czwartek, 23 października 2014

Event Halloween 2014

Mapy, które doszły do tegorocznego eventu później - KLIK
No więc zaczynajmy z dokładnym opisem tegorocznego eventu! Można powiedzieć, że zaczynamy od mapy cmentarnej, na której możemy dostać cukierki.




Żeby sprawdzić ile ich mamy zerkamy do prawego rogu okna gry (jeśli jesteśmy na mapie eventowej) lub wchodzimy do naszego ekwipunku. Oprócz cukierków możemy dostać na tej mapie również inne rzeczy.
Na przykład możemy dostać kulę armatnią. No powiedzcie, czy to nie jest piękny prezent? ;)



Albo możemy zostać zamienieni w kostkę lodu.


Również miła perspektywa, prawda? :)
Ale przejdźmy do cukierków. Możemy je dostać jeśli staniemy pod wielką liczbą, która wyświetla się nad jakimś miejscem na mapie. Oczywiście jeśli mamy szczęście. Bo możemy mieć pecha i jedną z sytuacji pokazanych powyżej.
Poniżej dwie inne nowe mapy z cukierkami do wygrania:



Inną mapą na jaką możemy trafić jest mapa pochodząca z Halloween 2012.


Biegamy, uderzamy spacją szkielety itd.
Mapa z zeszłych lat z wampirem, a następnie druga z "kiciusiem" również się pojawia.


Spreje z naszego ekwipunku zmieniły wygląd widoczny na mapie. Zamiast sera zobaczymy dynię.




A tutaj mamy ekran logowania do gry w eventowej wersji. Według mnie wyszedł naprawdę ślicznie.


Cukiereczki wymieniamy na zeszłorocznej mapie z automatami. Możemy wygrać tytuły, odznaki, bonusy do ekwipunku, cukierki lub tzw. Jackpot - czyli ogromną sumę cukierków widoczną zawsze pod tym napisem. Klikamy na wybrany automat i płacimy cukierkami.


Przejdę do nowych dodatków znajdujących się w ekwipunku. 
Możemy dostać groby. Da się po nich skakać, więc są przydatne na mapach kiedy zginie szaman.


Są też dynie. One akurat działają prawie identycznie jak ryby rozdymki z eventu rybnego.


Oprócz nich możemy również dostać z automatów ciasteczka z wróżbami, zamianę w wampira lub w szkielet. Do czego służą ciastka? Jeszcze nie wiadomo, wyświetlają tylko nad myszką liczbę 204. Wampira możemy wylosować w prawym automacie trafiając na trzy balony, o ile mamy szczęście. Co do szkieleta jeszcze nie wiem.

Tytuły do zdobycia:
(Najpierw te całkiem nowe - tam, gdzie są znaki zapytania możliwość zdobycia jest jeszcze nieznana)
Casper -  wylosuj trzy kule armatnie w automacie po lewej
Pumpkin Pie - wylosuj trzy czaszki w środkowym automacie
Ghostbuster - wylosuj trzy piłki w automacie po prawej
Vampire Slayer - postępuj według TYCH wskazówek
Sweet Tooth - zbierz 25 cukierków na mapie z głowami kotów 
Spooky - zjedz wszystkie dynie i zamelduj to u Ponurego Żniwiarza
Zombie - zabij kota z mapy Halloween 2012
(A tutaj te z zeszłych lat, które również można dostać)
Frankenmaus - wylosuj trzy koraliki z futerkiem w środkowym automacie
Bonbon *-* - wylosuj trzy pióra szamana w środkowym automacie
Dyniowy sok - wylosuj trzy lizaki w środkowym automacie
Trick or Treat - wylosuj trzy marchewki w automacie po prawej
Poltergeist - wylosuj trzy owieczki w automacie po prawej
Vampire - wylosuj trzy czaszki w automacie po lewej
Von Drekkemaus - postępuj według TYCH wskazówek


Odznaki:
(Dopiszę, że wszystkie odznaki ze wszystkich eventów/akcji specjalnych itd można zobaczyć w spisie odznak na blogu - KLIK)
 - wylosuj trzy gwiazdki w automacie po lewej
 - wylosuj trzy gwiazdki w środkowym automacie
 - wylosuj trzy gwiazdki w automacie po prawej

Oprócz tych odznak powyżej są też dwie dodawane do futerek. Uznałam, że nie ma sensu ich mieszać z eventowymi, w końcu futro można kupić zawsze, nie tylko w trakcie trwania eventu.


Tak jak widzimy powyżej. Doszły nowe przedmioty szamana oraz itemki eventowe do sklepu. Oprócz nich nowe futro Halloween 2014 na przecenie 10% na czas trwania eventu oraz futro Halloween'owe z zeszłego roku (to kościane) w przecenie 50%. Odznaki futerek również w spisie odznak na blogu.

Powodzenia w zbieraniu cukierków! :)

128 komentarzy:

  1. Szczerze? Trochę nie rozumiem eventu, ale to już ogarnę sama. Może jestem zbyt zmęczona (przez blisko 4 godziny rozdawałam ulotki xD) i już nie czytam ze zrozumieniem...?
    Cóż, jako iż eventu jeszcze nie widziałam nie mogę stwierdzić co o nim myślę, ale może ten będzie fajny... ? Liczę na to! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko jeszcze wytłumaczyłam, więc jest odrobinę niezrozumiale XD
      Jeszcze.

      Usuń
    2. A na jakich romach mogę zbierać cukierki?Ją jakieś na zwy, czy na każdym?

      Usuń
    3. Raczej na każdym typu vanilla i tych z liczbami (tzn /room1, 2 itd)

      Usuń
    4. Okej dzięki:)A co ile jest event?:)

      Usuń
    5. Około 45-60 minut

      Usuń
    6. Zapraszam na /room 2 świetna zabawa i towarzystwo :D pozdrowienia Anonim

      Usuń
    7. JAK ZROBIĆ TU KONTO ?

      Usuń
    8. Anonimie - chodzi Ci o konto w grze? Wystarczy, że wejdziesz na stronę Transformice.com i się zarejestrujesz.

      Usuń
  2. Gah, na razie byłam na dwóch. :D Zapowiada się zarąbisty event. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh jeszcze na się na obrazek załapałam ;D
    Mam pytanie. Chciałabym zmienić te obrazek co pokazuję się na profilu (forum) i cały czas mi wyskakuje, że strona działa za długo czy coś w tym stylu i obrazek się nie zmienia. Czy to jest jakiś błąd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Musisz spróbować następnego dnia, wydaje mi się, że też kiedyś coś takiego mi się przytrafiło.

      Usuń
  4. Najlepsze jest to, że już od ok.3 tygodni mam to :) Ale dzięki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy można na dwa konta użyć tego samego e-maila'a? I czy można usunąc konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy można użyć, spróbuj ^^
      Usunąć konta samemu się nie da, może napisanie do administracji z prośbą coś by zdziałało.

      Usuń
  6. Ja taki noob, pierwszy event halloween, a więc jak zwykle mam pytanie xd; Jak się ten jackpot używa, bo jeszcze nie grałam, dopiero teraz zauważyłam>.<
    Już jeden dzień eventu w tył, czas brać się do roboty c;

    Polishjulia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jackpot możesz wygrać jeśli wylosujesz 3 cukierki na czarnym tle w automatach. Wtedy dostajesz całą sumkę wyświetloną koło tego wampira na mapie. No i masz sławę, bo to się wyświetli na wszystkie serwery.. *-*

      Usuń
    2. Nareszcie się załadowało xd
      kilka minut czekam, żeby ci podziękować :3
      A ta sława bardzo kusząca :d
      Już się nie mogę doczekać xd
      O, właśnie się wgrały obrazki i te dobitne napisy, które przypominają mi te na (to brzydkie słowo?xd) sr*czu C:
      Jeszcze raz dzięki za szybką odpowiedź i pozdro xdd

      Polishjulia

      Usuń
    3. polishjulia kiedy bedziesz na tfm? :3 ja już dzisiaj kończe grać b o teraz siedze ale jutro może wejde XD
      Namalisu

      Usuń
    4. A czy może mi ktoś powiedzieć co mi się stało z TFM? ;-; otóż wgl nie widzę futerek! Gdy jakąś myszka ma ubrane fur to widzę same dodatki które myszka ma ubrane a futerko jest niewidzialne XD i w sklepie również jest niewidzialne :/ Nw co zrobić i nikt na TFM nie wiedział XD może jak jutro się zaloguje to futerka będą widoczne bo nawet nie mg zobaczyć jak wygląda nowe futerko :( Polishjulio możliwe że ja jutro wejdę na TFM ;D
      Namalisu XD
      Ps. Gdy grałam na którymś roomie jakiś gracz wygrał JaJackpota i w tedy wiele graczy pisało np. ./ban NickZwycięzcy (niestety nicku nie pamiętam XD)

      Usuń
  7. Gram 3 godziny i nie natrafiłam na mape z automatami ;-; ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna;-;
      Wszyscy teraz na blogu? XD

      Polishjulia

      Usuń
    2. No, dość sporo osób się zebrało. :D

      Usuń
    3. Wie ktoś na którym roomie dawno był event? Bo już chciałabym trafić na te automaty ;D

      Usuń
    4. Też tak miałem - na automaty chyba najtrudniej trafić.

      Usuń
    5. Tyle osób bo event jest i są zobaczyć o co chodzi

      Usuń
    6. Jeśli dobrze pamiętam to event jest na Vanilli co 30minut :)

      Usuń
  8. Co ile jest event?:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta odznaka z trumną jest z automatu, tylko nie wiem za co xD
    Event mi się podoba (no bo to pierwszy event halloween w transformice mój xD), tylko ciągle trafiam na mapki z tą z 2012 ._. A chciałabym sobie trochę na automatach losować XD
    ~
    To nowe futro mi się nie podoba. Ale to moje zdanie xd Kupiłam to kościotrupa ;3
    Wczoraj jak grałam, jakiś gracz na F wygrał całą pulę XD Ma farta ;0
    ~Roxanpl

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Modliszko, czy mógłbym skopiować zdjęcia z Twojego bloga?
    Napisałbym na końcu posta iż zdjęcia pochodzą z Twego bloga i zalinkuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ przecież akurat te screeny można łatwo zrobić samemu, w końcu event nadal trwa :D

      Usuń
  11. Frankenmaus jest za takie 3 koraliki z takim pomarańczowym frendzelkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ghostbuster jest za zabicie 100 szkieletów/duchów

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie... Czy można wygrać na tym evencie itemki? (ubranka)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stałam centralnie pod liczbą, nie dostałam nic;-; Dlaczego?

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie trafiła ci się inna "niespodzianka". Mogła zniknąć podłoga, mogły pojawić się balony, kostki lodu itd. Sprawdź w swoim ekwipunku - czasami też liczba cukierków na mapie się nie aktualizuje, a w ekwipunku widać,ze jest ich więcej.

      Usuń
    2. Faktycznie- mój błąd- dopiero teraz się wgrały w ekwipunku XD
      Za to przetrwałam do końca mapki

      Polishjulia

      Usuń
  15. A po co się zabija te duchy i szkielety? Dostaje się za nie coś ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Co się robi z cukierkami? Czy coś dostaje się na mapkach ze szkieletami?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak się losuje w automacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz na wybrany automat, patrzysz ile kosztuje zakręcenie i wybierasz opcję, którą chcesz.

      Usuń
  18. Do kiedy jest event?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo do kiedy jest? :3

      Usuń
    2. Prawdopodobnie potrwa do końca przeceny nowego futra. Ale piszę prawdopodobnie. Z tego by wychodziło, że potrwa jeszcze ponad miesiąc.

      Usuń
  19. Ej miałam 28 cukierków wydałam na automaty i nic :( :O

    OdpowiedzUsuń
  20. czy ktos juz wylosowal te ciasteczka wrózby? o co z nimi chodzi?:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wyjaśniono jeszcze do czego służą ciasteczka z wróżbą wiem tylko że dostaje się jakieś kody czy coś :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, brakuje mi jeszcze bodajże dwóch bonusów ekwipunkowych. Jak tylko je dostanę to opiszę, póki co niestety mi się nie trafiły :<

      Usuń
  22. Co ile jest event? Jak jest 1 myszka to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz w powyższe komentarze dotyczące czasu. Event najprawdopodobniej pojawia się od 11 myszek w danym pokoju gry.

      Usuń
    2. A te "trumienki" czy jak to jak się zdobywa? Tak jak cuksy?

      Usuń
    3. Trumienki? Jest jedna trumienka odznaka, którą można wylosować w mapie z automatami i która wyświetla się w naszym profilu wtedy.

      Usuń
    4. Chodzi mi o te NAGROBKI jak piłki i rozdymki...

      Usuń
  23. POLISHJULIO znów spytam XD kiedy Wejdziesz na TFM??? I kto mi w końcu odpowie dlaczego nie widzę futerek w TFM? ;-; tak jak napisałam wcześniej.. :(
    Namalisu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo w pokoju gry jest ponad 50 myszek, albo masz uruchomiony tryb minimalistyczny w opcjach gry czy cośtam.

      Usuń
    2. I to nie i to drugie też nie XD jak grałam na roomie było z 25 myszek i sprawdzałam w ustawieniach .. Wszystko było ok :/ a jeśli nawet miałabym to coś włączone to nie byłoby widać np włosów gdyby jakaś myszka miała ubrane no a ja widziałam XD
      Namalisu

      Usuń
  24. Czemu nie pojawiają się automaty??? ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak brać udział w loterii na dużą ilość cukierków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pulę wszystkich cukierków (jackpot) można wygrać zawsze, nieważne w której maszynie się losuje. Trzeba tylko mieć ogromne szczęście.

      Usuń
  26. Już dwójka graczy wygrała całą pulę cukierków! :O
    Strasznie rzadko pojawiają się automaty...Wiesz dokładnie, Modliszko, co ile? tzn. co jaki czas? Bo na chat'ach w grze piszą, że co godzinę/co trzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sama nie wiem jak to z nimi jest - tyle dostaję różnych informacji xD

      Usuń
  27. Mówią, że na jakiejś mapce (pewnie z wampirem) trzeba wpisać gdzieś bonbon, ale nie wiadomo gdzie- może ktoś z was wie?

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  28. Polishjulio kiedy w końcu odpiszesz na mój komentarz?? Wchodzisz na bloga a ani razu nie odpisalas :( no więc pytam jeszcze raz: kiedy wejdziesz na TFM? XD
    Namalisu
    Ps. Właśnie też nie wiem gdzie i kiedy trzeba wpisać bonbon :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jakoś wyszło xdd
      Najpierw lecę do kościoła, a potem do sklepu po piękny zeszyt A4 taki biały z Tesco :D poyem kret idzie przymierzac buty(na szczęście tylko jedne xd) i wracamy około obiadu, a więc mama będzie siedzieć godzinę *le liczę dalej*, z czego wychodzi, że albo wcale, bo ostatnio nie chciałam wyłączyć XD albo wieczorem 17-21
      No i to by było na tyle :D

      Polishjulia

      Usuń
    2. Ok XD ja też Nw czy akurat dzisiaj wejdę bo jestem chora i odpoczywam XD jeśli udałoby mi się wejść na TFM to w godzinach 18-20 ale nie sądzę żebym weszła XD możliwe że jutro wejdę ale też Nw bo ze względu mojej choroby nie wiem czy pójdę do szkoły bo jeśli tak to może wejdę a jeśli nie to raczej w godzinach szkolnych nie bd wchodziła a potem pójdę odpisywać lekcje xDD
      Namalisu

      Usuń
  29. a pokażesz np. dynie, ciastka z wróżbom tu i jak je zdobyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciastek nie miałam okazji dostać, ale jak je dorwę to dopiszę

      Usuń
  30. Właśnie! pokaż dynie za co one som i ciastka z wróżbom! i nagrobki i pokaż w screenach jak się je używa i co one robiom bo ja zastanawiam się nad ciastkami ! PLSSS

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie. Jak te mapki się nazywają? Nigdzie nie mogę znaleźć nazw ;c

    OdpowiedzUsuń
  32. Ej a na evencie można wygrac rzeczy ze sklepu np dynie na ogon albo cukierka do pyszczka??? bo chyba w tamtym roku tak bylo...

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja koleżanka Nela(Chiavatta) ma ciastko z wróżbą, ale nie chce rozpakować ani się ze mną wymienić! Ile takie jest warte? Z 20 cuksów? Co za wieprz! :D

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszki sprzedają to nawet po ponad 50 cukierków. Nie kupuj lepiej tego chłamu. Jedyna "korzyść" z użycia to liczba 204 nad Twoją myszkową głową. Żenada.

      Usuń
    2. Faktycznie XD
      Nie użyłam, ale Chiavatta mi powiedziała XD Ja kupiłam to bardzo okazyjnie za 7 cuksów XDDD

      Polishjulia

      Usuń
  34. Za jakie 3 obrazki sie dostaje cala pule cukierkow?

    OdpowiedzUsuń
  35. mam pytanie, tak z ciekawości
    jak wygrać pule cukierków bo wczoraj aż 2 wygrało :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Namalisu, ja już wbijam XD

    Jackpota (całą pulę) dostaniecie, gry wylosujecie 3 żółte cukierki na czarnym tle. Ja byłam blisko, brakowało mi tylko jednego ;-;

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  37. Namalisu, ja czekam XD

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory że czekałaś ale nie mogłam wejść i już nie wejdę dzisiaj :p może jutro ale tego też nie jestem pewna XD
      Namalisu
      Ps. Czy ktoś mi w końcu odpowie dlaczego w TFM mam niewidzialne futerka?? ;-; w opcjach sprawdzałam i wszystko było ok i na roomie cały czas było myszek w granicach 20-30 i już kilka dni z rzędu tak miałam :(

      Usuń
  38. http://www.tinypic.pl/z75q4f5o936g
    http://www.tinypic.pl/os47l8gq9v7w
    ktos mi to wytlumaczy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Teraz myszki mogą być vampirami, ale ja nie wiem jak to wylosować i w którym automacie.
    PS: w TFM jestem Juliajoker.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby wylosować wampira trzeba mieć 3 balony w automacie po prawej za 3 cukierki.

      Usuń
  40. jak zdobyć Tutół Vampire??

    OdpowiedzUsuń
  41. Pytańko bo jak ja zapłaciłam za automat z cukierkami to mi nie dało nic ._. i jeszcze 10 cukierków straciłam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze coś się wygrywa. Ale cukierki służą tylko do wymieniania. Innego celu ani zastosowania nie mają.

      Usuń
  42. pomocy!
    wygrałam ,, ciastko z wróżbą " a przynajmniej wygląda na ciastko z wróżbą, co ono daj?

    i tak przy okazji można sprzedać futerko wampira?

    OdpowiedzUsuń
  43. Tytuł "Vampire"- za wylosowanie trzech czaszek w pierwszym automacie ;) ~Minerrwa

    OdpowiedzUsuń
  44. Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie potrwa tyle co przecena futerek w sklepie

      Usuń
  45. Byłam przed chwilką na dziwnej mapce, nie bylam na niej wcześniej. Na mapce myszka zmieniła się w wampira i zamieniała inne, przeżyłam do końca nawet spróbowałam napisać ,,vampire slayer" http://oi58.tinypic.com/2yx3u42.jpg

    OdpowiedzUsuń
  46. Zauważyłam, że jak skoczysz na dynie to jakby ,,odgryzasz" kawałek jej. xD może trzeba jakoś wszystkie zjeść i nie dać się ugryźć wampirowi xd

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłam na takiej mapie co się lata i uważa na kocie głowy

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak wam powiem że fajny event :)
    ale można kupić cukierki na Transformice albo za darmo???

    OdpowiedzUsuń
  49. A z ciasteczkami co się robi...?:P

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam nadzieje że event jeszcze bedzie a na jakim roomie najczesciej sa automaty? :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak wygrac cała pule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć szczęście i wylosować trzy cukierki na czarnym tle.

      Usuń
  52. o co chodzi z tym tytułem Spooky? gdzie można go zdobyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz najnowszy post na blogu. Zresztą w tym poście na samym dole również napisałam.

      Usuń
  53. Ja mialam w automacie te 2 cukierki na czarnym tle i 1 normalnego ;-;

    OdpowiedzUsuń
  54. Modliszko a za co jest title Von Drekkemaus bo cały czas są ??
    ? na jednym poradniku pisze ze nie trzeba zdoywac tego title jak to jest? ~Djarmyxdd

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak dokładnie zdobyć tytuły Spooky i Sweet Tooth ? Bo nie rozumiem... -.-

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej Modliszko to ja Djarmyxdd (jestesmy znaj na tfm) moja koleżanka pokazywała mi ze mozna właczyc event w CHATCE PLEMIENEJ jak to zrobić prosze zrób na to specjalną stronę czy jak prosze !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kiedyś wyskoczyło mi coś takiego gracz...wygrał cała pulę cukierków (35040) jak to wylosować co trzeba zrobić i gzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wylosować to w automatach jeśli ma się wyjątkowe szczęście. Trzeba trafić na trzy cukierki na ciemnym tle.

      Usuń
  58. Po co sa serca (wylosowane w automatach) ? Bo jak je uzywam to sie nic nie dzieje :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj jeden z moich najnowszych postów, a się dowiesz :P

      Usuń
  59. Modliszko tutaj jest bład Frankenmaus zdobywa sie w lewym automacie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak zdobyc i czy wogole mozna zdobyc tytul Von Drekkemaus?
    Link na gorze prowadzi do opisu jak zdobyc tytul Vampire Slayer.
    O tytule Von Drekkemaus nie ma nic.

    Kanesbeat w tfm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry cos mi sie pomylilo w opisie tytulow z innej strony ^^

      Usuń
  61. Modliszko, czy ten event co roku jest taki sam? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, eventy co roku się raczej zmieniają - przynajmniej w jakimś stopniu :)

      Usuń
  62. Ja wylosowałam gwiazdki w każdym z automatów i nic nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń