piątek, 22 stycznia 2016

Event Przytulania 2016

Nareszcie skończył się przez wielu znielubiony event z pilotowaniem w dżungli i nadszedł nowy! Jest to przeurocza przygoda, pełna tęczy, chmurek, gwiazdek i jednorożców. Nie wiem jak Wam, ale mi się to całkiem podoba, haha.

W sklepie w grze pojawiło się kilka nowych przedmiotów, w tym futro jednorożca:



Event nie jest trudny w zrozumieniu, jak w sumie większość tygodniowych. Na specjalnej chmurzastej mapie są rozstawione dwie drużyny myszek - czerwoni i niebiescy. 




Naszym zadaniem jest odnaleźć myszki z drugiej drużyny i je przytulić poprzez nową emocję (schowaną pod plusikiem obok starszych, to ikonka serduszka z tęczą), a wygląda to tak:


Tylko raz na daną mapę możemy przytulić myszkę i coś dostać. Oprócz tęczy, które zbieramy by dostać tytuły i inne gadżety, możemy otrzymać inne przedmioty. Do zdobycia jest możliwy tytuł "Free Hugs" za zebranie 10 tęcz. Natomiast za zdobycie 20 - kulkę do poziomu szamana:

Event Przytulania 2016

Możliwe jest też uzyskanie odznaki do profilu za 40 tęcz:


Za 60 tęcz zdobywamy stary tytuł "I Cheese You". Pojawił się również nowy przedmiot do ekwipunku, który po użyciu sprawia, że przez kilkanaście sekund za naszą myszką przesuwa się kolorowa tęcza. Przedmiot już dodałam do spisu ekwipunku na blogu - KLIK.


51 komentarzy:

  1. Głupie u nas nie było 2 drużyn tylko 1 to nie fer :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tęcza jest bug teżu 2 drużyn

    OdpowiedzUsuń
  3. Event moim zdaniem bardzo fajny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziutki evencik.
    Modliszko a jak wyglada kulka?
    <>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulka jest przecież w poście pokazana :). Ta różowa z serduszkiem i tęczą.

      Usuń
  5. A gdzie odznaka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Sa dwie odznaki.
      Pierwsza jest za iles przytuleń a druga za kupno futra jednorozca.

      Usuń
  7. http://www.transformice.com/images/x_transformice/x_badges/x_129.png

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Co tydzień. W piatki kończy sie stary event a rozpoczyna nowy.

      Usuń
    2. I na jakims roomie pojawia sie co 10-30 minut.

      Usuń
  9. http://4.bp.blogspot.com/-HUqLd9byQBw/VqIyp9r2geI/AAAAAAAAANA/DSa0fekNaV8/s1600/calinreflet.png

    OdpowiedzUsuń
  10. Event strasznie mi przypadł go gustu :D Choć dziwne by było gdyby nie skoro ostatni był taki badziewnyy ;/
    Pewnie inni się też ze mną zgodzą hyhy ;v

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kilku mapach było tak, że nie było tęczy tylko chmury i nie dało się przejść :'(

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz 9 teczy ciekawe czy za 10 title

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta emotka "przytul" jest taka kochana ;u;

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebieska tęcza zawsze jest zbugowana i nie idzie grać ;-; Ehh ...

    OdpowiedzUsuń
  15. I ten tajemniczy wzrok drugiej myszki 😂

    OdpowiedzUsuń
  16. Tęcza trochę zbugowana nie da się skoczyć :c ale event ogólnie super

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż tak dużo, żeby dostać kulkę do shama? O.o To odznaka może jest za 30 tęcz? :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest też tęcza do ekwipunku, dzięki której mamy za sobą tęcze. Jak nyan cat ;). Dostałam na mapie eventowej

    OdpowiedzUsuń
  19. ... Tfm schodzi na psy
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 2 tecze xD a wy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Odznaka za 40 tęcz i tytuł I cheese you albo Fromagic za 30 lub 50 tęcz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Title "I Cheese you" jest za 60 tęcz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Modliszko, to ja Koceku (z Morskiej). Czy mógłbym zrobić mapkę plemienną do plemienia?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie czy znacie jakieś mapki o tematyce wojskowej??Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak się więcej niz 40 zbierze to coś się dosatje?

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem jak wy, ale zawszy jak mam mapę eventowa to zawsze mnie wywala :/
    Dopiero dzisiaj mi się to naprawiło :)
    ~Panmlekovita

    OdpowiedzUsuń
  27. Rety, ciągle na evenatch mnie wywala, jest to bardzo wkurzające, tymbardziej że nie miałam się już dziś do niko przytulic na mapce eventowej! Jedna dziewczyna zabrala mi partnerke :/ Mam dopiero 9 tęcz!! To mało... I wg mam dziś urodziny a zarobilam 1 tęcze :// Smutno mi, chcialabym mieć chociaż 20, a sie napewno sie uda, nie myśle o odznace ;-; / Lirdis <33

    OdpowiedzUsuń
  28. 10 tytuł "Free Hugs"
    20 kółeczko szamana
    40 odznaką
    60 tytuł "I cheese you"

    OdpowiedzUsuń
  29. Wkurza brak czasu na eventy. Ciągle je zmieniają, a mało osób jest w stanie zdobyć dużo tęcz w tak krótkim czasie (chyba, że ktoś dużo gra).

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest już nowy event. Kiedy bedzie post?

    OdpowiedzUsuń
  31. hiporoszce xD
    ~xddxhjk

    OdpowiedzUsuń
  32. ten event kochałam *-* niedawno kupiłam futerko jednorożca, ono jest śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak mam kogos przytulic lu zagrać z kimś w papier kamień nożyce jeżeli mnie zaprasza (poprzez emotke)? Co trzeba wtedy zrobić, by tego dokonać?

    OdpowiedzUsuń