środa, 7 sierpnia 2013

Event Rybny 2013

Niedawno pojawił się Event Rybny 2013 !
Przepraszam Was, ale nie dałam rady wcześniej dać opisu z poradnikiem, gdyż jestem na wakacjach :)



Link do opisu eventu zeszłorocznego TUTAJ
Są dwie mapki eventowe: pierwsza, w której można złowić wiele przedmiotów i druga, w której płyniemy statkiem (podobnie jak rok temu). Jeśli uda nam się dopłynąć do norki z serem dostajemy tytuł «Tonnerre de Brest». Ogólnie do zdobycia są cztery tytuły. Ten co powyżej i trzy inne na drugiej mapie eventowej.

Tak wygląda cała pierwsza mapa eventu, wraz z obrazkami i napisami gdzie co można złowić:
(kliknięcie powiększa obrazek)



Natomiast druga mapa wygląda następująco:



Ryby łowimy podchodząc do sadzawki i przytrzymując strzałkę w dół. Trzeba trochę poczekać nim coś złapiemy. 



Uwaga - poza przedmiotami narysowanymi na mapie (pierwszy obrazek) można wszędzie złowić ser. Więc nie należy panikować jeśli za pierwszym razem zamiast przedmiotu bądź tytułu dostaniemy ser.

Administratorzy z okazji eventu stworzyli też nową tapetę, którą możemy znaleźć na samym dole TEJ strony.

Jak podoba Wam się nowa odsłona eventu rybnego?

Pozdrawiam
Modliszka




Obrazek z przedmiotami na mapie pochodzi ze strony cheeseformice

7 komentarzy:

  1. Cześć. Wiem, że komentarz nie do posta ale słuchać.
    Dacie mi linka do Tourtialu? Potrzebuję się nauczyć grać a na stronie TFM jest po angielsku :/ Mam za słaby translator aby dobrze przetłumaczyć x,x Proszę dajcie link :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie podstawy: http://zwieracz.wordpress.com/2010/06/26/transformice-jak-grac-poradnik/

      Usuń
  2. Z tym eventem się postarali jeszcze bardziej zdenerwować graczy XD

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mi się wydaje, to rok temu był lepszy ;) / Djladysweet

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio na evencie jest możliwość wyłowienia fragmentów jakiejś dziwnej mapy.
    http://tinypic.com/view.php?pic=vrr707&s=5 - tu ja z jednym z tych fragmentów. Znalazłam go w małej kałuży przy świątyni (nie mylić z maciupką kałużą w świątyni).
    Co one oznaczają? Ile ich jest? DO czego służą?

    Kachnas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj mój najnowszy post o tajemniczym tytule z eventu - tam jest opisane do czego służy mapa :)

      Usuń