piątek, 13 maja 2016

Event Ninja 2016 + waluty bootcamp i survivor

Po dwóch tygodniach pojawił się nowy event. Tym razem jest on związany z ninja. W sklepie pojawiły się nowe przedmioty:



W tytule napisałam również o nowych walutach, ale pozwólcie, że zostawię je na koniec, żeby wszystko było poukładane. Najpierw coś o evencie, potem waluty :).
A więc zaczynajmy. Co jakiś czas (jak zawsze 40-50 minut) pojawia się mapa eventowa:



Naszym zadaniem na niej jest łapać zwoje. Może nam w tym pomóc szaman, o ile będzie miał ochotę. Jeśli nam się to uda, dostaniemy walutę eventową - złoty bilet, czyli ten co cały czas ostatnio.
Nagrody eventowe mamy dwie, a są nimi tytuły "Souris-Chan" za 50 biletów możliwy do kupienia u Indiana Mouse oraz "Philisopher" za 150 piór u Oracle.

A teraz przejdźmy do nowych walut. Tym razem pojawiły się one za survivor i bootcamp. Tak wygląda waluta z survivoru, która przedstawia kulę armatnią:



Możemy je dostać za zabijanie myszek będąc szamanem. Działa to tylko na survivorze. Broń Boże nie zabijajcie przez pomyłkę myszek w zwykłych pokojach, gry, haha. W pokojach village pojawiły się nowe myszki - Cassidy i Von Drekkemouse. U drugiej z nich możemy kupić nowe przedmioty za walutę z survivoru:


Natomiast z bootcampu możemy dostać walutę - nieśmiertelniki. Jeśli ktoś słyszy tę nazwę pierwszy raz, to wytłumaczę - nieśmiertelnik to specjalny element umożliwiający identyfikację, który przeważnie noszą wojskowi na szyi. Są na nim wygrawerowane ważne dane, które w przypadku śmierci osoby go noszącej umożliwiają łatwą identyfikację. To tak w skrócie. Po więcej informacji udajcie się do Wikipedii :). Tak wyglądają nasze myszkowe nieśmiertelniki:



Zdobywamy je za przechodzenie map typu bootcamp. Możemy za nie kupić przedmioty u Cassidy, jak zawsze na village:



I ostatnia nowość - mamy kolejny tytuł do kupienia za flagi z racingu. Jest nim "Piston" możliwy do kupienia w sklepie u Buffy.

Powodzenia w evencie :)

35 komentarzy:

  1. za ile bc niesmiertelnik?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile myszek trzeba zabić na survivorze, aby zyskać kulę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Event fajny ale trudny! Titla fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Von Drekkemouse ma tytuł "wampir", a Buffy, stojący prawie że pod nim Buffy ma tytuł "Pogromca Wampirów", zauważył ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nawiązanie do serialu o Buffy. Była ona właśnie pogromczynią wampirów. W Transformice w Halloween była historia, że Drekkemouse zakochał się w myszkowej Buffy. W sumie na tym opierał się cały event :).

      Usuń
  5. Czy ta nowość z itemkami z survivora i bootcampu będzie na zawsze czy na określony czas? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stałe, tak samo jak waluta z racingu, która była dodana wcześniej.

      Usuń
  6. SUPER!!! Wreszcie waluta za survivor! No bootcampu to ja nie przejdę. :/. Teraz będę grać tylko na survivalu. XDDDD . Od zawsze grałam na sv, ale przestawiłam się na zwykły room by zbierać waluty, a teraz spowrotem na survivor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakbym nie wydała nie śmiertelników to bym miała odznakę i kółko szamana xdd od teraz zbieram na kółko ;) mam już 46

      Usuń
  7. hej fany post zapraszam na mój blog link http://123blogi123.blogspot.com/ myślę że się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko fajnie wyjaśnione, btw bardzo ciekawy blog ┐(^ヮ^)┌

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prośbę.Możesz wkleić zdjęcie/a jak przejść mapę i gdzie są zwoje? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha. Event ok, futerko spk. Ale waluty za surva!? O nie '-' Bootcamp? Mam 27 może nabije :') Ja bym wolał walutę za st :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Event trwa dwa tygodnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CZ\Y TY NIE WIESZ MODLISZKO ZA ILE NP ZABITYCH MYSZEK WALUTA I ZA ILE BC NIESMIERTELNIK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 zabitych myszek = 1 kula. Co do bootcampów, to nie sprawdzałam ile dokładnie, słyszałam tylko, że najpierw dostaje się po przejściu jednej mapy, potem po pięciu kolejnych. Ale to tylko jest to, co słyszałam - nie wiem czy te informacje o bootcampach są prawdziwe.

      Usuń
    2. Moja koleżanka umie przejść bootcamp i dostaje ona za każdą mapke. Jak coś.

      Usuń
    3. 1 bc = 1 nieśmiertelnik:)
      Ja mam chyba 5 :o

      Usuń
  13. To futerko jest słodkie *-*.
    Ja już je mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobają mi się dodatki do sklepu XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow modliszko niedługo będziesz miała milion wyświetleń gratulacje i zazdro ^O^


    :D

    OdpowiedzUsuń
  16. za ile uratowanych myszek na vanilli jest 1 waluta i w końcu za 3 czy za 5 zbitych myszek na survie jest 1 waluta?

    OdpowiedzUsuń
  17. czy na survie też są mapki eventowe?

    OdpowiedzUsuń
  18. Modliszko, dopiszasz mój blog do listy blogów?
    transformicenatiibobr.blogspot.com
    Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Modli, opiszesz nowy event?

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Wejdz sobie na bloggera i załóż se xD

      Usuń
  21. hej mam pytanko czy te znaczki przy lv jak się jest szamanem co jakiś czas się zmieniają u myszek je sprzedających w wiosce, w sensie czy zawsze tam są do kupienia te same czy np. co jakiś czas wchodzą nowe. I jeśli tak to te stare zostają i można zawsze je kupić czy po prostu potem ich już nie ma?
    sorki że piszę tak po chińsku ale mam nadzieję że zrozumiecie pytanie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli kulki szamana? Raczej zostają u myszek w village, przynajmniej dotychczas tak było. Trudno powiedzieć, czy eventowe będą tam zawsze.

      Usuń
  22. za ile bootcapów jest nieśmiertelnik??

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny event dodaj do znaj mam nick : czarnuchjhh8
    i fajne stroje i ta chusta na pyszczek czy coś innego ale futro lepsze

    OdpowiedzUsuń