zebranie 50, by taka liczba widniała również na profilu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O samodzielne zebranie, by było to na profilu w punktach przygody. Wiem, bo sama zebrałam :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź, jestem wdzięczna.

      Usuń
  37. Czy wie ktoś ile NA PEWNO będzie trwał ten event? Słyszałam wiele wersji i nie wiem czy zdążę wszystko zebrać. Dzięki za odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny event ❤ Bardzo lubie twojego bloga ^^ Mój nick: Czeko_neko (Help zbieram na truskawki do zmiany nicku xD)

    OdpowiedzUsuń
  39. ile będzie trwał ten event

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy dalej jest Niyazi bo jakoś nie widze >:

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeden z moich najbardziej ulubionych eventów znowu powrócił. Teoretycznie niczym się nie różni od zeszłorocznego :P. Ciekawe czy jest ten event Helloween. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. czyli jak bede dawala sobie z innych kont te miotly i czaszki to mi nie zaliczy?!

    OdpowiedzUsuń
  43. pytanie dosyc nie na temat ale przez ile minut/map/czegokolwiek trwa jeden kostium z eq?

    OdpowiedzUsuń