wtorek, 4 marca 2014

Nowy wygląd mapy 801

W końcu zebrałam się do roboty i porobiłam zdjęcia na roomie 801. No, teraz jest ona świetna trzeba to przyznać. Robi duże wrażenie, nie to co kiedyś co tylko była zwykła mapa i dwie myszki. Kiedyś to wyglądało TAK
Jak ja teraz czytam te moje najstarsze notki to normalnie śmiać mi się chcę xD A ta właśnie powyżej należy do tych najstarszych. Heh, już prawie dwuletnia. Niedługo przeglądając bloga to będę się czuć jak na jakichś wykopaliskach :D
Się rozgadałam. Już podaję w dwóch częściach nową mapę, po kliknięciu obrazki większe:


Trochę krzywo przycięte, na dodatek z czterema Modliszkami, ale jest.
A teraz rzucę temat do dyskusji - co z eventem karnawałowym? W ubiegłym roku zjawił się piątego marca. Dwa lata temu gdzieś w styczniu. W sumie to powinien już być w grze. 

Pozdrawiam
Modliszka


9 komentarzy:

  1. Dwa lata temu był w styczniu. To dokładnie pamiętam. Dlatego w następnym roku się zdziwiłam, że go nie ma. Pewnie nic nowego nie dodadzą, nie zmienią. Te same zasady bez nowych itemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, w styczniu, już dopisałam.
      Nie, no ja myślę, że może już na "trzeci rok" coś zmienią, bo pewnie i samym Administratorom się znudził. Chyba, że im się znudził tak, że go nie zrobią :P

      Usuń
    2. Fajny event niech zostanie taki jaki jest, mi sie przynajmniej podoba, ale mogliby dac nowe itemy czy cos :)

      Usuń
  2. Dosyć, że nie mam wszystkich rzeczy z eventu walentynkowego, to jeszcze drugi nadchodzi xD
    Ale super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem ciekawa kiedy będzie event karnawałowy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykuje się chyba jakiś event. .W sklepie są jakieś kolczyki (dwa z nich są animowane) zamalowane na czarno jak rzeczy, które można zdobyć podczas eventu. Jest także kolczyk za pisanki, więc coś się chyba szykuje.
    Natusnatusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Mapka też mi się podoba, mimo że ciągle walentynkowa i zastanawiam się czy to przez to że zapomnieli ją zmienić. A do karnawału: pewnie będzie taki sam ale dla mnie to i tak będzie nowość, ponieważ gram od 3 stycznia 2014 i ciągle to pamiętam, teraz natomiast bez moich umiejętności i ciuszków żyć nie moge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedzie karnawal galaktune napisala!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ciągle można wysyłać konfetti przyciskiem ,, E'' bo ja to ciągle robię
    ~Revisapl

    OdpowiedzUsuń