piątek, 19 lutego 2016

Event Karnawałowy 2016

Dzisiaj piszę nieco później niż zwykle, ale to i tak dobry wynik, że tak to ujmę, bo mogłam pisać jutro, haha. W każdym razie udało mi się dostać do komputera, więc zapraszam do eventowego poradnika :).
Co prawda karnawał już się zakończył, ale w grze trwa w najlepsze! Myszki tańczą i się bawią nosząc nowe futro i przedmioty ze sklepu:


A oto mapa eventowa:


Naszym zadaniem jest przesunąć pojazd, w którym się znaleźliśmy do mety poprzez klikanie strzałek w lewo i w prawo. Jeśli nam się to uda - ale zaznaczam, że nasz pojazd musi być pierwszy na mecie, a event nie złapie błędu, to powinniśmy otrzymać jedną flagę - walutę eventową oraz przedmioty do ekwipunku.

Przy zdobywaniu flag możemy dostać nowy przedmiot:


Event Karnawałowy 2016
Po użyciu nasza mysz tańczy karnawałowy taniec

Gdy zbierzemy 5 flag do naszego profilu powędruje tytuł "Arlekin". Jak co event mamy możliwość dostania truskawki - tym razem musimy zebrać 10 flag, żeby ją dostać. Z kolei za 15 flag dostajemy karnawałową kulkę do poziomu szamana:


Event Karnawałowy 2016


Później pozostaje nam tylko zebrać 30 flag i zdobyć odznakę z tej przygody eventowej, lub zbierać 50 flag na stary tytuł "Imprezowicz".

Event Karnawałowy - zbierz 30 flag


Jak Wam się podoba ten event? Jest lepszy czy gorszy od ostatniego? Możecie podzielić się opinią w komentarzu lub na czacie po prawej stronie bloga :).



75 komentarzy:

  1. Niestety, trochę trudny i... mi sie nie podoba. :P Chociaż to na ogon za 400 serów było super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem jest fajny xd
    mam już 7 flag! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się, jest nie przemyślany. Przecież to, czy zbierze się flagę czy nie, zależy od osób z "pojazdu", a nie tak naprawdę od nas, więc to nie ma sensu, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest zły... chociaż były lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie spoko event :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie event jest bardzo fajny, ale głupie jest to, że zbierasz 5 flag na tytuł, 10 na truskawkę, 15 na kulę do szamana i nagle nie 25 na odznakę, tylko całe 40 ._. Fidgetone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to zdecydowanie za dużo ;_;

      Usuń
    2. Podobno za 30 jest odznaka

      Usuń
  7. Ja sie przerzuciłam na francuskie TFM, tam są ogarnięte myszy, polecam. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wiem event nie jest zły ale za to troche trudny -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, tylko, że ja baaardzo nie lubię takich eventów gdzie trzeba współpracować (p. ten w dżungli)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mozesz tez pisac o tytulach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ piszę o tytułach :D Uważny czytelnik zauważy, że w tekście jest wzmianka o tytule "Arlekin" :).

      Usuń
    2. Ale jest jeszcze jakis ktory wymaga wiecej flag niz odznaka jak sie nie myle.

      Usuń
    3. Jest za 50 tytuł Imprezowicz

      Usuń
  11. lepsze były te co samemu się pracowało przynajmniej każdy mógł dostać odznakę a tutaj ciężko będzie dostać a po drugie te 40 to za dużo do zdobycia mogłoby mniej być :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale chyba odznaka jest za 25 c'nie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Może ale trudny jak event szkolny na WFie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie grałam na mapce eventowej ale myślę że ten event będzie fajny bo tak go fajnie opisałaś nie mogę się doczekać aż wejde na tfm.��

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana Modliszko!
    Czytam twój blog od sierpnia 2012.
    Dzięki tobie znam wszystko o eventach.
    Odznaka jest jednak za 30 ,,flag''.
    Twój Kochany Mężuś :)
    PS:Działa truskawka do pyszczka za zakup truskawek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna działać, przynajmniej kilkoro znajomych dostało.

      Usuń
    2. Ja niestety nie dostałam żadnej truskawki do pyszczka, a kupywalam truskawki kilka razy. :( to jakiś bug? Tak samo mam już 7894 uratowanych mysz na boskim, a tytułów chyba 3/4 nie mam z tego. :(((

      Usuń
    3. A kiedy ostatnio kupowałaś?
      Ta opcja zaczeła działać 2 dni temu więc wiesz.

      Usuń
  17. W tabelce napisałas 30 flag na odznake a w tekscie 40 xd Zdecyduj siem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie xD Powiedz, że ma być 30 xDD 40 to za dużo:/

      Usuń
    2. Właśnie ile ma być tych flag??? xD

      Usuń
    3. Ajć, zapomniałam w odznakach zmienić. Zaraz poprawię na 30 :)

      Usuń
  18. Polecam grać na francuskim serwerze, zaczytałam się i nawet nie zauważyłam, że jest event, a od razu zdobyłam flagę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Trudny troche

    Caramellix

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy może sęi stać remis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy wszystkie platformy przegruwaja.Też tak miałem

      Usuń
  21. Jest spk XD

    ~Madziav

    OdpowiedzUsuń
  22. mi się bardzo podoba, mimo że łatwo można przegrać. Pozdrawiam!
    Nick Natalaccc
    :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Modliszko! czm sie pomyliłas napisałaś 40 a tak pisze 30 -_- chcesz nas okłamać czy co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Errare humanum est" - "Mylić się jest rzeczą ludzką" ~ Seneka

      Usuń
  24. Dla mnie ten event jest najgorszy jaki mogl byc, poniewaz:
    1.Sa trolle
    2.Nooby, ktore niewiedza o co chodzi
    3.Hackerzy (Speed),dzieki ktorym przegrywamy
    I ogolnie powiem tak:
    Wczoraj gralam 6 godzin i miałam tylko 3 flagi bo zawsze przegrywalam

    OdpowiedzUsuń
  25. jeden z gorszych eventów ponieważ
    - trolle używają ekwipunku przez co nie można wygrać
    - są hacki
    byłam na 10 eventach i ani jednego nie wygrałam przez te piłki ..

    OdpowiedzUsuń
  26. Po czas eventu niektóre osoby rzucają pikami co powoduje przegraną rundę zwycięskiej stronie, ale to nie wszystko, zbyt dużo piłek lub mysz zacina event co skutkuje brak wygranej :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Modliszko zaprosisz mnie do znajomych (silacocada):D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam już 15 flag :B I przy okazji mam pytanie, Modliszko, zaprosiłabyś mnie do znajomych na Tfm? Chociaż jeśli masz limit no to nie, a domyślam się, że tak właśnie jest... Ale jakby co nazywam się Fidgetone ;3. Tak w ogóle to super blog, bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale zapraszam tylko bliskich znajomych :).

      Usuń
  29. Modliszko! a to mamy zdibyc 40 czy 30 bo trudno mi zadecydowac ale mi sie wydaje ze 40 tak?

    OdpowiedzUsuń
  30. Modliszko za 50 flag jest tytuł Imprezowicz.
    I ciekawe jest to, że 50 flag to nie limit....

    OdpowiedzUsuń
  31. Okropny jest. W ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Byłam dzisiaj dość długi czas na Transformice, a mam chyba z 3 albo 4 flagi. Nie grałam chyba z ponad pół roku, ten event jest najgorszym z wszystkich trzech, na jakich miałam okazję być. Brakuje mi starych eventów.
    Saruusia

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię ten event mam 4 flagi trzeba tylko przyszpieszyć i klikać jak najszybciej w klawisze lub puścić piłkę

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzis pierwszy raz w sumie bylam na evencie bo mialam popsuta instalacje w domu i trzeba bylo wszystko wymieic (nie mialm produ)i jak weszlam na pierwszy event to nawet nie byl az taki zly, ciesze sie ze juz nie trzeba zbierac 40 - tylko 30, to o wiele wieksze ulatwienie! :D / Lirdis <33

    OdpowiedzUsuń
  35. Modliszko jeśli byś była jedną z moderatorek w transformice to jaki zrobiła byś event?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej administratorek - moderatorzy pilnują gry, a nie dodają do niej rzeczy. Tym zajmują się admini. Nie wiem, może event o zwierzętach żyjących w trawie? Żuki, koniki polne, dżdżownice.

      Usuń
  36. ja zawsze wygrywam xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy będą jeszcze konkursy na nagłówki? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ich nie planuję. Polubiłam aktualny i myślę, że wiosna na blogu będzie trwać wiecznie :D.

      Usuń
  38. A z jakiego eventu jest to stare title Imprezowicz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, to z któregoś karnawałowego.

      Usuń
  39. Cześć!
    Masz chwile czasu? Wpadnij na bloga crazy-transformice-blog-dla-graczy.blogspot.com
    Dzięki 😊

    OdpowiedzUsuń
  40. Słaby ten event... A odznaka mogłaby być od 20 flag! Ale i tak o wieleee lepszy od tego z szarlotką.

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam 27 flag, poszłam na vanillę a następnie, nie wyłączając komputera ani Transformice poszłam do sklepu i bawiłam się z psem- gdy wróciłam miałam odznakę ;D. Cieszę się, bo bałam się, że nie zdobędę tej odznaki ;) ~Fidgetone

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. mam kółko na poziom+mam odznake=moge spoczywać w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  44. dla mnie event jest super! w 3 dni zdobyłem tytuł imprexowicz ;) i nie narzekajcie tak bo admini robią wszystko aby nam dogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  45. Według mnie powinny być osobne platformy dla myszek czyli - Każda myszka ma 1 własną platformę. Też tak sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  46. A kiedy się ten event kończy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Kończy się dzisiaj w piątek, chyba gdzieś około popołudnia.
    ~Kosiarkasan

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mogę wejść na TFM a jest nowy evek :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo trafny tekst. Ale lepiej późno niż wcale. Teraz mam przynajmniej rozeznanie w tej sprawie. Polecam blog!

    OdpowiedzUsuń