niedziela, 2 grudnia 2012

Boże Narodzenie 2012

Edit : Tytuły ze świąt dopisałam już TUTAJ, są na dole strony te nowsze.
Edit 2: Prezenty z okienek kalendarza są TUTAJ

Rozpoczął się Event Bożonarodzeniowy. Trzeba zbierać prezenty (podobnie jak rok temu) i jest też specjalna mapka eventowa. Prezenty są na mapach tradycyjnych (np. te co na vanilliach są). Gdy wskoczymy w prezent to w prawym dolnym rogu powinno się wyświetlać przy niebieskiej liczbie +1. Ale to nie koniec - jeżeli nie zdobędziecie sera i nie wbiegniecie do norki, to niestety ta liczba przepadnie. A jak wejdziecie do norki, to powinna się zapisać.



Z eventu dostaje się sporo przedmiotów jak i nowe title. Aha i co do przedmiotów. Rzęsy w tamtym roku były do zdobycia na evencie walentynkowym (wiem bo byłam na nim), lecz w tym roku można je zdobyć na evencie świątecznym. Jest to według mnie trochę dziwne - powinny być do zdobycia wciąż w walentynkowym. Ale mniejsza o to. Na specjalnej mapce jest kilka opcji - możemy dawać innym osobom prezenty, jak i samym być obdarowanym. Wystarczy kliknąć na jakąś myszkę i wybrać opcję z dawaniem prezentu. 
Jest też opcja inna - "otwieranie okien kalendarza", chociaż w grze wystarczy kliknąć na numer i się dostaje prezent. Prezenty są różne - codziennie otwieramy jedno "okienko". Jeżeli nie było nas jednego dnia w grze, to raczej niestety tamten prezent przepadnie.


Po za tym całym zagmatwanym eventem w grze pojawiło się nowe futerko. Taka piękna mysia "owieczka". Niektórzy mówią, że to bałwanek, ale bardziej przypomina owieczkę, lub puchatą myszkę.


Jest jeszcze jedna ciekawostka - wszystkie deski, beczki kowadła itp. są obsypane śniegiem :


Powodzenia w zbieraniu przedmiotów !

Pozdrawiam
Modliszka



17 komentarzy:

  1. NIEE :C ZNOWU MI PRZEPADŁ PREZENT :C A CO BYŁO W PIERWSZYM DNIU? :CCCC Aha mam uwagę te prezenty na końcu to nie ile dostaliście tylko ile oddaliśmy c: I za to dostaje się title np. Snowball i I'm cold i tam inne c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli przedmioty zdobywamy przez mapkę eventową?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pierwsze święta w tfm <3
    -Chjerrykaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Co zrobic by dostac prezent
    np te rzesy lub brode???????? Ps jakie doszly nowe ptzedmioty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby zdobyć rzeczy musisz uzbierać prezenty na mapkach, a potem na mapce eventowej klikasz na swoją myszke i "Rozpakuj prezent" lub jeśli ktoś inny da Ci prezent. Radzę to drugie i się wymienić bo można jeszcze różne title zdobyć ;)

      A i Modliszko, odkryłam ostatnio taki room *baffbotballoon nie wiem czy go znasz ale jest bardzo ciekawy. Klikając strzałkę w dół otrzymujemy balona i musimy lecieć po serek. Zbierają się tam ludzie z całego świata , i myślę, że napiszę Ci o nim bo może byłaby to inspiracja do posta XD

      Usuń
    2. Znam ten room :P
      Może go opiszę kiedyś, ale jeszcze nie wiem :)

      Usuń
  5. Z tego co zauważyłam to jeśli na jakiejś mapie pada śnieg to po kolejnej będzie już eventowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomóżcie mi. Dzisiaj umówiłam się z kolegą, że się wymienimy dawaniem prezentów. I ok, mapka eventowa jest. On mi dał ja mu też i się nic nie stało , nic nie dostałam , on też nic nie dostał. Po tej mapce na dole z prawej strony do tego mojego "21 / 24/40 / 24" do środkowego dodało się 16 czyli znak że mi dał , ale dlaczego nie dostałam żadnej rzeczy lub title ? Czy to musi być określona ilość prezentów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami po prostu dostaje się przedmioty co dwie mapki.

      Usuń
  7. Droga Modliszko z tej Strony Dafuqpl !
    i Chciałem się zapytać o której Godz. są Eventowe ( Adwętowe ) Mapy Pozdrawiem i zaperaszam na mój blog:
    www.dafuqplgrawtransformice.blogspot.com
    Pozdrawiam
    ~Dafuqpl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mapy pojawiają się losowo. Nie ma określonych godzin.

      Usuń
  8. Chyba mapy eventowe pojawiają się co godzinkę. Ale może to zmienią bo właśnie jest reset serwera.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego czasami na mapce eventowej nie da się kliknąć na innych (nawet na siebie) ? Przecież mam prezenty i wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  11. A na evecie codzinnie mozna zdobyc tylko 1 prezent?

    OdpowiedzUsuń