sobota, 3 lutego 2018

Event Elisah 2018

Pamiętacie event o Elisah i Anvilgod z 2016 roku? Teraz możemy jeszcze raz w niego zagrać! Ale oczywiście zanim o evencie słów kilka, to zobaczmy nowe przedmioty z collectora:



O co chodzi w tym wydarzeniu? Naszym zadaniem jest zbierać pióra i odnosić je pod posąg mysiej bogini. Znajduje się tam pasek, który zapełniony ożywi posąg (Elisah zacznie odpierać Anvilgoda) a my dostaniemy nagrody w postaci serków, przedmiotów z ekwipunku i eventowej waluty - szamańskich znaków.


Ale uwaga! Co jakiś czas z pyska Anvilgoda będzie pojawiać się cienka nić - jeśli ją zobaczycie, to należy od razu zacząć uciekać, ponieważ za chwilę potwór strzeli laserem i będzie po nas.


A teraz coś o nagrodach!

Stary tytuł "Obrońca" - zbierz 5 szamańskich znaków
Truskawka - zbierz 10 szamańskich znaków
Stara kulka do poziomu szamana - 15 szamańskich znaków
Stara odznaka z 2016 - 30 szamańskich znaków
Stary tytuł "Fromagic" - zbierz 50 szamańskich znaków

I mamy również nową odznakę za 40 znaków:

Event Elisah - zbierz 40 szamańskich znaków

20 komentarzy:

  1. 15 kolczyków Eliash - stara kulka do poziomu szaman ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za 10 kolczyków Elisah jest truskawka do eq

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 5 kolczyków i nie mam tytułu (w 2016 nie robiłam eventu)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za 30 kolczyków - stara odznaka. Dzisiaj zdobyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 breloków - tytuł «Obrońca»
    10 breloków - 1 truskawka
    15 breloków - kulka do poziomu szamana
    30 breloków - odznaka
    40 breloków - odznaka
    50 breloków - tytuł «Fromagic»

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak za 30 i 40 są odznaki wygrałam je są nawet spoko

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bo to zależy, czy dotrwałaś do końca, wtedy zaliczy ci do profilu.

      Usuń
  7. Modliszko, w ekwi mam 18 tych "ogonków" ale nie dostałam kulki. W event gram poraz pierwszy ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałaś, wejdź w profil i sprawdź!

      Usuń
  8. Modliszko, mam wieeelki problem! Jak jestem szamanem, deska z C mi nie działa! Mogłabyś mi pomóc?
    Nck: Lucja07

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz boski tryb włączony?

      Usuń
    2. Ale mogę robić z B, a więc nie wiem :/ Mogłabym wiedzieć gdzie to zmienić?

      Usuń
    3. Nie da się tego zmienić, może to jakiś błąd, przeczekaj chwilę.

      Usuń
  9. Ile będzie trwał ten event?

    OdpowiedzUsuń
  10. Modliszko! Mam nietypowe hobby, mianowicie zbieram wszystkie przedmioty z ekwipunku, z dosłownie każdego eventu. Mam taką prośbę: czy mogłabyś zaaktualizować zakładkę o nazwie "Ekwipunek"? Dzięki temu byłabym pewna, że moja kolekcja jest kompletna. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do kiedy dostępne są/były te przedmioty z Collectora? Można je jeszcze kupić?

    OdpowiedzUsuń