czwartek, 4 grudnia 2014

Event Bożonarodzeniowy 2014

Druga mapa eventowa - KLIK
Boże Narodzenie coraz bliżej, większość z nas niecierpliwie wyczekuje choinki, kolęd i oczywiście prezentów - jakże mogłabym o nich zapomnieć? :)
W Transformice święta nadeszły nieco wcześniej niż zwykle - już dzisiaj, 4 grudnia pojawił się event o świątecznej tematyce. 



Bardzo mnie cieszy, że administratorzy wrócili  do motywu zbierania prezentów na mapach gry, tak jak to było w zeszłych latach (Ciekawscy niech zerkną do spisu eventów na blogu). No, ale do rzeczy, za długie wstępy robię.
W sklepie pojawiły się nowe przedmioty.



Mamy duży wybór. Przedmioty szamana, kolejne futerko, skarpetka na ogon naszej myszy, a nawet włosy pewnej postaci z bajki Disney'a...
Powoli docieram do opisu eventu właściwego, a nie dodatków mu towarzyszących. Więc tak. Musimy zbierać prezenty pojawiające się na mapach, dlatego polecam grać na vanillach - tam są najczęściej. Prezent zaliczy się dopiero wtedy, gdy wejdziemy do nory. Więc musimy mieć też ser, samo zebranie prezentu nic nam nie da.


Zebrane czerwone prezenty kumulują się w naszym ekwipunku. Może się wydawać, że nie ma z nich żadnego pożytku. Ale! Jeśli uzbieramy ich dziesięć tajemniczym sposobem możemy już je użyć i dostać niebieski lub zielony prezent. Ten już da się otworzyć od razu. Możemy z niego dostać wiele niespodzianek. Trochę dodatków, takich jak śnieżka do rzucania, albo przedmioty, które najprawdopodobniej są częściami układanki tak jak to było w evencie rybnym 2014 (wszystkie przedmioty bonusowe wkrótce znajdą się TUTAJ).
I druga sprawa. Jeśli jednak nie użyjemy niebieskiego/zielonego prezentu możemy się z kimś nimi wymienić. Nawet wymiana niebieskiego prezentu za niebieski prezent z innym graczem da nam pewną nowość. Nie otrzymamy tego, co wymienialiśmy, tylko prezent zmieni się w żółty lub różowy.


Powyżej wszystkie dostępne prezenty.

Nowe tytuły świąteczne:
«Winter» - Ułóż układankę z literą H
«Gingerbread» - Ułóż układankę z literą B
«Polar Mouse» - Ułóż układankę z literą I
«Big Turkey» - Ułóż układankę z literą J

Tytuły z zeszłych lat można wylosować z prezentów jeśli jeszcze ich nie mamy.

Odznaki:

 - Ułóż układankę z literą C
 - Ułóż układankę z literą E
 - Ułóż wszystkie układanki


Aktualnie jest jedna mapa eventowa, w której szybkim tempem spadamy przez planszę łapiąc po drodze prezenty - oczywiście o ile nam się to uda.


Na samym końcu mapki wpadamy do ogniska, przy którym stoi rysunkowa wersja jednego z administratorów z szerokim uśmiechem.
Za nowe futerko jest oczywiście nowa odznaka, którą już dopisuję do spisu na blogu.

Powodzenia w zbieraniu prezentów!



137 komentarzy:

  1. Modliszko !
    Proszę o pomoc !
    Zdobyłam już prezent zielony oraz niebieski, lecz niestety nie mogę ich otworzyć ! Proszę o jak najszybszą odpowiedź :(
    Pozdrawiam, Kaarolga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odśwież grę, może to pomoże :)

      Usuń
    2. Ah, już wiem w czym problem, robiłam to jako niezywa myszka ! XD
      Pozdrowionka, Kaarolga

      Usuń
  2. Modliszka na jakim roomie jesteś? Chcę z tobą zbierać prezenty.
    Czokolad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo /room vanilla prezenty

      Usuń
    2. Ja muszę już iść pa Modliszka :(
      Czokolad

      Usuń
    3. Czekolad i tak nie wyrwiesz modliszki ;3

      Usuń
  3. ale szybko dodałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszko, mam pytanie.
    Czy na tym evencie jest jakaś specjalna mapa na której wymieniamy te prezenty, czy nie ma?

    Pozdrawiam,
    Kwysoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie znam jedną mapę eventową. Spada się na niej w dół, trzeba kierować myszkę na prezenty. Robi się to bardzo, bardzo łatwo. Można szybko wygrać tytuł.
      A co do mapki specjalnej mapki, tak, jak Modliszka nic nie wiem. Kasiu,jeżeli się czegoś dowiem, napiszę Ci na MSP lub TFM. :)
      Pozdrawiam,
      Hanka. :)

      Usuń
    2. Hania <3
      Haniu i Modliszko, dziękuję za informację :D

      Pozdrawiam Kwysoka, Milka XD

      Usuń
    3. Prezent możesz wymienić na każdej mapce! Oczywiście musisz mieć ich w odpowiedniej ilości jeżeli masz 10 czerwonym prezentów musisz ich użyć obojętnie na jakiej mapce ale musisz być 'żywa'. Wtedy z tych 10 prezentów niebieskich zrobi Ci się jeden niebieski. Wtedy ponownie go używać i można otrzymać tytuł. Ja otrzymałam tytuł "Święty Mikołaj" Pozdrawiam Lauciaxxx z Transformice! Besoso ♥

      Usuń
    4. Z czerwonego może zrobić się niebieski, lub zielony :)
      ~ Wiurka

      Usuń
  5. Można tez zdobyć w tym roku roku title "Śnieżka", chyba z zeszłorocznego eventu, nie wiem ;p Ale jestem pewny ze można go zdobyć ;]
    /Julsyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byś się dowiedziała zkąd dostać choinkę i pingwina to napiszesz w notce ? :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pingwin = Niebieski prezent | Choinka = Zielony/Niebieski prezent
      Pozdrawiam ~~Djarmyxdd ;)

      Usuń
  7. Z tego co widzę, event jest na motywie zeszłorocznego, co mnie niezmiernie cieszy :D I nowe mapki, prezenty...achhh... jak ja wam zazdroszczę... pomarzyć można!
    Niestety na tą chwilę moje życue wygląda o tak;
    Wstaję, idę do szkoły, wracam, robię lekcje, idę na roraty, wykąpać się i spać. Do tego dochodzu jeszcze wymuszone przez moją matkę sprzątanie, zajmowanie się zwierzętami i pakowanie torby. Nawet na naukę nie mam czasu. Jedyną moją rozrywką jest wchodzenie i spotykanie się właśnie z Wami, na moim ukochanym Transformice, moim drugim domu, mojej ukochanej grze, mojej drugiej rodzinie! Tu, w domu na nic nie mam czasu a z Wami? Można porozmawiać, pośmiać się, wszyscy są dle mnie mili. I właśnie za to chciałam podziękować-za to, że tak wspaniale się mną opiekujecie, troszczycie się o mnie, tworzycie mój drugi dom! Naprawdę dziękuję z całego mojego serca! Gdy zaczynałam grać (i wiele, wiele myszy mnie banowało) także znaleźli się moi liczni obrońcy! Nie wiem czy tak, ale może ktoś jeszcze pamięta zwyczajną, pospolitą, brązową mysz z kitką, zielonym szalikiem, bombką na uszku i czekoladąbądź cukrową laską w pyszczku.. być może ktoś widział, jak z sukcesem przechodziłam moją pierwszą mapkę, na której byłam szamanem( tak się złożyło, że akurat ma numer 69 xd), dziękuję także mojej najlepszej przyjaciółce Namalisu, która zaginęła w akcji(nic nie szkodzi, nie mam focha ;)) No, chyba już wszyscy! Największe podziękowania należą się jednak Moderatorom, Modliszce oraz psarkom na moim pierwszym, już nieczynnym blogu Myszki z Tfm... a pozostałym i wyżej wymienionym jak najwięcej prezentów i słodyczy na Mikołaja ;)

    Najlepszego Wam Wszystkim Życzy-

    ---Polishjulia---

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *życie
      * dochodzi
      * bądź czekoladą :3

      Polshjulia@.@

      Usuń
    2. Naprawdę? Myślałam że masz focha już od dawna XD no i w akcji nie zaginęłam ale jeśli może.się w końcu spotkamy na TFM to ci wszystko wyjasnie. Tylko napisz w odpowiedzi kiedy mniejwiecej będziesz mogła wejść na Transa to ja też postaram się chociaż na chwilę XD. Wszystko ci wytłumaczę ;) a przynajmniej postaram się wytłumaczyć bo nie jestem w tym dobra XD. Noo na ogół moje nie częste odwiedziny gry wiążą się głównie z brakiem czasu... No to mam nadzieję że się w końcu ,,zobaczymy" XD i czekam na odpowiedź! :3
      Namalisu
      Ps. Życzę Ci i w ogóle wszystkim miłych Mikolajkow (już jutro) no i miłych świąt! :D

      Usuń
    3. Nie ma czasu na przyjaciół a na grę już tak XD
      Boże, ogarnijcie się to gra... -.-

      Usuń
    4. To dobrze, Namalisu, dzisiaj bd xd

      Polishjulia

      Usuń
    5. Kurczę nie wiem czy dzisiaj mogę bo idę do kina XD przez cały tydzień do czwartku no to też nie wiem a w czwartek mam wolne w szkole bo też jadę do kina z klasą na Kosogłosa :3 hmmm w sumie dzisiaj myślę że znajdę czas ;) pewnie wieczorem. Ty też napisz o której godzinie będziesz mogła wejść.
      Namalisu

      Usuń
    6. Byłam wczoraj i czekałam na cb ale cię nie było Polishjulio XD możliwe że jutro wejdę ;) no i wczoraj weszłam na transa i wgl taka nieogarnięta (bo trochę przerwy miałam :p) zaczęłam zbierać te prezenty i uzbierałam 10 i dostałam niebieski prezent. Patrzę a w ekwipunku jakiś pingwin. Kliknelam użyj i.. Najpierw myślałam że to jakieś fur że sklepu xDD ale po kilku rundkach zniknęło ale Nw po ilu dokładnie XD widziałam też myszki choinki. XD
      Namalisu
      Ps. To tak super wygląda jak ponad połowa myszek na mapce ma ubraną czapkę mikołaja xDD

      Usuń
  8. za jeden prezent niebieski ma sie 5 śnieżek

    OdpowiedzUsuń
  9. Modliszko mam problem bo mi te prezenty sie nie zbieraja a na nie staje i sie robia przezroczyste a gre juz odswiezalam i nic :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy prezent zrobi się przezroczysty weź ser i wejdź do norki a się zapisze (możesz też pierwsze wziąść ser a potem prezent ważne tylko aby wejść do norki z serem i mieć przezroczysty prezent^)
      ~Ruti

      Usuń
    2. Dokładnie. Zbieramy prezent, bierzemy ser (lub w odwrotnej kolejności, to nie ma znaczenia) i szorujemy do nory. Wtedy prezent pojawi się w ekwipunku.

      Usuń
  10. mozna miec futro pingwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można... sama widziałam jak wiele myszek miało to futerko... :D Fajowe....

      Usuń
    2. Żeby mieć pingwina trzeba mieć niebieski prezent i czasem w nim można wylosować pingwina (Ja obecnie mam 3)
      Pozdrawiam ~~Djarmyxdd

      Usuń
  11. i choinka byc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajerwerki sniezynkowe tez

    OdpowiedzUsuń
  13. Można też w tym roku dostać title "Białobrody", za otwarcie prezentu z ekwipunku ;p
    /Julsyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja otworzyłam już prezent niebieski, zielony, różowy i złoty i żadnego title nie dostałam ://

      Usuń
    2. Ja dostałam title (2) gdy otwarłam złoty prezent...
      ~Ruti

      Usuń
    3. A jak się zdobywa złoty prezent?

      Usuń
    4. Złoty prezent dostaje się gdy wymienisz z innym graczem niebieski prezent za niebieski prezent

      Usuń
  14. A za ile trusek jest futerko? Może akurat wstąpię i kupię :3

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe futro :
      7000 serków , 260 (-10%) = 234 trusek.
      Stare/Śnieżne futro :
      6000 serków , 150 (-50%) = 75 truskek.
      Oczywiście za oba dwa są odznaki :) są w spisu odznak czyli tu :
      http://transformice-blog-pl.blogspot.com/p/odznaki.html
      ~~Pozdrawiam : Djarmyxdd
      (pisać na szept :D)

      Usuń
  15. A ja dostałem title śnieszny jak otworzyłem zielony prezent
    Gorczyszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Modliszko! Dostałam niebieski prezent i po otworzeniu go dostałam takie coś, ze moge 3 razy "zamienić się" w choinkę. Tylko problem w tym , ze jestem nią już drugi dzień,a to przebranie nie znika!! ._. Wiesz może coś na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie błąd. Niedługo powinni to naprawić.

      Usuń
    2. Moja znaj z tfm też miała choinkę - znika, ale dopiero po długim czasie
      /Julsyk

      Usuń
  17. Modliszka dodaj jeszcze prezenty

    Grydek

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja np dostałem przed chwilą za otwarcie niebieskiego prezentu title "Mała Śnieżynka" Dx
    /Julsyk

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie, czemu mam 20 czerwonych prezentów zamiast 2 niebieskich/zielonych? http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2014/339/c/e/skl_by_crashiepony-d88r548.png
    I mam pytanie: czy jak ja dam do wymiany niebieski/zielony prezent, a druga osoba coś innego to otrzymam różowy/żółty prezent, czy jak ja dam cokolwiek, a druga osoba zielony/niebieski prezent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj nastąpiła zmiana w grze i prezenty czerwone trzeba użyć samemu, w poście już to dopisałam. Czym się wymienicie, to to dostaniecie. Wymiany prezentowe (nie te wymiany przedmiotowe co teraz) były bodajże w zeszłym roku.

      Usuń
    2. Ale co mam zrobić, by dostać żółty lub różowy prezent?

      Usuń
    3. Ja dostałam żółty za wymianę niebieskiego na niebieski :)

      Usuń
  20. Co to jest pingwin w TFM?Co on daje?To jest coś takiego jak vampir że nasza myszka po użyciu jest pingwinem?:o

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam title "Bialobrody", ale nie zdradzę, za co jest :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Modliszko! Ja w niebieskim prezencie dostałam H1 i 5 śnieżynek. Czy wiesz po co są te H1? Mam cię w znajomych :) Proszę o szybką odpowiedź. Qineapple :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To część eventowej układanki, tak samo jak to było w evencie rybnym 2014. Nie wiem co się za ułożenie dostaje, zgaduję że tytuł, lecz to tylko przypuszczenie.

      Usuń
    2. Nowe tytuły świąteczne:
      «Winter» - Ułóż układankę z literą F
      «Gingerbread» - Ułóż układankę z literą B
      «Polar Mouse» - Ułóż układankę z literą G
      «Big Turkey» - Ułóż układankę z literą J
      JAK ZDOBYĆ I O CO CHODZI Z UKŁADANKA ? XD

      Usuń
  23. Wiem że to aktualizujesz Modliszko ale jeszcze można z prezentów wygrac tytuł ,,Małą Śnieżynka"
    Dziś taki dostałąm :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Modliszko, mam bardzo ważne pytanie.
    Otóż mam już powyżej czterdziestu prezentów (czerwonych. Dokładniej 39). Czemu nie zamieniają się na prezenty zielone, czy niebieskie? Wiesz może?
    Proszę o odpowiedź, niepokoję się z lekka.

    PS: Tytuły z eventu jakie znam (może Ci się przydadzą):

    -Białobrody,
    -Święty Mikołaj,
    -Zimno Mi,
    -Śnieżka,
    -Śnieżna Burza (czy coś podobnego)
    -Mała Śnieżynka.
    Pozdrawiam.
    Hanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanno jaka Ty obeznana xD.
      A żeby wymienić prezenty na niebieskie czy zielone , musisz użyć tych czerwonych na dowolnej mapce :). Wymiana czerwonych na niebieskie czy zielone działa od 11 prezentów.
      Mam nadzieję, że pomogłem.
      Kuba
      Fordq

      Usuń
    2. Dzięki za pomoc, wo. :)
      Hanka 8)

      Usuń
    3. i jeszcze tytuł - cukierkowy sopelek :)

      Usuń
  25. Tag wogle weszłam na CheeseForMice i tam były przetłumaczone na polski te aktualne tytuły eventowe 2014 :P

    OdpowiedzUsuń
  26. po 1.przeczytałem kolacji zamiast kolekcji XD a po 2. napisz o prezentach zielonych,niebieskich itp. jak je zdobyć itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę powiedzieć, że Modliszka już napisała jak je zdobyć ... Gdy zbierzesz 10 czerwonych prezentów wchodzisz do ekwipunku, klikasz na prezenty, a potem na napis "Użyj"i wyskakuje Ci niebieski lub zielony prezent. Następnie by zdobyć inne kolory prezentów musimy się z kimś wymienić niebieskimi prezentami jak napisała to Modliszka. Potem zamiast niebieskiego prezentu otrzymamy różowy albo żółty... Pszczolkaxd

      Usuń
  27. Mówią, że w niebieskich prezentach są przedmioty jak np. fajerwerki, a w złotych części reliktów. W zielonych znajdują się jemioły, śnieżki, ponadto każda rzecz z prezentów jest losowa.Każdy kolor prezentu ma swój tytuł, który możemy fartem wylosować ( bwahaha mam św Mikołaj za niebieski :D) Podobno gdy określoną ilość razy pocałujemy kogoś pod jemiołą to też coś dostajemy. Wszystko wiem z angielskiego serwera xd
    Jeśli dowiem się coś nowego, to napiszę, tymczasem to wyżej wymienione to na razie przypuszczenia graczy.

    Polishjulia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca. Otworzyłam złoty prezent i dotałam piłki -_-

      Usuń
  28. Modliszko, mam pytanie. Jak zdobyć złoty prezent ? Narazie dostaje tylko niebieskie i zielone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest to dopisane w poście.

      Usuń
    2. Jak masz już niebieski albo zielony prezent pytasz się kogoś czy on też ma niebieski lub zielony. Potem się wymieniacie np. zielony za zielony i otrzymujesz złoty BĄDŹ różowy prezent.

      Usuń
    3. Poprawie anonimka na gorze (xd), niebieski za niebieski= zloty, zielony za zielony= rozowy :> Odwrotnie nie moze byc ;3

      Usuń
  29. Yey event :3 jeszcze niestety nie udało mi się zdobyc pingwinka ani choinki :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tego co wiem jeśli chodzi o tytuły to można zdobyć ,,burza śnieżna" z prezentu niebieskiego. c;

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podobają nowe wyglądy pudełek dużych i małych, kul i balonów! Są prześliczne! I nowy wygląd okna logowania przywarł mi do gustu ;) ... Co więcej to mój pierwszy event Bożo Narodzeniowy ... :D Tak nie mogłam się go doczekać :D I jest! W dodatku ten event kryje w sobie tyle magii z tymi prezentami o w ogóle... Ach fajnie, że to już teraz :D . Idę na TFM wymienić czerwone prezenciki na inne... Pa! Pszczolkaxd xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda że rzeczy z ekwipunku szamana (np. deski) trzeba kupować za truskawki lub serki nie to co kiedyś, itemy dla szamana były darmowe, nawet "souris" miał je zmienione. Wiem że administracja musi zarabiać ale to BARDZO psuje przyjemność budowania podczas eventów, gdyż czuje się tak jakby tego eventu nie było tylko normalna mapa w normalnym dniu bez żadnej okazji ;-;

      Usuń
    2. Tak ... Tyle trzeba dać tych truskawek aby mieć ładnego balonika czy deseczkę :/ ... Szkoda... Pszczolkaxd

      Usuń
  32. Mogłabym prosić o 'opracowanie' miejsca prezentów na mapce gdzie się spada bądź linka do zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłam prezenty zmieniają tam położenie, więc zrobienie zdjęcia nic nie da.

      Usuń
    2. Tylko te na początku mają inne położenie. Np. na brązowym tle na początku jest z lewej 1, a potem przy samej ścianie 2 z prawej. Zawsze tak jest :)

      Usuń
    3. A na koncu zawsze przy samej scianie po lewej :P

      Usuń
  33. Mam 13 prezentów klikam użyj i nic się nie dzieje. Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby użyć prezentu Twoja myszka musi być żywa na mapie.

      Usuń
  34. Modliszko, możesz dodać że jeśli da sie komuś prezent a ta osoba Ci go odda to sie zmienia. (Niebieski w różowy a zielony w złoty) Sprawdzone.
    A co do pytan, dlaczego jak otwieram prezenty to zawsze mam inne prezenty a nie relikwie?
    ~Pozdrawiam, Akwilo - świetny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwierając prezent żółty, różowy, zielony lub niebieski można wylosować relikwie jeśli ma się szczęście.

      Usuń
  35. Modliszko,
    jak miałam 20 czerwonych prezentów i je wymieniłam dostałam niebieski i zielony - nie używałam ich tylko od razu użyłam, z niebieskiego dostałam różowe fajerwerki a z zielonego fragment układanki z brodą i C2.
    Co jest za układankę z C i jak zdobyć inne części? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Modliszka tytuł «Zimno Mi» losuje się w Prezencie złotym :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Modliszko kiedy zrobisz konkurs na nagłówek zimowy

    OdpowiedzUsuń
  38. mam pytanie zdobyłam artefakty z seri A i powstało mi A7 i tak jak tu pisze nie dostalam odznaki tylko 30 choinek ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisałam złą literę, mój błąd. Już zmieniam tam na zebranie "C".

      Usuń
  39. Modliszki czy jest już mapa eventowa nr2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam takowej, więc chyba na razie nie ma.

      Usuń
  40. Modliszko ! Zebrałam już 20 prezentów ale nie dostałam tych 2 prezentów które się otwiera i masz jakieś itemki proszę o pomoc :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy jesteś żywa na mapie, musisz kliknąć na przycisk z symbolem domku, który znajduje się pod obrazkiem Twojej myszki. Zaowocuje to pojawieniem się listy, z której musisz wybrać "Ekwipunek". Znajdują się tam wszystkie Twoje prezenty, więc wystarczy, że klikniesz na któryś z nich, a następnie wybierzesz "Użyj". Pozdrawiam. :)

      Usuń
  41. Jak zdobyć title <>

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój blog jest popularny, wszędzie na tfm o nim piszą. A ja zamiast najpierw wchodzić na tego bloga gram i nic nie zdobywam XD. Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Co dostanę za układankę z literą H?
    I co w ogóle dostaje się za te układanki jakieś title?Nwm przedmioty,futerka?
    PS widziałem te układanki co się za nie dostaje ale tylko tam są niektóre.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak otworzyłam prezent złoty to dostałam tytuł ,,Zimno Mi,,.

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy to prawda że za wszystkie afretakty z G dostaje się 5 trusek bo tak słyszałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam czy dokładnie za ten artefakt, ale tak, któryś z nich daje 5 truskawek.

      Usuń
    2. tak, za G7 dostaje się 5 fraisów

      Usuń
  46. Mam pytanie odbiegające od tematu.
    Chce zmienić hasło, e-mile ma zatwierdzony i nie przychodzi na niego kod (w spamie również nie ma). Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj kilka dni. Jeśli nie przyjdzie powinnaś skontaktować się z administratorami z prośbą o zmianę adresu email przypisanego do gry, jeżeli zmiana hasła jest konieczna.

      Usuń
  47. jaka nagroda jest za a7? ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak ułożyć układankę ?
    Prosze powiec !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zbierzesz sześć artefaktów z danego rodzaju (np. A1,2,3,4,5,6) łączą się one automatycznie w jedną całość (pojawia się zamiast nich a7).

      Usuń
  49. Jak zdobyć różowy prezent bo jeszcze go nigdy nie widziałam ani nie zdobyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymieniając się z innymi graczami prezentem możesz dostać różowy lub żółty

      Usuń
  50. Czemu nie mogę otwierać prezentów? Mam już tak 2 dni :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby je otworzyć musisz być żywy/żywa na mapie.

      Usuń
  51. Ah,nie lubię tych prezentów "Niespodzianka" i na farta są title !

    OdpowiedzUsuń
  52. jak zdobyć title ''mała śnieżynka,, prosze odpisz od zawsze marze o tym tytule

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana Modliszko !

    Mam duży problem, po otwarciu prezentów np, niebieskiego itp. nic z nich nie dostaje co sie stało ? nie mam lagów a odświezanie strony nic nie daje ! :(

    PROSZE O SZYBKĄ POMOC !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest. Jeśli przykładowo masz już jakiś tytuł, a ten sam krył się w prezencie to nie dostaje się nic. To nie jest błąd :)

      Usuń
    2. jak dostać tytuł ,,mała śnieżynka''?

      Usuń
  54. Ej a o co chodiz z tym " ułóż wyraz z literą l" itp ?? Prosze odpowiedz ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układankę, nie wyraz :P
      Po zebraniu całej części przykładowo I (I1, I2, I3 - aż do I6) coś dostaniemy.

      Usuń
  55. Modliszko, jak się wymieniać. Chcę się wymienić z koleżanką, ale nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  56. A jak ja mam wszystkie relikty z grupy H to jak dostać tytuł? ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zdobędziesz wszystkie relikty z grupy H połączą się one automatycznie w jedną część (tutaj H7) i od razu otrzymasz tytuł "Zimowy".

      Usuń
  57. Modliszko wiesz kiedy kończy się event zimowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy event od tego trwa dwa miesiące. Więc ten powinien zakończyć się 1 lutego. Tak około.

      Usuń
  58. Modliszko dlaczego tutaj jeszcze nie powiedziane o mapce 2. eventowej?

    Frojo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ jest powiedziane w najnowszym poście na blogu :P

      Usuń
  59. nie jest powiedziane*
    Frojo

    OdpowiedzUsuń
  60. Do kiedy jest event ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz eventy trwają ok. 2 miesiące, więc ten skończy się pod konie stycznia/na początku lutego.

      Usuń
  61. Modliszko a co się dostaje za ułożenie układanek których tu nie wymieiłaś ? Na 1 bogu wyczytałam że za a lub c jest ta sama odznaka z bąbką. Proszę odpowiedź!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Już nie potrzeba. Wczoraj ułożyłam wszystko ( zebrałam c1, a5, d5 ) dostałam za c odznakę z bábką, za a 30 choinek iza d 300 serków. Pozdro i napisz do mnie tutaj kiedy będziesz grała i na jakim jesteś roomie bardzo bym chciała zobaczyć cię w "realu".

    OdpowiedzUsuń
  63. A jak zdobyć różowy lub złoty prezent?

    OdpowiedzUsuń