czwartek, 23 kwietnia 2015

Dzień Dziecka 2015

Po raz kolejny zawitał w grze mini event z okazji Dnia Dziecka, który wypada dzisiaj - 23 kwietnia (u nas to 1 czerwca, wiadomo, ale event był stworzony na Turecki Dzień Dziecka, dlatego taka dana, a nie inna).



Naszym zadaniem jest udekorować szkołę ozdobami, które znajdziemy w pudełku po prawej stronie mapy. Wszystkie instrukcje co i jak pojawiają się po rozpoczęciu mapy na czacie, albo przy mysim nauczycielu.

Co można z tego dostać? Jeden tytuł z zeszłego roku za rozwieszenie dwudziestu dekoracji "Dziecinna Myszka" oraz nowy "Wzorowy Uczeń" za 50 dekoracji.

30 komentarzy:

  1. Fajne, ale szkoda, że nie ma trochę więcej czasu :|
    A jest jeszcze event wielkanocny?

    OdpowiedzUsuń
  2. • [Event ^_^] Posiadasz już latawiec! Zanieś to do/na schody na trzecim piętrze, a potem wróć do pokoju nauczycielskiego po więcej przedmiotów!
    Weszłam na te schody ale nic się nie stało.
    • [Event ^_^] Posiadasz już latawiec! Zanieś to do/na schody na trzecim piętrze, a potem wróć do pokoju nauczycielskiego po więcej przedmiotów!
    Nie ogarniam ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://module801.com/mouton/
    Modliszko, możesz to dopisać?
    Tgrounette 'wstawiła' to na chat do wszystkich myszek.
    Ja tego nie ogarniam.
    Ale warto zajrzeć i dopisać do posta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, to jest straszne x'D
      Takie miłe owieczki, a nagle wszyscy umierają ;_;
      Może kiedyś coś o tym napiszę, zobaczę

      Usuń
    2. http://module801.com/mouton/
      Faktycznie straszna, gra i jeszcze ta krew! ;-; Mogło być bez niej! .-.
      Modliszko, a mogłabyś też opisać to:
      http://module801.com/volley/

      Usuń
    3. Ej, mam pytanie... Czy to było naprawdę takie straszne, w sensie np. jak Jeff th killer? xd

      Usuń
  4. up^ zazdro że ma fajnego bloga, którego spora część graczy cyta?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny event 1 raz go widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Można zdobyć tytuł 'Dziecinna myszka'. Jeszcze nie wiem za co konkretnie ale przed chwilą dostałem xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha dobra ale jaki to jest room?

    OdpowiedzUsuń
  8. • [Event ^_^] Jupi! Wasz nauczyciel jest z Was dumny! Wesołego Międzynarodowego Dnia Dziecka, myszki!
    Pisze tak :|
    ale...
    nie ma kodu do tej mapki
    a będzie to drugi raz bo ostatnio było ale poszedłem do łazienki :|

    OdpowiedzUsuń
  9. za 50 zebranych rzeczy jest tytuł Wzorowy Uczeń ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzorowy uczeń jest chyba za 50, bo mam już ponad 40 a title nie dostałam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  11. Modliszko źle napisałaś jeśli chodzi o tytuły 20 dekoracji - ''Dziecinna Myszka'', a 50 dekoracji - ''Wzorowy Uczeń''.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za informacje o evencie! Bardzo przydatne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za info o evencie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a co ile map jest event

    OdpowiedzUsuń
  15. Wie ktoś może za co sie dostaję tytuł tropiciel pisanek? Bo go zdobyłam i niewiem za co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką mapkę gdzie shaman zabija myszki i ileś tam razy musisz przeżyć albo jeden na takiej cukierkowej mapce. Sama go mam :P

      Usuń
  16. Podejrzewam, że jest to przetłumaczone title <>, które dostaje się za przeżycie 5 razy mapy eventowej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny event! Liczę że uda mi się zdobyć wszystkie tytuły bo dopiero niedawno skumałm :/ Pozdrawia Dixieeeeee

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej jestem nową fanką tego bloga czytałam od 5 minut tego bloga i już go polubiłam super blog
    Jula-wasza nowa fanka ;)

    OdpowiedzUsuń