piątek, 2 grudnia 2016

Boże Narodzenie 2016

Jeden z moich ulubionych eventów w końcu się pojawił :). Od dziś wita nas piękne zimowe tło na ekranie logowania.




A tuż po zalogowaniu - nowiutkie przedmioty wraz z pierniczkowym futerkiem!


Jak zazwyczaj to jest, futerko na czas trwania eventu (albo jego części) zostało przecenione o 10%. No to jedziemy dalej! Tradycja zbierania prezentów na mapach gry wciąż trwa. Losowo na niektórych planszach pojawia się czerwony prezent - żeby go zebrać "na stałe" trzeba w niego wejść, wziąć serek i trafić do nory. Inaczej się nie zaliczy.



I teraz mamy w ekwipunku czerwony prezent. Co z nim począć? A no możemy go otworzyć. Albo nie - ale o tym za chwilę :). Jeśli otworzymy prezent, możemy dostać różne rzeczy - od przedmiotów ekwipunkowych zaczynając na reliktach kończąc. Tak, tak - wróciły relikty! Te przedmioty z numeracją do zbierania, gdyby ktoś nie miał okazji wcześniej ich widzieć. 
Jak dostać inne prezenty? Wymieniając się z innym graczem czerwonymi prezentami, możemy dostać zielony prezent. Jaka jest różnica pomiędzy otwieraniem takich i innych prezentów? Niektóre relikty są ukryte wyłącznie w czerwonych, a inne w zielonych. Dlatego warto otwierać oba rodzaje.

Co jakiś czas trafi się nam mapa narciarska - zupełnie jak w zeszłych latach. Trzeba jak najdłużej utrzymać się na nartach - skacząc, obracając się i unikając przeszkód. Przy okazji możemy złapać kilka prezentów!


Zbieranie reliktów może nam dać ciekawe nagrody, o czym będzie mowa poniżej. Ogółem kolekcje reliktów są dostępne z literkami A, B, C, D, E, F, G, H, I, J. Czyli jest 10 kolekcji. W każdej po 6 reliktów. Czyli dla przykładu z kolekcji A mamy A1,A2,A3.. aż do szóstki.
To może teraz co nieco o odznakach!
Póki co, wiadomo że jedną starą odznakę z bombą choinkową możemy kupić w pokoju village za 150 piór u myszki Oracle.
Drugą starą odznakę z prezentem dostaniemy za ułożenie wszystkich kolekcji reliktów.

Jest jedna nowa odznaka:

Boże Narodzenie - zbierz kolekcję reliktów F

Stara kulka szamana ze śnieżynką, o ta poniżej - jest możliwa do kupienia w village u Indiana Mouse za 50 złotych biletów:


Nowy tytuł:
Raclette - zbierz wszystkie kolekcje reliktów

A teraz co można dostać za zebranie konkretnych kolekcji reliktów, tak gdyby ktoś chciał mieć od razu całą rozpiskę:

Kolekcja A - stary tytuł Souris Sapin + 30 złotych biletów
Kolekcja B - stary tytuł Ciasto Świąteczne + 50 serków + kulka szamana z czapką Mikołaja
Kolekcja C - stary tytuł Papaille Noël + 5 truskawek
Kolekcja D - stary tytuł Ciasteczka30 biletów
Kolekcja E - 5 biletów + stara odznaka skarpetki
Kolekcja F - nowa odznaka (cukrowa laska, zdjęcie wyżej tabelce)
Kolekcja G - stary tytuł Duch Świąt + 30 biletów
Kolekcja H - stary tytuł Śnieżny + 5 truskawek
Kolekcja I - stary tytuł Christmas Savior + 30 biletów
Kolekcja J - stary tytuł Wielki Indyk + 50 serków + kulka szamana z nartami


129 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny wpis :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymieniając Zielone Prezenty dostalam Zielonego Listka > Po co mi on?/Pierozkowaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja nic nie dostałam jak wymieniałam zielone prezenty.

      Usuń
    2. No dostałam ale mi się wydaje że on jest z Ogrodniczego eventu .. /Pierozkowaa

      Usuń
    3. A ma jakieś oznakowanie np. F1, A5? Jeśli tak, to jest to jeden z reliktów.

      Usuń
    4. Ma J4 /Pierozkowaa

      Usuń
  3. jest jeszcze kula do szamana ze starego ev na village za 50 biletow

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazlam taką tabelkę http://4.bp.blogspot.com/-bQ0xlaiBIGA/VJCDZM6DkiI/AAAAAAAAAg0/MQYvvlydmUY/s1600/kdsjfksdjjfskdjfksjfdsjfdskjjfdxjfds.png ( to żadna reklama czy coś, tylko pokazuje bo tu też jest ten listek) /Pierozkowaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze starego eventu, relikty są te same... Ciekawe, czy nagrody też...?

      Usuń
    2. Nwm, narazie mam tylko jeden... pozbieram dalej ;d /Pierozkowaa

      Usuń
    3. Bardzo przydatne, chociaż nie wydaje mi się, żeby nagrody działały tak samo. Ale jest super!

      Usuń
    4. Nadal zbieram ale dzięki za tabelkę!

      Usuń
    5. Są inne nagrody w tym roku.

      Usuń
  5. Ze swojej strony mogę dodać, że relikty: B2, F1 i H3 znajdują się w czerwonych prezentach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, wydawało mi się, że to jest losowe xD

      Usuń
    2. Mi też, dopóki nie przeczytałam posta Modliszki xD

      Usuń
  6. Nie da sie wymieniać reliktami ;_____;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej jutro będzie już można :)

      Usuń
    2. Mam nadzieje bo jak nie będzie można do głupio trochu ;_;

      Usuń
    3. Tak, od jutra będzie taka możliwość ^^.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Modlicha a jak wyglądają te reli coś tam xd?


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykładów jest dużo:
      http://transformice.com/images/x_transformice/x_inventaire/2119.jpg
      http://transformice.com/images/x_transformice/x_inventaire/2113.jpg
      http://transformice.com/images/x_transformice/x_inventaire/2142.jpg

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. jakie trzeba mieć relikty?
    żeby miec wszystkie odznaki tą bąbke i te pozostałe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. A będą nagrody z poprzedniego roku za uzbieranie reliktów?

    OdpowiedzUsuń
  11. czy ktoś się orientuje, ile jest kolekcji tych reliktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od litery A do litery J. Po 6 reliktów w każdej kolekcji.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. o boże, ile będzie zbierania... już mi słabo XD

      Usuń
  12. Czyli nie będzie innych odznak? Szkoda... );
    ~Lerely

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zdobywało się te złote bilety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak odpakujesz prezent to czasem wyleci bilet

      Usuń
  14. Niektórzy piszą wymienie B2 na F6 to podobno to relikty,a co to są te relikty bo nie wiem prosze o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj dokładniej posty modliszki ;) Zielony prezent zdobędziesz wymieniając się z kimś czerwonymi prezentami.

      Usuń
  16. Dobrze, że ten event trwa do lutego, bo chcę wszystko co można zdobyć a w miesiąc bym nie zdążyła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo przeceny futerek trwają 62 dni!

      Usuń
    2. Tak bo przeceny futerek trwają 62 dni!

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Taka informacja: za zebranie wszystkich reliktów z E jest jeszcze odznaka ze skarpetą ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Nazywam się Kasedie i uzbierałam całą kolekcję z C i nie dostałam nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. Zebrałam wszystkie relikty z grupy F i dostałam odznakę oraz F7, wyjaśni mi ktoś po co mi te F7 skoro mam już odznakę? Pozdrawiam i z góry dziękuję^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten event to tajemnica ;-;

      Usuń
    2. F7, tak samo jak inne "siódemki" to oznaczenie jakoby tego, że zebrało się całą kolekcję F. Po prostu siedzi w ekwipunku i nic nie daje. Ozdoba.

      Usuń
    3. Eh... to oznacza że wszystkie 7 trzeba zebrać ;-;

      Usuń
    4. Ale Wy macie te odznaki? Bo ja dostałam tylko F7 a odznaki nie.. ;-;

      Usuń
    5. Te siódemki są po to, żeby jak się je uzbiera(czyli A7, B7 itd.) to dostaniesz tytuł Raclette :)

      Usuń
  20. Raclette chyba jest za zebranie tych A7 B7 i wgl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupię d5 jeśli ktoś ma

    OdpowiedzUsuń
  22. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qE8otCzkRCv7948tWibwBOVK_3GpyGPGRImiWyyKpFs/edit#gid=0 --- tabelka w jakich prezentach są ukryte które relikty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Za J dostałam kulkę z nartami:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomocy!!! Przy wymianie kliknęłam "nigdy więcej nie otrzymuj takich komunikatów" i teraz nikt się że mną nie może wymienić. Jak to odkręcić? Sorki za komentarz nie na temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odśwież grę i zaloguj się ponownie.

      Usuń
    2. Dziękuję, wszystko działa tak, jak powinno <3

      Usuń
  25. Ej za zebranie H są title <> a nie <> bo zebrałam H i dostałam title Śnieżna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy Ziomowa ;_; za H

      Usuń
    2. Wiecie konkretnie jakie prezenty dają relikty. Ja ciągle dostaje rzeczy, rzadko relikty

      Usuń
    3. wpisz w google Area 801 tam jest :p

      Usuń
  26. Dlaczego nie moge wyszukac Modliszki na transformice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, ludzie. Zmieniła - nie podaje - może nie chce żebyście wiedzieli.

      Usuń
    2. Usunęła nawet mój komentarz z jej nową nazwą XD

      Usuń
    3. Mlekovita, mój też usunęła xDD.

      Usuń
  27. Za kolekcje E jest odznaka skarpety bożonarodzeniowa

    OdpowiedzUsuń
  28. Zebrałam wszystkie kolecje,a tytułu nie dostałam.. O co chodzi? Chce mój tytuł!! :< Proszę o kontakt na transformice.. //Marwinalps

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie jutro dostaniesz jak do końca ogarną bug z titlem 415

      Usuń
  29. Modliszko ukończyłam kolekcje C i dostałam tytuł i 5 truskawek, a przy tym tagrze C7 czy dalej mam zbierać C8,C8 itd bo nie wiem dlaczego to dostałam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki C8. C8 itd?

      Usuń
    2. Jeju C8, C9

      Usuń
    3. Nie ma kolejnych reliktów jaki 8,9,10. Siódemka jest tylko taką oznaką, że się zebrało je wszystkie.

      Usuń
  30. Modliszko jak zdobyć te bilety i gdzie znaleść indiana mouse

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam mały problem.. Zebrałam wszystkie relikty a tytułu "Raclette" wciąż nie mam.. Wie ktoś może czemu i czy ona na pewno jest za całą kolekcje reliktów? :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To błąd, pewnie niedługo będzie naprawiony - dużo starszych graczy już to zgłaszało. Nowi dostają tytuł, a starym coś się blokuje i go nie otrzymują. Trzeba czekać na jakieś nowe informacje w tej sprawie.

      Usuń
    2. Modliszko, do kiedy trwa event?

      Usuń
  32. Do kiedy trwa event?

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam pytanie czy będą odznaki z poprzednich lat takich jak skarpeta czerwona czy złoty prezent (żółty) albo bombka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skarpeta jest za kolekcji E, a prezent za zebranie wszystkich kolekcji

      Usuń
  34. Dzięki :D Od tej pory wiem po co są te C1 itp :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Modliszko, nie dopisałaś 2 rzeczy:
    - za E jest odznaka skarpety (stara) i 5 biletów
    - za wszystkie serie oprócz raclette jest też odznaka prezentu żółtego.
    to chyba wszystko

    OdpowiedzUsuń
  36. Do kiedy trwa event?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bombka jest na village u Oralce na 150 piór

    OdpowiedzUsuń
  38. Event trwa do lutego a ja już go skończyłam x'D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już zdobyłem wszystko rok temu *-* Jeszcze relikty C A i F zostały i mam wszystko co jest możliwe do zdobycia za event świąteczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie jestem nerdem co gra po to aby wszystko mieć po 1 tygodniu trwania eventu :/

      Usuń
    2. ^^
      mądrze powiedziane..
      ja poluję na title myszka polarna, ale chyba nici z tego title :/

      Usuń
    3. O nieeeeee! Jestem nerdem :(
      Zajęło mi to dokładnie 7 dni (większość reliktów kupiłam). Już prawie sery zwróciły się ze sprzedaży niepotrzebnych już reliktów potrzebującym graczom. :)

      Usuń
    4. Ja w sumie nie uważam się za nerda, aczkolwiek skończyłam event w niedzielę zaraz po dodaniu go w piątek.I uważam że osoba która go skończyła w ten sam dzień co go dodali, jest nerdem :)

      Usuń
  40. Modliszko. Nie wiem czy to przydatne czy nie , a może to wiesz ale gdy na mapce pada śnieg (taki od razu nie z itemów) to jak cały czas schylamy się naszą myszką (strzałka w dół) to co ileś tam zbiera nam śnieżka do itemów :) pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie prawie zawsze jeden na pięć prezentów ma w sobie relikt ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. jest nowy minievent!
    ~Igiv15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i title «śnieżny anioł»

      Usuń
    2. A wiesz może za ile tych skarpetek jest nowy title? Bo modli nie dodała jeszcze posta :/

      Usuń
    3. Tak, masz rację. Dzięki ;D

      Usuń
  43. Mam już skompletowane relikty z A, B, C, D, I, J. :D Fajny nawet ten event, tylko, że jest co prawda trochę zbierania, ale przecież warto sb coś zebrać :).

    -Legixok (Legi XD)

    OdpowiedzUsuń
  44. Już skończyłem zbierać wszystkie relikty. W końcu B)


    -Legi

    OdpowiedzUsuń
  45. Czasem wyleci Ci z prezentu.



    -Legi

    OdpowiedzUsuń
  46. Wie ktoś (lub może ktoś ma) gdzie znaleźć relikt j4? ;<

    OdpowiedzUsuń
  47. Otwórz prezent jakiś i ci wyleci. Niekoniecznie od razu, ale warto sprobować.:)


    Legi

    OdpowiedzUsuń
  48. Właśnie wymieniłam czerwone na zielone spróbuje jeszcze z zielonymi dzięki za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Te siódemki oznaczają, że np. masz A7 to znaczy, że masz wszystkie relikty z litery A.


    Legi

    OdpowiedzUsuń
  50. Zrobione podczas wolnego między świętami a sylwestrem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. uzbierałem A7 B7 C7 D7 E7 F7 G7 H7 I7 J7 co mam teraz z tym zrobić???

    OdpowiedzUsuń
  52. Nic. To jest ozdoba i nic nie daje.

    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  53. Ej za co można wymienić bilety? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Konie bilety możesz wymienić na village u myszki Indiana Mouse.

      Usuń