Get your dropdown menu: profilki

sobota, 28 lipca 2012

Instrukcja budowania


Ten poradnik jest dla początkujących, aby nie mieli kłopotów z budowaniem.
Czcionką piszę mniejszą, ponieważ trochę miejsca mi to na pewno zajmie.


 Strzałką możecie pokazać gdzie myszki mają iść

       Duchem możecie przepchnąć myszki na małą odległość , często nazywają go sp ( od słowa spirit)
 Dzięki balonowi możecie dolecieć tam gdzie nie można się wspiąć
 Przyczepiając runę do deski ,możecie ją przesunąć
 Na skrzynkę/beczkę można wejść
 Kowadło przydaje się ,gdy chcecie coś przytrzymać
 Deskami budujemy drogę do serka i nory
 od piłeczki można się odbić
 Kula potocznie nazywana canonem ,może zrzucić z planszy dużą ilość graczy
 Tym czymś możemy zbudować łatwo drogę - przytrzymujemy przycisk myszki i przeciągamy na planszy
 Portale/teleporty pozwalają nam na teleportację w niedostępne miejsce

Jak dać myszce balonik: 
1. Klikamy ikonkę balonika
2. Gdy już klikniemy, naciskamy na klawiaturze literkę "C"
3. Jak zauważyliście teraz pod balonikiem jest kółeczko.
4. Celujemy kółkiem w myszkę na planszy i wyczarowujemy balon.
Teraz mysz powinna unieść się w powietrze.
UWAGA ! Balonów się nie łapie będąc myszką. To szaman je przyczepia. Jeśli ruszymy się wtedy to balon najzwyczajniej w świecie odpadnie.

Jak zrobić niewidzialną deskę:
1. Klikamy ikonkę deski.
2. Klikamy na klawiaturze spację.
3. Ustawiamy na planszy.
I niewidzialna deska gotowa! Można oczywiście też przyczepić ją gdzieś gwoździem, jeśli jest taka potrzeba.

Jak zrobić deskę z czerwonym zawiasem (gwoździem):
1. Klikamy deskę.
2. Naciskamy literkę "B" na klawiaturze
3. Ustawiamy deskę na mapie.

Jak zrobić deskę z zielonkawo-żółtym zawiasem:
1. Klikamy deskę
2. Klikamy literkę "C" (zależy gdzie ma być zawias na desce więc możecie go przestawić klikając kolejny raz "C")
3. Ustawiamy na mapie

Jak obracać deski:
1. Klikamy ikonkę deski
2. Klikamy literki "Z" oraz literkę "X"
3. Ewentualnie dodajemy jakiś zawias
4. Ustawiamy deskę na mapie.

Przykład budowania :


Mam nadzieję, że po przeczytaniu tego poradnika chociaż kilka osób załapie o co chodzi :)

Pozdrawiam
Modliszka


23 komentarze:

  1. Fajny poradnik, mam nadzieje ze nowi gracze choć trochę się z tego nauczą ; ) aha, wiesz ze jest coś takiego jak sp+spacja ? Nie ma wiekszej sily ale sp jest wtedy różowe ^.^
    ~Deferdenaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam to - tylko jak się czaruje to jest różowe. Niestety gdy się je już wyczaruje to znów jest białe :C
      Szkoda :(

      Usuń
    2. A czy wie ktoś , jak budować powiększoną mapę na tym kodzie do powiększenia , mapa jest wtedy większa . Ale jak dojść i móc budować w miejscach których nie widać , no bo w końcu jest większa i całej nie widać na monitorze . Co mam zrobić?

      Usuń
  2. Modliszka, tam jest błąd. Powinno być "Można wejść" a nie "Można się wejść"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj xD Musiałam coś poprzestawiać jak pisałam - już poprawiłam

      Usuń
  3. Cześć Modliszko ! Mam pytanie ;/ czy mogłabym zrobić na swoim blog posta związanym z wyraźnymi zdjęciami ;P Nwm pytam się, bo dla cb to tajemnica i nie chcę jej wydać (tak z grzeczności więc będę czekać)
    Pozdrawiam, Atmosja

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny "poradnik" ;) i wgl założyłaś fajnego bloga ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomocne całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanko. Ja chcem zrobic wlasna mapke ale zapomnialam jaki kod jest do powiekszania mapki, bo chce zrobic ta dloga. Pomozecie? =D ---Micaola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w google przesuwana mapa - powinien wyświetlić się wynik z wpisem na moim blogu - tam jest kod na długą mapkę :)

      Usuń
  7. Super! bardzo mi sie przydało!! W ogóle nie wiedziałam jak budować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zrobić portal? Bo ja go nie mam w tym menu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo on jest dostępny tylko na niektórych mapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny i pomocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko, mam problem :( kiedy wchodze do edytora mapek i che "skopiowac mape do schowka", no to mi sie zapisuje, ale gdzie jest ten schowek? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytor map to mój słaby punkt, mało co o nim wiem ;_;
      Ouake by wiedział, on jest mistrzem map (w moim przekonaniu oczywiście)

      Usuń
  13. Hej nie wiem co zrobić bo chcę wyczarować z turkusowym i żółto-zielonym gwoździem i się nie da :( Już się czaruje a jak wyczaruje deskę zawias znika a deska jest normalna :/ Co zrobić ?? Czerwony działa a reszta nie :/ Pomóż :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to działa tak - deskę z czerwonym możemy ustawić gdziekolwiek, ale te z żółtozielonym zawsze muszą być z inną deską sczepione. Przykładowo mamy deskę z czerwonym na mapie, wtedy bierzemy deskę z żółtym gwoździem, najlepiej dwa razy kliknąć literę, żeby gwóźdź był z lewej strony deski lub prawej i wtedy musimy nakierować tym gwoździem, żeby leżał na poprzedniej desce. Powinny się połączyć.

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo mi pomogłaś :)

      Usuń