sobota, 21 lutego 2015

Nowe drzewka umiejętności!


Wreszcie nadszedł tak długo wyczekiwany czas nowych umiejętności szamana! Mamy aż dwa nowe drzewka pełne nowiutkich dodatków.



Umiejętności wkrótce będą przetłumaczone w grze, więc nie ma sensu bym tłumaczyła tutaj każdy krótki opis, ale kilka pozwolę sobie opisać kilka z nich po swojemu
Jedna z umiejętności umożliwia nam wyczarowanie jakiejś myszce liścia, na którym można swobodnie opadać w dół.


Biorąc inną umiejętność możemy wyczarowywać ognisko na mapie.


Gdy klikniemy na nie, nasza myszka zaczyna piec pianki.
Są również dwie umiejętności pozwalające na pomniejszenie szamana lub myszy.


I jeszcze jedna, która na pewno będzie często używana przez graczy - zamieniająca nas w kota.
Umiejętność trochę bezsensowna, ale jak efektownie wygląda ;)


Resztę odkrywajcie sami - wtedy jest najwięcej zabawy. 
Co uważacie na temat nowych drzewek? Które jest lepsze pod względem pomocy jako szaman?


30 komentarzy:

  1. Czekam na opis :3 jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :D
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko! Kot wyżej skacze, jest tylko pewna wada. Nie można przywoływać przedmiotów będąc kotem! A ogólnie jest całkiem fajny, wyłącza się go strzałką w dół lub kliknięciem literki s :) pozdrawiam
    ~ Lillialili

    OdpowiedzUsuń
  4. A co robi ten dymek? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Te drzewka mają na mnie zły wpływ: teraz, zamiast pomagać myszom, daję im tą ,,zrolowaną" mysz i mam z tego niesamowitą bekę, po czym zapominam, że nie mam skrzydeł albo budowania w ruchu... I każdy chyba wie, jak to się kończy XD

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona xD najgorsze to, że mam za niski lvl i nie mg mieć skrzydeł i ożywiania myszek i kuchni polowej i tego ,,dawania norki" i jeszcze niwych drzewek na raz :|
      Namalisu

      Usuń
  6. Jest jeszcze taka umiejętność która umożliwia wyczarowania trójkąta z desek

    OdpowiedzUsuń
  7. ja radzę zostawić stare umiejętności i potem zająć się nowymi (wilding super trolluje :D)
    pozdro Avamaco

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zostawiłam sobie drzewka z lataniem i chmurą, a punkty za kolejne poziomy będę dawać do tych nowych drzewek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie to drzewka są nawet fajne, tylko czasem wkurzają mnie myszy, które zamiast co budować, bawią się tym... ;\\\\\

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe drzewka umiejętności są super! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a zresetowałam umiejętności żeby dać sobie nowe, i musiałam odczekać 10 min, i czekam już dłużej, pomocy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarabiasz pieniądze na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam że spoko umięjętności, ale strasznie rozpraszają D:. Zamiast pomagać myszom za bardzo dawałam im liście, smókłą sylwetkę, ognisko i wogóle przestały mnie słuchać. Było tylko ,,daj liścia" itp. Uważam że fajne ale na utility i dla kogoś kto chce robić sobie bekę z gry. Mimo, że w transformice chodzi o to żeby się bawić to żeby coś osiągnąć nie należy siedzieć 5 lat na utility i trolować co popadnie tylo osiągnąc coś więcej, mieć dobre staty a jak pare tysi uratowanych myszek już będzie, a bootcaperem będzie się niezłym wtedy można brać się za ,,trolowanie". Bo więcej się osiągnie mając 100 poziom i wszystko to co każda myszka zapragnie niż 15 i 3 umiejętności na krzyż nie sądzicie. Właśnie dla tego jestem za starymi drzewkami, które nie trolują mapek lecz pomagają myszkom i szamanowi !!! Jak ktoś zamieża być trolem to niech przemyśli to kilka razy zanim wyda serki, które w przyszłości przy większej kumulacji zamienią się w piękne futro. Wystarczy, żetylko ja i kilka innych myszek się na tym przejechało. Dowidzienia i życzę miłej gry mam nadzieję że bez trolowatych szamów, bo dopóki nie przetłumaczą tych drzewek to są popostu serki wyżucone w błoto !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego "serki wyrzucone w błoto" ? Przecierz za punkty nie płaci się serkiem ;//

      Usuń
    2. Ale za "Ponowne rozdanie" płacimy serki ;P

      Usuń
    3. A czy ktoś Ci każe zmieniać swoje umiejętności?

      Usuń
  14. Drzewo Widling
    1. Campfire - czyli zupełnie niepotrzebny bajer ;) Ale z drugiej strony fajnie wygląda... Jednak czy chcemy ciężko zdobyte pkt wymieniać na ogniska?
    2. Reflex - ciekawe, ciekawe. Warto wrzucić w to choć jeden punkt.
    3. Small but drawny - efektownie wygląda i nic poza tym. Chyba, że chcemy się gdzieś przecisnąć ;P
    4. Spidermouse - wiele osób na to narzeka ale mi nie przeszkadza ;D Wyobraźcie sobie... Jesteś jednym z dwóch szamanów i masz pajęczynę...Możesz unieruchomić drugiego. Lub zrobić pod jakąś spadające myszką i ją tym uratować.
    5. Earth symbol - według mnie jest zbyt duży i częściej mi utrudnia niż pomaga.
    6. Meep! - mówię nie dla tej umiejętności. Po prostu mi się nie podoba :/ I myszki mogą się zrzucać na wzajem.
    7. Go through there - fajnie wygląda i sprawdza się praktyce. Choć czasami mychy spamują, że chcą być małe ;c
    C.D.N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8. Nature's return - uwielbiam to! Ale trzeba uważać! Nawet jak coś jest na mapce zamieszczone przez adminów to nature's to usuwa ;d Boleśnie się o tym przekonałam...
      9. Thorns - jakoś nigdy nie przeszkadzały mi śliskie deski...
      10. Lndslide - na survie może i przydatne ale na zwykłej mapce... Chciałam użyć kuli do pchnięcia deski, użyłam tego i połowa myszy zginęła ;_;
      11. Renewal - umiejętność dla której warto wybrać to drzewo <3 Uwielbiam to! Z tym ożywiam dwa razy tyle myszek ;D
      12. Leaf - nie jestem fanką tej umiejętności. Rzadko mi się przydaje.
      13. Evolution - dość fajne i nawet przydatne.
      14. Gregarious sprint - przydaje się na trudnej mapce.
      ~~15~~ perełka drzewa czyli zamiana w kota. Kot dalej skacze i fajnie wygląda...Poza tym kiepsko, b o nie można budować w jego ciele.
      Ocena: 6/10
      Moim zdaniem drzewo można odblokować tylko do renewala. Jednak lepiej wypadają w gruncie rzeczy Przewodnik i Władca... W "Dzikusie" nie umiem określić czemu służą te umiejętności . Są lepsze drzewa jednak ze względu na Renewala sądzę, że warto je wybrać.
      Puffirek

      Usuń
  15. ech :c
    już się nie da zrobić by szaman był przewrotny D:

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy teraz można zdobyc wiekszy niz 100 level? Bo doszło więcej drzew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można mieć nawet ponad 200 poziom

      Usuń
    2. Łiiiiiii

      Usuń
    3. Napisali na Tweeterze, poziomów jest 888. (;

      ~Xocolada

      Usuń
  17. A wiadomo dokładnie jaki level jest teraz najwyższy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na swoim blogu już dawno przetłumaczyłam drzewko
    szalonym-okiem-na-tfm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi się nie wyświetlają wcale :'(

    OdpowiedzUsuń