piątek, 4 marca 2016

Event Elisah 2016

Z otchłani gry, wyszedł na światło dzienne nowy event. Tym razem jest związany z szamańską boginią Elisah i jej wrogiem - bogiem kowadeł. Dodane przedmioty sklepowe są czarujące, chociaż włosy bogini mają ten minus, że zasłaniają prawie całą myszkę:



No i futerko jest bardzo drogie. Powinno być tańsze. Z jednej strony jest śliczne, ale naprawdę spojrzenie na cenę zniechęca do kupna. Odznakę za nie wkrótce dopiszę do spisu na blogu. Poniżej mapka eventowa:



Naszym zadaniem jest zbierać pióra pojawiające się na mapie i zanosić je pod posąg Elisah. Niestety - nie ma tak łatwo. Co chwila potwór z kowadeł strzela w naszą stronę śmiercionośnym promieniem. Mamy kilka sekund na ucieczkę,  więc gdy zobaczycie cienką nić - uciekajcie z jej pola rażenia, bo Wasza myszka zginie.



Jak widzicie pod posągiem jest pasek - uzupełnia się on, gdy myszki zanoszą pióra. Kiedy się napełni, kowadła zostają pokonane, a my dostajemy przedmioty z ekwipunku i nową walutę eventową - szamańskie znaki. To jest coś podobnego jak w evencie z Charlotte - wspólną pracą mamy szansę uzupełnić pasek pod posągiem.

Niespodzianka, w tym evencie mamy aż dwa przedmioty do ekwipunku, które jak zawsze dostajemy losowo przy kończeniu mapy specjalnej:


Event Elisah 2016
Po użyciu mysz rzuca fioletową kulą
Event Elisah 2016
Zmienia na krótki czas nasze futerko na futro Elisah

Jak zawsze pojawił się nowy tytuł, tym razem to "Obrończyni" za 5 szamańskich znaków oraz kulka szamana z Elisah i jej wrogiem za 15 znaków:


Event Elisah 2016

Oczywiście mamy jeszcze i odznakę:
Event Elisah - zbierz 30 szamańskich znaków


Co uważacie na temat eventu? Pomysłowy, trudny, łatwy, słabo wykonany? A może czegoś w nim brakuje? Chętnie poczytam Wasze opinie :).

78 komentarzy:

  1. Jak ja zobaczyłam ten event to padłam ze śmiechu XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjebany bo nwm co robić. Uciekłam laserom, przetrwałam mapkę i nie nie dało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czyta się ze zrozumieniem :) Trzeba zanosić piórka.
      Saruusia

      Usuń
  3. Kulka mi się nie podoba, a event do du**...
    Czekam na resztę informacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, zmieniam zdanie, nie jest zły, ale trudno się zbiera walutę. :/

      Usuń
  4. Rzeczy fajne kulka fajna wszystko fajne ale nikt nie pomaga pomimo, że wszyscy kumają... Większość deda już na początku

    OdpowiedzUsuń
  5. Event super mega trudny?! grałem 3 godziny i nawt 1 nie przeszłem kulka i odznaka super mega ładne ale na pewno trudno je zdobyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta różowa kula do ekwipunku to pocisk, którym strzela nasza myszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Title jest za 5 szamanskich znakow *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja go nazywam pan Kowadło

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie ten event nie jest fajny,współpraca to nie dla mnie... b inni nic nie robią... wolę sam robić event
    Pozdrawiam Minecfab

    OdpowiedzUsuń
  10. Event oceniam na 3,5/5☆ xD
    Wiem, że title jest za 5 tych itmów (czy jakoś tak)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie event jest spoko.. Nie trzeba dużo zbierać, a i mapka jest ładna.
    Zbieram na kółko. Naprawdę mi się spodobało :'>

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Modliszko tu masz link do nowej odznaki za futerko http://transformice.com/images/x_transformice/x_badges/x_140.png i jeszcze takie coś https://2.bp.blogspot.com/-Umlr96YxcXE/VtmhS_CUU0I/AAAAAAAAARk/t1yiFkLu8WU/s1600/x_141.png (?)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za 10 znaków ( czy jak tam ) jest truska .

    OdpowiedzUsuń
  15. smoczy event najlepszy

    -juliadrzy zapraszam do znaj

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejkuuuu... wszystkiego można się dowiedzieć z tego bloga <333 :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest zwalony event jak dla mnie
    pisze ziomydom




    OdpowiedzUsuń
  18. modliszka masz juz jakieś pióro? bo mi ciagle trudno zdobyc bo duzo myszek ginie i sam odwalam robote :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Event fajny, ale poprzedni lepszy, a i tak smoczego nic nie przebije :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Event jest fajny bo mam 24 znaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Za 10 jest trusa *^*

    OdpowiedzUsuń
  22. mam jedno piuro z eventu ��
    xddxhjk

    OdpowiedzUsuń
  23. na niekturych roomach myszy mogą pszejść event a na niekturych są same nooby i nie umieją pszejść eventu. Nieco trudny ten event a fer mi się nie podoba tak samo jak ozdoba na ogon a na ucho całkiem spoko ale fajnie by było jak to było na ogon a nie na ucho
    ~xddxhjk

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem niestosownie nazywać tytuł obrończyni, bo chłopak z takim tytułem to by się spalił ze wstydu..

    OdpowiedzUsuń
  25. na room 7 tak fajnie się zdobywało te pieniadze elishi. Bo grałem z kolega i fajna ekipa i zdobyłem tam jak na razie 4 pod rzad pienadze ilishi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się fajnie zdobywało na roomie umiemy event
      bo jak wskazuje nazwa roomu umieli event xD

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. no mi się to nie podoba że kiedyś nawet 5 latki mogły grać w transformice a teraz mogą się bać tego kowadłowego potwora nieco jest straszny

      Usuń
  27. Event... No powiezmy ZE MOZE BYC. Chcialabym sie o coss spytac niezwaizanego z eventem... Chozi o to ze na naszych rpofilach jest cos takiego jak "ser zebrany osoobiscie" tuz pod naszymi zebranymi myszkami, ktos mi powie jak mozemy zbierac te sery? Bo ja kompletnie nie wiem jak i jak sie kogos pytalam to tez nikt nie wie :/ A jednak mam ich malo i chciclabym je uzbierac, prsze o odpowiedz ;c / Lirdis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ser zebrany osobiście, to ser, który zbierasz będąc szamanem. Przykładowo - pomogłaś wszystkim myszkom dojść do norki i sama do niej wchodzisz, to dostajesz jeden ser zebrany osobiście :).

      Usuń
    2. Dzieki! :D Ale mowisz ze trzeba samemu wejsc do norki, a w umiejetnosciach w wladca wiatru jest takie cos ze jak wejdzie ostatnia mysz d norki do autmatycznie wygrywam runde, to jak i tak czy siak wszytski myszki wejda i mnie samo zaliczy, to to sie zaliczy? :o / Lirdis

      Usuń
  28. Pomyślałam sobie, że ten event jest trudny i chyba nikt nie zdobędzie odznaki. Jest sobota, co widzę? Ykr ma już odznakę ;_; On strasznie no-life'i, weszłam rano na Tfm, a potem co godzinę sprawdzałam czy jest. Był od 12 do 19 ;-;




    ~Fanka tego bloga, Fidgetone :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Fidza, nie sądziłam że Cię tu spotkam xDD
      Przy okazji, mogli się wysilić i dać lepszy tytuł za 50 odznak, bo chyba co roku w lecie można go zdobyć...
      ~Pozdrawiam, Arineta c;

      Usuń
    2. Ooo, Fidza, nie sądziłam że Cię tu spotkam xDD
      Przy okazji, mogli się wysilić i dać lepszy tytuł za 50 odznak, bo chyba co roku w lecie można go zdobyć...
      ~Pozdrawiam, Arineta c;

      Usuń
    3. Ooo, Ari:D

      ~Fidza:33 Pisałabym normalnie a nie z anonima ale nwm jak założyć konto takie jak ty masz D;

      Usuń
  29. za 50 jest title fromagic :)

    OdpowiedzUsuń
  30. czemu piszesz tylko o eventach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy zaczęły pojawiać się te tygodniowe, to mam z nimi sporo roboty, a dodatkowe posty o czym innym jeszcze bardziej zjadałyby mi czas. Niekiedy mogę coś napisać niezwiązanego z eventami, ale niestety zdarza się to rzadziej. :/

      Usuń
    2. aha, ja też nie mam tyle czasu jak chodze do szkoły i musze odrabiać te głupie lekcja domowe chociasz teraz nieco choruje, dlatego tak często odwiedzam twojego bloga

      Usuń
  31. Jacie sune ten event ma lagi! ;-; Jak sie nawet zapełni ten pasek to tylko czesc dostanie te piorka czy co to jest ;-; Ja raz bylam na tym evencie niezywa i nie dostalam jak sie caly pasek zapelnil a jak znowu bylam niezywa i sie caly pasek zapelnil to dostalam :x Ale nie tylko to bo niektorzy nawet jak przetrwaja mape nie dostaja a jest caly pasek zapelniony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostają ci co pomagali ;)

      Usuń
    2. Musisz zanieść chociaż jedno piórko aby cokolwiek dostać.

      Usuń
    3. Chociaz 2 xd Zebralam 1 pioro,dedlam i nic nie dostalam :P

      Usuń
  32. ja często zostaje na mapce eventowej mam już 3 piura czy co to tam jest

    OdpowiedzUsuń
  33. mam odznakę <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam kulkę do poziomu szamana. Bez przerwy grałam XD

    ~Kosiarkasan
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Modliszko, zapomniałaś o trusce za 10 szamańskich znaków. A event... pomysłowy.
    No właśnie trochę podobny ale lepszy od tego z Charlotte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A... Co do trudności to taki... średnio trudny

      Usuń
  36. Modliszko a czy jest z tego eventu jakiś stary tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie te eventy są głupie, wolę jak pojawiały się co kilka miesięcy i były sensowe, zamiast tych, które pojawiają się co tydzień i są o wiele gorsze. Wkurza mnie w tych eventach, że musimy zbierać dużo tych "znaczków", np. 40, żeby dostać odznakę. Jak na osobę uczącą się i chodzącą do szkoły jest to niemożliwe (w moim przypadku) chyba, że ktoś gra po kilkanaście godzin dziennie.

    Pozdrawiam, Olciasuper:)

    OdpowiedzUsuń
  38. A ciekawie by było gdy by za 50 tych znaków by był jakiś Tytuł :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiono też ostatnio, takie coś, że można zrobić tylko jeden event ;-;. Przedtem wbijałam po 2 lub czasem 3, a teraz mogę tylko 1 >.<

    OdpowiedzUsuń
  40. a za ile tych znaczków jest truskawka ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten event nawet fajny. Tylko trzeba skapować się jak w to się gra :D

    OdpowiedzUsuń
  42. modlliszko mam pytanko chce stworzyć bloga jakiego uzyłaś szablonu?

    -juliasdrzy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. JA uważam ,że event pomysłowy i ładnie wykonany lecz jest on trochę za trudny już straciłam 4 pióra :c
    A do tego jeszcze straciłam strój bogini bo mi nie działa ..

    OdpowiedzUsuń
  44. mi ten ev się podoba bo zawsze go przechodze

    OdpowiedzUsuń
  45. i jest jeszcze drugie title z tego eventu;)

    OdpowiedzUsuń
  46. modliszko wiesz co się stanie jak uzupełnią się kulki do szamana?Bo ja mam już dziewiątą i nie wiem co się stanie na następnym evencie jak zdobęde kulkę do szaman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu doda Ci takie do przesowania tego, nic wiecej :))
      'Lazyxs

      Usuń
  47. Fajny był ten event, chciałabym, żeby jeszcze kiedyś był...

    OdpowiedzUsuń