poniedziałek, 18 lipca 2016

Zmiana nicku już możliwa

Niektórzy pewnie z radością przyjmą ten fakt, że opcja zmiany nicku została wprowadzona do gry. Niestety, nie jest to tanie. By zmienić swoją nazwę trzeba wydać 1500 truskawek. Tak, 1500. Nie pomyliłam się w zerach. Jeśli ta informacja Was jednak nie odstrasza, to poinformuję, że nazwę zmieniamy przez mysie forum. Można przez nie przejść ze strony głównej gry lub grając już kliknąć jego ikonkę obok menu. Jeśli jesteśmy zalogowani, kliknijmy swój nick i wybierzmy opcję "moje konto":



Następnie wybieramy zakładkę "Change Name" i wysyłamy Prośbę o aktywację na nasz adres email. To jest krok, który zapewni nam bezpieczeństwo, żeby jacyś włamywacze nie zmienili nam nazwy/hasła itd. Mogą więc to zrobić tylko osoby z dostępem do Waszego konta emailowego.



Teraz zostaniemy poproszeni o kod aktywacyjny, który powinien przyjść na naszego emaila. Jeśli go nie otrzymaliście - poczekajcie kilka minut i sprawdźcie folder SPAM oraz inne podfoldery na swojej poczcie elektronicznej.


Przykładowy mail:


Kopiujemy kod i wklejamy go na forum do tamtego okienka i klikamy "potwierdź".


Jeśli kod wpisaliśmy poprawnie, wyskoczy nam powyższe okienko. Część danych jest jeszcze w języku angielskim, ale pewnie wkrótce zostanie to przetłumaczone. Jak widzicie poinformowano mnie, że nie mam wystarczająco truskawek by zmienić swój nick (bo mam 26), a zmiana nicku wymaga 1500 truskawek. Gdyby ktoś z Was miałby wymaganą ilość, może wpisać swój nowy, wymarzony nick i kliknąć "Check availabilty" - czyli coś w rodzaju sprawdzenia, czy nazwa jest dostępna. Jeśli jest - sprawdź czy na pewno dobrze napisałeś wybrany przez siebie nick, w końcu lepiej nie robić literówek i błędów ortograficznych i potwierdź wybór nowej nazwy. 

U mnie na zdjęciu nie ma tej opcji, ponieważ nie było mnie stać, jest zamiast tego opcja "Buy fraises", żeby dokupić brakujące truskawki.

Gdyby ktoś był ciekawy - nie zmienię swojej nazwy. Nie chodzi tu o koszt, tylko po prostu aktualna bardzo mi się podoba i nie widzę potrzeby jej zmieniania :).

34 komentarze:

  1. Heh Mi się Twój nick zawsze podobał ;). Ale 1500 mogli dać conajmniej 500 bo niektórzy SB nie będą zmieniać raczej nicku bo za koszt 1500 mogą mieć dużo rzeczy (np. Futra itp.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy zmiana nicku bylaby warta 15zl bez przesady

      Usuń
    2. Dużo osób było zaskoczonych. Także ja sam. Ale co zrobić, pieniądze, za które kupujemy truskawki są przeznaczone na utrzymanie gry, więc truskawek jest 1500, ponieważ to trochę kosztuje. :$

      Usuń
    3. Ja na miejscu akurat bym nie zmieniała ,bo było mi szkoda takiej okazji znaczy jak ktoś ma bogate konto to może sobie zmienić ale np jakiś mniej doświadczony gracz i nie truskawek ani żadnych rzeczy to co on ci tutaj zrobi

      Usuń
  2. Mi się podoba opcja nicku za tak dużą cenę. Ciekawa jestem co bogatsi i kreatywniejsi gracze wymyślą... Od dzisiejszego dnia pewnie nie raz zajrzę w listę moich znajomych, wybałuszę gały i pomyślę: "Dlaczego on/a jest w moich znajomych?! Przecież ja go/jej nie znam!"

    OdpowiedzUsuń
  3. Wedlug mnie dobrze, ze zmiana nicku jest za 1500 truskawek.
    Ale, tak jak sie obawialem, ktos zmieni nick, a nigdzie indziej nie widnieje jego poprzedni nick (chodzi mi o to, ze jesli ktos by sie nazywal Marchewka i zmienilby sobie nick na Ogorek to nikt nie bedzie wiedzial ze Marchewka to Ogorek) to jest troche slabe :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być tak jak w Howrse, tam pisze jaki był poprzedni nick danego gracza. A nawet jeśli ktoś wyszukuje stary nick to i tak przekieruje go do tej samej osoby...

      Usuń
  4. Już przymierzam się do zmiany nicku, bo obecny mi się znudził. Mam 4270 trunek, więc niewiele stracę, a jeśli coś to je do kupie. Bardzo fajna zmiana.
    /Podkomendant

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet jakbym miała wielką chęć na zmianę nicku, oraz 1,5k truskawek, to i tak go nie mogę zmienić. Dlaczego? - Ponieważ moje konto email jest zablokowane, a ja nie potrafię go odblokować. ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz tutaj http://atelier801.com/contact tylko musisz pisac po angielsku. Wiadomosc z odpowiedzia powinna przyjsc za 1-3 dni.

      Usuń
  6. hm, moze i zmienilabym sobie nick ale nie mam tyle trusek ;xx, mozwe kiedy indziej ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko, a co mam zrobić jeśli nie przyślą mi SMS-em kodu na truskawki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapoznaj się z poradnikiem na forum Tranformice - http://atelier801.com/topic?f=6&t=256524&p=1#m3

      Usuń
  8. Podobno ma być dodana animacja myszki, która... robi k u p e.
    Wiecie coś na ten temat, czy to tylko plotka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Raczej plotka, bo podczas mojego grania wchodząc na animacje nie było takiego czegoś. :o

      Usuń
  9. Szkoda, że zmiana nazwy kosztuje aż 1500 trusek bo bym chętnie zmieniła nazwę ~Kinia006~.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda , że zmiana nazwy jest tak droga , bo ja nie zamierzam kupować truskawek , a chętnie bym zmieniła nazwę ~Vallenntine~

    OdpowiedzUsuń
  11. Vallenntine masz bardzo ładny nick, mi się podoba 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem po co takie coś dodają.. Jaki nick wybrałeś taki masz :v Choć swoją drogą niezły biznes zrobili.. Z 40zł (strzelam około :P) za pare literek w grze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Gram w to od 2011 roku i moj nick wybieralem gdy bylem 6 lat mlodszy, wiec to nic dziwnego, ze chce go zmienic :)

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tak bym chciała sb zmienić nick ale cóż 1.5 trusek troszkę przesada. No ale jagby obniżyli cenę za nick to z miłą chęcią bym kupiła truski i zmieniła sb tą moją znudzoną nazwę myszki a brzmi ona tak..Twardowskas. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest bardziej ,,pedalska". Brzmi ona: Legixok.

      ._.

      Usuń
  15. A ja chciałam zmienić nazwe....

    OdpowiedzUsuń
  16. A co z nazwami z +? Bo tak mnie zastanawiają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ehh... Szkoda, że to taki wydatek na te truski bo bym zmieniła nick ;-;

    Mój nick: Malwi25 ;-;

    OdpowiedzUsuń
  18. Eeeeeeee 1,5k trus? Przesada. Jednak może kiedyś zmienię.

    Mmuuni

    OdpowiedzUsuń
  19. sazzyautomatic9 czerwca 2018 13:36

    teraz mozna zmienic sobie nazwe raz, za darmo.
    troche glupie, ze kosztuje to az 1500 fraises (mozna kupic 1700 za 20usd, co daje az 60zl), no ale atelier tez musi sobie jakos zarobic, czyz nie?

    OdpowiedzUsuń