niedziela, 30 marca 2014

Event Karnawałowy 2014

No i mamy (znowu) spóźniony event karnawałowy w myszkach!



W sklepie można kupić trzy przedmioty z zeszłych lat z eventu, oraz trzy nowe + futerko tukana. Poniżej futro i nowe przedmioty na myszce:


Na mapie eventowej naszym zadaniem jest dotarcie z serkiem do nory. Musi nam w tym pomóc szaman, gdyż mapa jest tak skonstruowana, że samemu się nie uda dojść. A oto mapa:


Wielką nowością, która po raz pierwszy pojawiła się w grze są odznaki! Od teraz prawdopodobnie w każdym evencie będzie można je dostać. Świetne jest to, że pojawiają się one w profilu i bardzo elegancko nam go ozdabiają. Poniżej nowe odznaki:


Jak je dostać? Pierwszą dostajemy gdy uda nam się dwa razy przejść mapę eventową, a druga jest dawana po przejściu mapy aż 10 razy.
Co do tytułów. Są trzy następujące:

«Carnaval 2014» - Przejdź 1 raz mapę eventu
 «Churros» - Przejdź mapę eventu 20 razy
«Partygoer» - Przejdź mapę eventu 30 razy

Jak podoba Wam się nowy event? Bo według mnie jest naprawdę fajny.

Pozdrawiam
Modliszka




14 komentarzy:

  1. Modliszko, będę mogła skopiować niektóre informacje z eventu? :) Na mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na I polskiego bloga o Fortoresse
    http://fortoresse-blog-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorszy event ze wszystkich, już Walentynkowy można było nazwać bardziej udanym. Modliszko, masz potwierdzone informacje co do tej nutki (odznaki)? Na innym, również znanym blogu wyczytałem, że jest za 5 mapek.
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że jest za 10 map, ale jakby coś się nie zgadzało później to zmienię

      Usuń
    2. Chyba jednak się mylę. Jakaś myszka (podobno) przeszła 5 map i nie dostała odznaki. Ogółem, to ilości są przesadzone.. 10 map może przejdę, ale 20 czy 30, przy takich szamanach? Wątpię.
      Seroholikpl.

      Usuń
  4. Nie podoba mi się event. Już parę razy na niego trafiłam- ale zawsze sham nie umiał pomóc >.> Bez sensu takie eventy, gdzie jest się zależnym tylko od jednej osoby. Na dodatek ubranka są za za serek- nie można ich zdobywać :( to już nie to samo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Ciasteczkową. To mój pierwszy event karnawałowy i będę musiała zbierać serki. :/ Bo na takie ubranka nie opłaca się kupować trusek i wgl na koncie nie mam XD

      Usuń
  5. Hey C:
    Jakąś dziwną odznakę mam z nowym furem ;-;

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie udany event szam nie umie pomoc!
    A tak wogule nudny byl ten event.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo nie udany event , i nudny był

    OdpowiedzUsuń