piątek, 18 marca 2016

Gotowanie 2016

Pewnie spora część z Was już w zeszłym tygodniu miała okazję zobaczyć "zapowiedzi" dzisiejszego eventu i łatwo można było się domyślić, że będzie związany z gotowaniem. Już sama obecność nowego futra w "Elekcji" w grze mówiła sama za siebie :).

A więc zaczynajmy. Futerko nie należy do najpiękniejszych, ale sporą część graczy ucieszy fakt, że nie ma na sobie od razu włosów. Futra z gotowymi włosami (jak to z eventu o Elisah, czy z ostatniego eventu) znacznie utrudniają dobranie stroju. Chociaż tutaj też może pojawić się problem związany z tym, że myszka ma na sobie apaszkę i założenie jakiegoś elementu na szyję naszej postaci nie będzie wchodziło w grę. No - na upartego można, ale nie wiem czy dwa szaliki wyglądają estetycznie.




Mapka eventowa wygląda następująco:




Naszym zadaniem jest zdobywać nową walutę - czapki kucharskie. Ale tu mamy coś, co denerwuje wielu graczy - pracę zespołową, a jak wiemy, nie każdy rozumie event od razu, co utrudnia jego przejście. Jest na to jeden pewny sposób - zebrać grupę znajomych i pójść na pokój z hasłem. O ile oczywiście zależy nam na odznakach i całej reszcie.

Do rzeczy - każda myszka na mapie eventowej ma przy sobie jakiś składnik, który będzie potrzebny do stworzenia jakiejś potrawy/ciasta czy czegokolwiek innego. Myszki, które mają właściwe składniki muszą wskoczyć do garnka, żeby ugotować dany przepis. Ale uwaga! Myszki wskakujące z niepotrzebnymi rzeczami, których nie ma w przepisie go zepsują i nic nie dostaniemy.
Przepis wyświetla się na górze mapy, taka mała podpowiedź.

Nowy tytuł Ratatouille możemy dostać za 5 czapek kucharskich, a truskawkę za 10.
Przy przechodzeniu eventu możemy dostać nowy przedmiot do ekwipunku:


Gotowanie 2016
Pokazuje nad myszką ilość naszych serków w sklepie, a potem znika


A tak to wygląda na żywo:


Za 15 czapek możemy dostać kulkę do poziomu szamana:


Gotowanie 2016


Jest również i odznaka:


Gotowanie - zbierz 30 czapek

Event ogólnie ciężki, jeżeli chcemy go wykonywać na zwykłym pokoju gry, dlatego metoda "zwołaj znajomych i idźcie na osobny pokój" jak najbardziej wskazana, hehe.

44 komentarze:

  1. Event jest gówniany, bo przez 1, np. sourisa cały room przegrywa ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie trudno.Notka jak zwykle supi (.=^・ェ・^=) ~werimouse

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do Pana/Pani wyżej.. Beznadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Weriii Heloow napisalam ten Anonimek ;>> ~Emiciaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd wiem, które składniki są właściwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyświetlają się na górze mapy nad kotłem. Napisałam to w poradniku :).

      Usuń
    2. U góry na tablicy są narysowane :>

      Usuń
    3. Człowieku, czy ty czytasz? Nie potrafisz?

      Usuń
  6. Hej... Jakie są te liczby, np w zdaniu: ,,Za ??? czapek możemy dostać kulkę do poziomu szamana:...'' bo mi się pokazują pytajniki:/ Za pomoc będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic Ci się nie zepsuło. Liczby na razie nie są znane, dlatego umieściłam tam znaki zapytania.

      Usuń
  7. Event wydaje się fajny, jeszcze gp nie miałam. Ale myślę, że trudno będzie zdobyć odznakę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Modliszko!

    Jesteś na /room blog ???
    Tam są myszki ogarnięte...
    Bo niektóre myszki tam są te które piszą na czacie, który jest po prawej stronie bloga. Pójdziesz? Chciałabym z tobą pograć. Oczywiście jeśli chcesz.

    ~Kosiarkasan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie ma mnie w grze, więc niestety nie przyjdę. Może kiedyś wpadnę, ale nic nie obiecuję - najczęściej jak wchodzę do gry to zabierają mnie na plemienną vanillę i tam gram :p.

      Usuń
  9. nie da się chyba jego przejść bo wszystkie myszy do gara wskakują :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ej a napisz od ilu czepków da te rzeczy co pialas tytul itp.

    OdpowiedzUsuń
  11. To są kuchenne rewolucje a to futro to Magda Gessler

    OdpowiedzUsuń
  12. Co ile minut zmienia się ten event ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam, to co 30 minut, ale mogę się mylić

      Usuń
  13. Mi się tam event podoba, mam już 4 czapki, zbieram na tytuł i kulkę szamana, bo mnie uwiodła. ^^
    Szkoda, że nie potrwa on 2 tygodnie... :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kulka do szama jest pewnie za 25 a odznaka za 30

    OdpowiedzUsuń
  15. Gówniany za przeproszeniem ten event ;-;.

    OdpowiedzUsuń
  16. http://arbuzowetransformice.blogspot.com/2016/03/event-gotowanie-2016.htm

    OdpowiedzUsuń
  17. Super recenzja ;) Też napisałam swoją : http://pieknemyszkitransformice.blogspot.com/ ZAPRASZAM ! :D Jak klikniesz na post to ci się cały wyświetli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magda Gessler zaatakowała Tfm :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Trudny a te myszki są głupie nie rozumieją eventu i zasadów ale i tak dostałam 15 czapeczek i kulkę szamana

    OdpowiedzUsuń
  20. jest jakiś stary tytuł za więcej czapek?

    OdpowiedzUsuń
  21. Za 50/40 czy ileś tam czapek jest tytuł ,, Król Wypieków'' :3

    PS. Ten title jest stary, i raz go założyłam, poszłam na vanille, i każdy: ,, WOW, ILE TY MUSIAŁAŚ ZBIERAĆ?'' ale na odznake i kupke szamana nie spojrzeli xDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Modliszko,wiesz ,dlaczego na 1evencie sie przejdzie a jak na 2 zdarzysz to juz nic nie dostaniesz bo nie zalicza jest blokada?/?.

    OdpowiedzUsuń
  23. ej a czy mini eventy som do końca roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak

      Usuń
    2. Proszę, nie. ;-; A jeśli tak, to niech trwają po 2 tygodnie...

      Usuń
  24. Modliszko za 50 czapek jest tytuł «Król wypieków».

    OdpowiedzUsuń
  25. Modliszko , post jest super ! :) Dopiero co zaczęłam czytać tego bloga , a już wiem , iż zostanę tu na dłużej :D Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bloga!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super Post Pozdrawia Oliwiamiceee

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepszy event jaki mógł być mam max 50 czapek

    OdpowiedzUsuń
  28. Do kiedy event?

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz super bloga! :) Zapraszam też na mojego :) Link: http://myszalali.blogspot.com/ (Sorga za reklamę ;c)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatni tygodniowy event, jaka ulga xD

    OdpowiedzUsuń