sobota, 25 marca 2017

Żabi Event 2017

I cóż mogę napisać - kolejna taka sama przygoda eventowa co w zeszłym roku. Ani jednej zmiany. Ani jednego nowego tytułu czy przedmiotu - przynajmniej na razie.



Ale za to można sobie kupić taniej za truskawki wodne futerko, zawsze coś :).
Tak jak rok temu, mapka eventowa jest pełna malin i zielonych żabek:


A naszym zadaniem jest spaść na sam dół, do jednej z przegródek by dostać nagrody - walutę eventową, zabawki, sery itd.


Nagrody:
Stary tytuł "Froggy" - zbierz 10 jeżyn
Stara odznaka z żabą - zbierz 25 żółtych malin
Stara kulka do poziomu szamana z żabą - zbierz 30 jeżyn
Stary tytuł "Sardynka" - zbierz 35 żółtych malin

59 komentarzy:

  1. Froggy - 10 jeżyn
    1 Truskawka - 20 jeżyn
    Kulka do poziomu szamana - 30 jeżyn

    Odznaka - 25 malin
    Sardynka - 35 malin

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny event dla mnie najlepszy ;)
    Mam dopiero tytuł froggy ale chcę uzbierać wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam Froggy z tamtego roku, ale zazdroszczę ambicji XD

      Usuń
  3. Nic ciekawego mam wszystko z 2016 mam więc teraz się zajmę wbijaniem 81 lvl'a :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno jest nowy tytuł, ale może był jednak w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zeszłoroczny "nowy tytuł" to Froggy

      Usuń
    3. podobno jest nowy tytuł sardynka :D

      Usuń
    4. Tsa, chodziło mi o Sardynkę :)

      Usuń
    5. sardynka jest stary p;

      Usuń
  5. Musiałbym uzbierać se więcej, bo rok temu nie brałem udziału w tym evencie, ale trzeba przyznać, że jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej modliszka brakuje odznaki tytułu i kuli przy poziomie.szatana

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post C; i zajefajny ev :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie ma truskawki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest truskawka za 20 jeżyn.

      Usuń
    2. 1 jest za 20 jeżyn a ta druga za losową ilość jeżyn

      Usuń
    3. Sorki nie jeżyn tylko żółtych malin

      Usuń
  10. Truska prawdopodobnie jest za 20 malin abo 20 jeżyn Sr ale nie pamiętam xD.

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 tygodnie to ciut za dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eventy teraz trwają 2 tygodnie nie sugeruj się promocją

      Usuń
    2. Cóż, akurat ten event ma faktycznie trwać trzy tygodnie. Taka informacja była na forum w wątku o evencie w Ogłoszeniach.

      Usuń
    3. Event ma trwać 3 tygodnie, dziś jest 5. dzień eventu, a już mam połowę rzeczy z tego eventu. :D XD

      Usuń
    4. Dziś zaczyna się 3 tydzień :)

      Usuń
  12. Miałam takiego farta, że wpadłam z impetem do jednej przegródki, odbiłam się od podłoża i wpadłam do tej obok xDD dostałam 2 nagrody :3

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Jest jakiś sposób, żeby wpaść do przegródki z malinkami?
    2. Co ile jest event? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, co do pierwszego pytania. Hmm, gdzie najlepiej się ustawić aby wpaść do najlepszej przegródki.

      Usuń
    2. To jest losowe jak się odbijesz ja zawsze staje na sam środek wtedy najczęściej trafiają się te lepsze rzeczy

      Usuń
    3. Jest sposób - ustawić się koło środka mapy. Ja tak zrobiłem i w ok. 2 tygodnie zebrałem wszystkiego maksymalną ilość.

      Usuń
  14. Ech... fajny event, tyle że jeśli chce trafić się tam, gdzie się chce to trzeba mieć celność. Ja np. chcę wylądować w przegródce z 3 żółtymi malinkami, a ciągle ląduję na jeżynach i to najbardziej wkurza w tym evencie. ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam. Ale czasem mi się wydaje, że stanie na środku, na tym worku, na początku mapy, przynosi jakieś efekty. Mi się udało wpaść dzieki temu (chyba) do malinek :3

      Usuń
    2. Ja chyba już z 60 jeżyny zebrałem XDD

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nie wymienia się, dostaje się automatycznie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  16. Modliszko, a mogłabys podać linka do tego wątku na forum w ogłoszeniach o evencie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostałam tytuł Froggy, i kulkę szamana. Efekt jest fajny. A post pomocny...
    Qorneliaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Już Robiłam Ten Event Ale Nie Wiedziałam Że To Żabi Event

    OdpowiedzUsuń