wtorek, 17 lutego 2015

Kolejne zmiany ustawień w grze

Wchodzę sobie dzisiaj do gry i widzę nowe przyciski w okolicach czatu. Miałam zająć się nimi parę minut później, gdy już sprawdzę czy wszystko gra w plemieniu. A tu proszę, klikam na ikonkę domu i nie widzę tylu opcji co zawsze. Więc chcąc nie chcąc musiałam szybciej zająć się nowościami ;)


No i tak. Po prawej stronie czatu mamy przyciski umożliwiające powiększenie okna rozmów jakie odbywają się na czacie, strzałkami możemy przesunąć wiadomości w górę, albo w dół. To akurat jest proste, więc nie ma co się zagłębiać w szczegóły.

Z naszego ostatniego menu zniknęła lista znajomych i plemię. Teraz listę możemy otworzyć poprzez kliknięcie serduszka po lewej stronie czatu, a plemię jest tuż obok w ikonce sera na tarczy.

To by było na tyle z nowości. Czekajmy na event. Powinien zjawić się w zeszłym tygodniu, ale najwyraźniej administratorzy gry znowu nie do końca się ze wszystkim wyrobili.

15 komentarzy:

  1. No cóż, znowu trzeba będzie się do tego przyzwyczaić. Jak dla mnie trochę za dużo nowości w ostatnim czasie :/

    Nie mogę się doczekać eventu! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się to podoba ^^ Uważam,że im więcej nowości tym lepiej ^^
    Też czekam na event <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jak pogra się przez kilka dni to można się przyzwyczaić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, w sumie to nie jest złe, ale chyba wolalam jak znajomy i plemko było w menu :?
    Moim zdaniem w ogóle obeszloby się bez evu, bo event walentynkowy pojawi się po walentynkach? Niezbyt mi sie podoba opcja, że eventu trwają po 2 tygodnie bo ciągle są z czymś opóźnienia, i event za eventem. Skończył się Halloween, parę dni później zaczęło Boże Narodzenie, czego mialam już dość. Jedyne na co czekam to drzewka umiejętności. Wiesz coś może na ten temat??

    Pozdrawiam
    /Magicznaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba po 2 miesiące. Ja już bym wolała aby eventu już nie było przez opuźnienie, bo przecież już połowa miesiąca.. A przecież ma być w kwietniu event wielkanocny. Jestem ciekawa jak to będzie..

      Usuń
  5. Aha, i nie napisałaś o zmianie swyglądu szeptów. Nie, teraz te szepty to jest po prostu PORAŻKA.
    Mam nadzieję że pomogłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że wyświetla się ile ktoś do b napisał, bo to może być przydatne. Fajnie też że są strzałki zamiast tego paseczka i można przewinąć do końca no i przy szeptach nie ma tego okropneo przyisku do zamyknia. Pojawił się nowy ładniejszy. Reszta to mała porażka ( jeszcze oprucz znaj., bo lubię sb z nimi ponabijć st :D i zawsze wybierm room najpierw i zaczynała się kolejna rund a ja się motłam z tymi paseczkami. Ogóln ocen dobra choś nie koniecznie dla początkujących bo ja uwarzam, że zaczynając grępowinno być dla nowych graczy napisane ,,Zdobywając każdy następny lvl szkól szamana w menu" czy coś takiegomoże faktycznie byliby trochę bardziej ogarnięci ;v. Pamiętam sama jak byłam nowa.... Córka koleżanki mojej mamy pokazała mi tą grę i wyjaśniła mi na normalu survivor... Dopiero po kilku lv skapnęłam się że muszkom należy pomagać a nie zabijać powiedziałami też umiejętności szamana są przypadkowe :O ale ja już muszę kończyć papa

      Usuń
    2. Dla ciebie fajnie, mi się nie podoba. Taka jest po prostu moja opinia, nie wiem o co ci chodzi ..

      Usuń
    3. Ja twojej opini nie podważam karzdemu się co innego podoba. Poprostu ja lubię zmiany szczeglnie te co mi się podobają xD. I dzisiaj daładowałam truski te za 8 zł :D

      Usuń
  6. Fajna notka, ale czy byś mogła "powiedzieć" jakie umiejętności w drzewkach wybrać.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do umiejętności to na początek polecałabym brać drzewo z lewej strony i środkowe. Skrzydła w środkowym na samej górze są bardzo pomocne. A chmura z drzewa umiejętności lewego przydaje się bardzo podczas budowania. W lewym jest również umiejętność pozwalająca na ponowne pojawienie się a planszy jako szaman jeśli zginiemy.

      Usuń
    2. Mam całe drzewko drugie i zaczełam pierwsze :D

      Usuń
  7. fioletowe drzewko :
    http://scr.hu/5fit/9gzs2
    żółte dzewko :
    http://scr.hu/5fit/t6tfj

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe drzewka już są!!!

    OdpowiedzUsuń