środa, 11 lutego 2015

System prezentów + nowi moderatorzy

Inne aktualizacje z eventu szamańskiego 2015:
Nowe drzewka umiejętności - klik
Nowe okno logowania do gry - klik
Nowe komunikaty dla szamanów - klik

Dzisiaj do gry został dodany system prezentów. Od teraz możemy przesyłać innym graczom niespodzianki zawierające przedmioty ze sklepu. Żeby to zrobić wchodzimy w sklep i wybieramy przycisk "Prezent". 



Teraz wybieramy przedmiot, który chcemy komuś ofiarować. Niestety, nawet jeśli coś mamy, musimy to kupić osobno dla danego gracza za truskawki. Nie da się dać komuś posiadanych przedmiotów. Możemy je jedynie kupić dla innej osoby. Wybrany przedmiot już łatwo wysłać, więc tego tłumaczyć nie będę.



Oby naprawili pewną rzecz jaką zauważyłam. Dostałam od jednego gracza przedmiot, który już mam. Myślę, że powinna być jakaś opcja sprawdzenia co dana osoba posiada. Albo blokada mówiąca, że gracz już ma taki przedmiot. Cóż. Trzeba czekać.

Polski serwer wreszcie doczekał się nowych moderatorów! A są nimi gracze "Zapomnialam" oraz "Rikimaroo".


12 komentarzy:

  1. Bez sensu, że tylko za truskawki ;/ I drogo. I zgadzam się, szkoda, ze ktoś dostanie coś- co już ma, muszą to poprawić

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tak czekałam by pozbyć się niektórych itemów :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracz zapomniałam to nazwa czy zapomniałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. poowinno być tak że można dawać rzeczy za serki albo wysyłać własne ... eh..

    OdpowiedzUsuń
  5. Moooodliszkooo! Nie wiem, czy wiesz, ale na innych blogach jest wiele screenów przedstawiających nowe umiejętności drzewka spidermysz- ich ikonki oraz użycie w praktyce! :D

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo masz trusek xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawiedziona jestem, że ta opcja istnieje tylko za truskawki :/. Nie każdych stać prawda? Najlepiej by było gdyby poprostu można było kupić, normalną rzecz w normalnej "serkowej" bądź "truskawkowej" cenie i ją wysłać graczowi. Truskawki lepiej zostawić dla siebie no nie? Na fajne futra, kolorki itp. XD Nie podoba mi się... ~Pszczolkaxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo pozbyć się starej mam taką żecz którą chciałam by oddać znaj na nie mogę

      Usuń
    2. Ehh .. Ja myślę że moderatorzy chcą aby gracze częsciej kupowali truskawki ;-;

      Usuń
  8. Ok fajne mam 5 trusek z eventu bożonarodzeniowego ale moge kupić tylko pędzelek bo wiecie dostaje się ich 5 za relikty ale wolałbym żeby oni zrobili tańsze przedmioty bo po prostu jest za drogo i trudno zbierać te truskawki na to a lepiej było by jak by zrobili tańsze pozdro nazwa tfm Verteqyoutub

    OdpowiedzUsuń