środa, 1 października 2014

Jesienny konkurs na nagłówek 2014 - ankieta

No i nadchodzi wyczekiwany czas głosowania! Przez najbliższe dni, aż do 8 października możemy głosować w ankiecie na wybrany nagłówek. Ankietę prawdopodobnie zamknę i podam wyniki powyższego dnia (8) gdzieś po godzinie piętnastej. Zaraz pojawi się ona po prawej stronie bloga. A oto uczestnicy wraz z ich nagłówkami, według kolejności zgłoszeń.

Honoratka:

Serowarnia:

Cherrlloyddd:

Landrynia:

Bryczka:

Ajpon:

Ijulkisa:

Wszystkim życzę powodzenia i dużej ilości głosów :)






29 komentarzy:

  1. Smutam a ten biały pasek nie wiem czemu mi się zrobił na pracy :C szkoda że przegram - Honoratka

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. To tak dużo dla mnie znaczy. <3 :3

      Usuń
  3. Mi tam się najbardziej podoba praca Landryni c:

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie : Ijulkisa
    Praca w której trzeba było się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej. Dzięki z całego małego serducha. <3 Taki komentarz wywołał u mnie wielką radość. Niech moc będzie z tobą! <3

      Usuń
  5. Dlaczego na pracy Landrynii mam napisane, że obrazek został usunięty lub przeniesiony o.e?

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam na czacie blogowym o co chodzi. Landrynia po prostu musi mi jeszcze raz dać obrazek nagłówka, bo Tinypic usunął poprzedni

      Usuń
    2. Modlichu łap http://i.imgur.com/TugCaFk.png

      Usuń
    3. Bdb, zagłosowałam na nią i już myślałam, że zrezygnowała XD

      Polishjulia

      Usuń
  6. Rysunek Ijulkisa przecież jest najlepszy, a nie Serowarni. Jest kilka innych prac dużo lepszych od tej, której prowadzi np. Landrynci lub Bryczki. Serowarnia musiała dodać tylko 2 myszy i napis, a inni się postarali. Głupio gdyby tamta praca wygrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... ka właśnie zastanawiałam się między Landrynią, Bryczką i Ijulką, ale na końcu wybrałam tą pierwszą.

      Polishjulia

      Usuń
    2. OMG. Piękny komentarz. Śliczny i mega prawdziwy. <3 Bardzo mi się spodobał. Narysuję chibi twej myszki. Obietnica. I szczerze, nie chcę być próżna czy nie miła, ale uważam tak samo. Wklejenie kilku myszek, a np. złożony, zajmujący dużo czasu rysunek Bryczki to wgl co innego. Niesprawiedliwe. Nawet według mnie praca Landryni jest lepsza, gdyż ona włożyła więcej serca i wysiłku w nią, bo musiała długo wycinać tę myszkę, żeby było ładnie. Nie sprawiedliwe. Dlatego nie lubię głosować publiczności. Powinno głosować kilka osób w jury, a tak to można gdzieś się zareklamować i już ma się od pierdolca (przepraszam za brzydkie wyrażenie) głosów. Ot co.

      Usuń
  7. Ijulkisa-(chyba dobże napisałam )ma najlepsze ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Z całego serduszka dziękuję. <3

      Usuń
    2. Niemasz za co dziękować bo to prawda :D

      Usuń
  8. Witam. Czy mozna zrobic jeszcze naglowek? Bo bardzo bym chciala, ale nie wiem czy to aktualne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka. ^.^
      Niestety już nieaktualne. :<
      Liczę, że dasz radę zgłosić się następnym razem~

      Usuń
    2. Zgłaszanie nagłówków zakończyło się pierwszego października - następny konkurs prawdopodobnie pojawi się w zimie :)

      Usuń
    3. O, to coś dla mnie, bo ostatnio bardzo często wklejam gdzieś swoją mysz XD

      Polishjulia

      Usuń
    4. JuliaJulka.juleczka - odpisałam wyżej, że zgłaszanie nagłówków zostało zakończone. Chyba logicznym jest, że gdy już się głosuje, to zgłaszać nie można, prawda? ;)

      Usuń
  9. Hanoratka [ten pierwszy]

    OdpowiedzUsuń