środa, 14 sierpnia 2013

Tajemniczy tytuł eventu rybnego 2013

Na pewno wielu z Was zauważyło, że od niedawna niektórzy gracze mają na sobie tytuł "Adorer". Skąd on się wziął? Przecież na początku eventu były tylko trzy nowe tytuły (+ czwarty z poprzedniego roku). A tu nagle okazuje się, że pojawił się nowy. Gdy pojawia się event można złowić kawałki mapy. Po uzbieraniu wszystkich szesnastu kawałków będziemy widzieć podpowiedź jak zdobyć ten nowy tytuł.
Tak wygląda jeden z kawałków:


Nie byłam pewna czy pisać tu po prostu jak można go zdobyć, ponieważ mogę komuś zepsuć zabawę jeżeli ktoś zechce zbierać kawałeczki mapy. Dlatego zdecydowałam, że teraz będę ostrzegać przed dalszym czytaniem tego posta, bo poniżej znajduje się opis co trzeba zrobić.
Tak więc tekstu pod obrazkiem poniżej niech nie czytają osoby, które chcą same rozwiązać zagadkę!


Aby dostać tytuł "Adorer" należy założyć na głowę czapkę rybacką (ten ciemnozielony kapelusik), a do pyszczka włożyć szkielet ryby. Mając już te przedmioty (polecam założyć przed eventem) udajemy się w prawą stronę mapy, do kamiennego stołu. Gdy już dojdziemy musimy poprosić szamana aby pomógł nam wejść na stół, bo samemu nie da rady doskoczyć. Potem stajemy po lewej stronie kałuży wody i piszemy Elisah.
Po chwili powinniśmy otrzymać tytuł.

Pozdrawiam
Modliszka



14 komentarzy:

  1. Heh, wolę nie zbierać kawałków map, to przereklamowane. Niech dają ciekawe itemy, a nie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy są jakieś poszczególne miejsca gdzie można złowić te skrawki mapy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko powiedzieć. Ja osobiście żadnego nie złowiłam, bo zanim dowiedziałam się o mapie zrobiłam to co mówili mi znajomi, aby dostać tytuł bez szukania kawałków.

      Usuń
  3. Kawałki Mapy Dostaje Się Nieważne Gdzie Łowisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć myszki. Przyszedł już na mnie czas. ;-;

    Coraz bardziej sie nudze na transformicach i już niechce mi sie w to grać.

    Kończe z tą grą.



    Chciałbym podziękować myszką o nickach: Emisiaak, Jestedalne, Szczurb, Boszka, Marzenie, Znajoma, Fiszka, Mesmera, Ffrriiddaa, Toleczkapunk, Spekly, Zuziaxa, Madziulekxd, Cyncynka

    Wuduuuuu, Zosiayou, Gnomeczek, Djkiciaq, Olkaxddd, Mailaa, Spotkanie, Bartekxs, Mikakuka i Galiniaczek.





    Dziekuje kochani <333



    Pa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Skopiowane z twojego bloga http://kajfara-plemie.blogspot.com/2013/08/gowna_19.html?showComment=1377200645617#c3789580790864672022

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Modliszko mam 3 pytania dotyczące drugiego sposobu C:
    1. Czy ta czapeczka może być pokolorowana, aby zdobyć tytuł?
    2. Czy, aby zdobyć tytuł można mieć inne rzeczy z ością i czapeczką?
    3. Jak trzeba wpisać te słowo Elisah, czy z tym znakiem: /, czy samo?
    P.S. Bardzo dziękuje za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Customize chyba można mieć, ale najlepiej mieć na sobie tylko te przedmioty, dla pewności. Wpisujemy samo słowo Elisah

      Usuń