piątek, 12 lutego 2016

Event Walentynkowy 2016

Wyczekiwany event walentynkowy już się pojawił, a wraz z nim zostało dodane nowe futerko i kilka innych przedmiotów. Tak wygląda najnowsze futro:



Odznakę już dodałam do spisu na blogu - KLIK. Do gry została dodana nowa animacja umożliwiająca pocałowanie się z inną myszką, wystarczy kliknąć plusik przy innych animacjach i wybrać nową z serduszkami.

Mapa eventowa wygląda tak:


Naszym zadaniem jest całować się z innymi myszkami używając nowej animacji. Po każdym pocałunku powinniśmy dostać literkę do kresek na górze po lewej stronie mapki. Pojawia się tam czyjś nick - losowej osoby z danego pokoju gry, którą musimy pocałować, żeby dostać eventową walutę - serduszko. 
W trakcie przechodzenia eventu możemy losowo otrzymać list walentynkowy:

Event Walentynkowy 2016
Umożliwia nam wysłanie walentynkowego listu

Gdy uzbieramy 10 serduszek możemy dostać tytuł "Secret Admirer", natomiast za zebranie 20 serduszek dostajemy kulkę do poziomu szamana:

Event Walentynkowy 2016

Ostatnią nowością w tym evencie jest odznaka róży:

Event Walentynkowy - zbierz 40 serduszek

Jest jeszcze coś dla wytrwałych - za 60 serc dostaniemy stary tytuł " Mój mały cukiereczek". Co uważacie na temat tego eventu? Jest jednym z lepszych, czy jednym z gorszych? Możecie podzielić się swoją opinią w komentarzach :).

P.s. Polska społeczność Transformice zyskała nowego moderatora forum (czyli sentinela). Jest nim Mesmera - przywódczyni plemienia Typ Trawiasty znana jako Królowa Zieleni, której już gratulowałam dwukrotnie, więc chyba nie będę się trzeci raz powtarzać, haha :).


76 komentarzy:

  1. Ten event mi się podoba! Już na pierwszym evencie zdobyłam przedmioty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, o co w nim chodzi dokładnie?

      Usuń
    2. EDIT: już nieważne

      Usuń
  2. Coś czuje że ten event nie wypali ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko, skąd wiesz tyle rzeczy, skoro dopiero co dodali event, a ty już nawet zdążyłaś napisać posta w ciągu 5 minut?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, przygotowałam go już wcześniej :)

      Usuń
    2. Modliszko w tym evencie mozna zdobyc title Moj Maly Cukiereczek. Tylko ze nwm jak :v

      Usuń
  4. Skąd mamy wiedzieć czyj to nick? Pozdrawiam wszystkich -Darita03

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi sie ze event bedzie MEGA ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega szybko dodałaś posta o nowym evencie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Event bardzo fajny i prosty. Byłam na Tfm wtedy jak dodali event już 3 razy go przeszłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny event mam 2 serca czasami da sie odgandnac po 2 literach a niektórzy maja takie nicki typu swertyda albo jak ktos ma długi nick np myszka13458

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu jak chce się zarejstrować do cheesformice to się nie da pisze i na transformice że gracz rozłączony próbowałem wyjść i wejść też czekałem i nie działa co robić!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cheeseformice częściowo już nie działa. Prawdopodobnie nowe osoby nie mogą się rejestrować.

      Usuń
    2. aha a wiesz jak się daje na jedną deskę wiecej niebieskich kulek

      Usuń
  10. czemu mi się 3 razy podczas 1 mapki zmieniły osoby 3 razy

    OdpowiedzUsuń
  11. Modliszko czy jak się przejdzie event to wszyscy dostają serduszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko osoby, które pocałowały myszkę, której nick im się wyświetlał.

      Usuń
  12. Fajnie że odrazu piszesz :-)
    Mam narazie 1 literke. Jak będziesz wiedzieć co się dostaje to dopisz prosze jak możesz.
    Caramellix

    OdpowiedzUsuń
  13. to trudny i okropny event D:

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny event :D Mi osobiscie sie podoba, nie jest ani za prosty ani za trudny :D I jest ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. a to znaczy że eventy tygodniowe zastąpiły te dłuższe typu boże narodzenie czy Halloween bo zawsze walentynki były normalne prze dłuższy czas

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Tak, każdy event od początku roku trwa tydzień.

      Usuń
  17. Czm trafiają mi się same niedorajdy?XD Ale mam już 4 serduszka B) Kto pobije? (każdy :d) Jest jeszcze jakieś title za 70 róż?

    OdpowiedzUsuń
  18. Event nawet znośny, choć mój partner źle znosi fakt, że całuje się inne myszy XD
    Jeszcze raz dzięki :D Zieleń górą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrow Afrobizza XDDDDDDDDDDD ~ Alkanite

      Usuń
  19. A jak wysyłać pomysł na event? Bo mam naprawdę fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  20. Część. Modliszka
    Czy jak są 2 myszy na romie to uda się zrobić twn event

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udałoby się na pewno, ale z tego co mi wiadomo event pojawia się od czterech osób w pokoju. Dlatego ta opcja odpada.

      Usuń
  21. O i jak pisać przez gogle bo mi nie wysyła.

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę fajny event. Chociaż walentynek nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten event zyska miano jednego z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Modliszko, jeżeli dostałam za 15 serc truskawkę, to kiedy będę miała 30 serc dostanę drugą?

    ~Ballonoxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ;d W zeszłym evencie miałam 30 tych co sie zbiera i nie dostalam ;d

      Usuń
  25. Super event! Słodkie futerka! ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super event! Słodkie futerka! ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Event jest do czwartku. A w piątek pojawia się nowy. O ja powiem przy okazji nazywam się Olaliq na TFM.

      Usuń
  28. Modliszko, wejdziesz na mojego loga?
    myszalki.blogspot.com
    Wiem, trochę zgapiłam o autrce bloga.
    Ale wejdziesz? Odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy się nie da jego pokonać bo jest trudny tylko mam 1 serce oraz dostaje się tylko 1 literę a za taką samą myszkę to taką samą literę więc to beznadziejny event -_- D:

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektórzy po pierwszym dniu eventu mają już odznake :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ps. Bardzo podziwiam twojego bloga, gdy bardzo się starasz aby inni np. zrozumieli eventy, itd. To jest najpopularniejszy blog w Polsce, i oby tak dalej. Nie chcę ,, hejtować'' innych blogów, ale na niektórych cały czas tylko jakieś odchodzenia i powroty, a u ciebie takie sytuacje się (chyba) nie zdarzają. I ty nie bierzesz sobie do serca np 3 hejtów, tylko je ignorujesz. Podziwiam cię za to, że napisałaś tyle postów dla nas, nawet dla 8-latków które hejtują bo myślą że są fajne (oczywiście tylko niektóre). Pozdrawiam :3

    ~Ballonoxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz odeszłam, co prawda było to żartem na Prima Aprilis, ale mogę się pochwalić XD.
      Dzięki za miłe słowa ^^.

      Usuń
  32. Modliszko za 60 serc jest tytuł «Mój Mały Cukiereczek».
    Potwierdzone, bo go zdobyłem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Modliszko. dziekuje ci. Zainspirowalas mnie i sama zalozylam bloga micemousetransformice.blogspot.com
    Powiedz czy dzialasz na tfm? Jezeli tak to zostaniemy przyjaciolkami? Nick: Myszczar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, gram na Transformice, ale do znajomych dodaję tylko osoby, które dłużej znam, lub polubię :).

      Usuń
  34. A i od kiedy prowadzisz bloga?

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubie Twego bloga Modliszko. Ostatnio czytałam innego bloga i wszyscy Co do emówili że Twój jest lepszy. Co według mnie wiele znaczy. Gdy pojawia sie event po 15 minutach post już jest na blogu! Co do eventu jest super a futerka są takie słodkie!

    Natiibobr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, nie zawsze udaje mi się robić to tak błyskawicznie jak w ciągu ostatniego tygodnia, ale miałam to szczęście, że wcześnie wróciłam do domu i mogłam popracować nad opisem :).

      Usuń
  36. Modliszko, czy to ostatni event tygodniowy?

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam pytanko, czy ten event będzie
    tygodniowy tak jak reszta?

    OdpowiedzUsuń
  38. + anonim tak to jest tygodniowy event

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest nowe title ,,Tajemniczy Wielbiciel"

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki będzie następny event? Bo ten event mnie wkurza! Ale dobrze że jutro będzie nowy:D :I :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Po 60 walentynkach dalej się nie wlicza ;_;.

    OdpowiedzUsuń
  42. Pfy ja mam 60 serduszek i jakoś nie dostałam tytułu ;_;

    OdpowiedzUsuń
  43. teraz miałam event ten nowy i serwer zresetował ale pech :(

    # juliadrzy zapraszam do znaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie mi tez sie zlagowalo nie wiem o co chodzi i od tamtego momentu nie moge wejsc na tfm v.v

      Usuń
  44. Cześć! Na blogu

    Przemyślenia Żelka i Innych
    przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com
    trwa nabór na redaktora. Może się zgłosisz? Bardzo nam na tym zależy c: Przepraszamy za spam

    OdpowiedzUsuń
  45. wie ktoś czemu nie ma w sklepie już tego futerka?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń