piątek, 8 kwietnia 2016

Event Wielkanocny 2016

Po dwóch tygodniach doczekaliśmy się nowego eventu. Jest nim event wielkanocny, który miał podobno zostać dodany już wcześniej, ale wyprzedziły go waluty. Miła informacja - futro jest tanie. Możemy je kupić już za 5000 serków! Oto nowe przedmioty ze sklepu:



Mapka eventowa wygląda następująco:


Naszym zadaniem jest poczekanie aż szaman zbuduje drogę do sera i nory. Musimy wziąć serek i wejść do norki, wtedy dostaje się takie bileciki jak poniżej, za które kupujemy rzeczy na room village:


W pokoju village nastąpiło kilka zmian. Zamiast Indiana Mouse na dachu stoi Buffy, a sam poszukiwacz i nowa myszka - Profesor stoją po lewej stronie mapy w altance:



W naszych emotikonkach pojawiła się jedna nowa - pozwala nam na zagranie w papier, kamień, nożyce z inną myszką. Nowy ekwipunek dostępny na room village za bilety:

Event wielkanocny 2016
Pozwala nam na kilka sekund malować po mapie na czerwono

Nie ma nowej odznaki - jest stara z dzwoneczkiem, która była już dodana w dawniejszych latach. Możemy ją zakupić za bilety u Indiana Mouse, tak samo jak nowy tytuł "Dzwoneczek" i stary "Czokozajączek".

Event podobno znów ma trwać tydzień, tak jak poprzednie, więc zalecam pośpiech, jeżeli ktoś chce zebrać wszystkie rzeczy.

27 komentarzy:

  1. nareszcie event thx za posta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile trwa ten event

    OdpowiedzUsuń
  3. Co z tego, że wielkanoc juz dawno? A dodajmy se event.
    Internet Explorer się kłania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszko, jest takie coś w zielonym plusiku jak ,,papier kamień nożyce" :3
    Taka nowość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym: "W naszych emotikonkach pojawiła się jedna nowa - pozwala nam na zagranie w papier, kamień, nożyce z inną myszką. "

      Usuń
  5. fajnie że tego co był rok temu event mam title czokozjadzacz i czokozajączek i odznake

    OdpowiedzUsuń
  6. Modliszko, za ile jest odznaka, title Dzwoneczek i Czokozajączek?

    OdpowiedzUsuń
  7. A,zapomniałam... jeszcze pozdrowienia...

    Pozdrawiam
    ~Kosiarkasan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że twój nick widać bez podpisywania się c: ? Pozdro xD

      Usuń
  8. Admini zartuja sobie z nas! Najpierw maja byc takie dluzsze eventy, a tam wcisniemy sobie Wielkanoc to z tego ze byla dawno.
    Aha i mam pytanie nadal jest ta Oracle z tymi piorami, bo mam przerwe od tfm, a takze zauwazylam ze skoro to trwa tylko tydzien - pora wrocic, ehh, dzieki admini... :')
    Jesli tutaj sa jakies bledy to przepraszam, ale pisze z fonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz czytam sobie posta i widze, ze jest jajko do zebrania czyli podobne cos do tego St.Patrica.
      *that logic*

      Usuń
  9. jak grac w papier, kamien, nozyce w tfm?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz za ile biltów jest odznaka? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czyli nie ma już walut? świetnie :_: dostałam bana, naet nie wiedząc za co i nie zdążyłam ich wymienić. 154 pióra przepdały ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. UDAŁO MI SIĘ NA ZBIERAĆ DO 30 I TYLKO KUPIŁAM ODZNAKĘ BO TITLE NIE SĄ POTRZEBNE

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do futra... nie podoba mi się... ma tak jakby w sobie już wszystkie rzeczy i nie pasują zbyt do niego ubrania ;/. Mam już 20 biletów, pewnie uda mi się zdobyc odznake, ponieważ tylko na odznakach mi teraz najbardziej zależy *u*. Pióra i flagi mi trudno zbierać, ale... może jakos dam rade na kule szama ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. za 2 dni nowy event czy będą jeszcze piórka i flagi ? czy znikną ?

    OdpowiedzUsuń
  15. No pamietam wtedy bylam ,,nowicjuszka" :)


    ~Creeperowa 48

    OdpowiedzUsuń