piątek, 2 czerwca 2017

Event Rybny 2017

ZMIANA - od wczoraj róża wiatrów na nowej mapie zniknęła. Sami wybieramy kierunek poruszając żaglem. Możemy go również chować i wyciągać za pomocą spacji.
Dzisiaj po południu pojawił się event rybny. Znamy go dobrze z lat poprzednich - polega on jak zawsze na łowieniu reliktów i innych drobiazgów, z jednym wyjątkiem jakim jest dodanie nowej mapki.
Ach, no i oczywiście nie mogło zabraknąć nowych przedmiotów! Mamy pełny zestaw morskich (i nadmorskich) ubranek.


Jak wspomniałam - naszym głównym zadaniem jest łowienie reliktów. Mamy do dyspozycji stare mapki + jedną nową. Na starych - wiadomo. Stoimy i łowimy strzałką w dół. Jest jedna nowość dotycząca starej mapki ze statkiem. Możemy na nim łowić - więc nie traćcie okazji tylko zarzucajcie wędki!


Tak jak rok temu jest 6 zestawów reliktów. Od literki A do literki F. Każdy zestaw składa się z dziesięciu fragmentów. Łącznie więc musimy zebrać 60 elementów.
Na nowej mapie eventu pływamy w łódkach po wielkim morzu. W prawym górnym rogu mamy różę wiatrów - wskazuje nam w którą stronę wieje wiatr na mapie:


Kierujemy statkiem (a właściwie żaglem) za pomocą strzałek. Ważne jest, by obserwować skąd wieje wiatr - dzięki temu będziemy płynąć szybciej, jeżeli odpowiednio ustawimy żagiel. Żeby coś wyłowić, trzeba ustawić się przy ciemnym miejscu na mapie, tak jak poniżej - na skrzyni skarbów. Nie jest to jednak proste. Gdy będziemy przy ciemnym punkcie, to klikamy strzałkę w dół i liczymy na łut szczęścia, że coś wyłowimy :).


Nagrody
Za każdy zebrany zestaw reliktów możemy dostać po 20 punktów przygody.

Jest kilka starych tytułów do zdobycia + jeden nowy:
Captain Coco - zbierz wszystkie zestawy reliktów
Indiana Mouse - zbierz zestaw reliktów z literą B
Najlepszy Trener - zbierz zestaw reliktów z literą E

I nowa odznaka!

Event Rybny - Zbierz zestaw reliktów z literą F

Za zebranie zestawu E jest również nowa kulka do poziomu szamana:



Event Rybny 2017


48 komentarzy:

  1. Czy tylko ja nie rozumiem o co chodzi w tej nowej mapce co się leci?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Jak narazie oceniam ten event tak : -2/10

    OdpowiedzUsuń
  4. kto mi napisze jakie są części pikaczu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://transformice.wikia.com/wiki/Fishing_2017
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się chyba przyda wielu osobom: http://prntscr.com/ffddsh
    Jest tam napisane, gdzie jakie relikty znajdują się na evencie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mapce z kompasem należy tak sterować statkiem (strzałki lewo, prawo), aby znaleźć się w środku wiru, wtedy zarzucamy wędkę i mamy nadzieję, że wypadnie nam relikt. Nie jest to proste zadanie, ponieważ wiatr zmienia kierunek co jakiś czas. Do tego dochodzi kolizja z innymi statkami. Pozdrawiam Ufoch

    OdpowiedzUsuń
  8. dzienki że wytłumaczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiecie coś o kuli szamana ? Jakaś stara czy nowa?

    OdpowiedzUsuń
  10. jest nowa kula dla szamana za całą kolekcję E

    OdpowiedzUsuń
  11. Ukończyłem mapę z statkiem i nie dostałem tego tytułu ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. kapitan coco jest za zebranie wszystkich kolekcji więc powodzenia
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamazuję nowy nick, ponieważ nie chcę, by znali go wszyscy dookoła. Znajomi i co bystrzejsze osoby łatwo go znajdą, to wiem. Co nie znaczy, że każdy musi znać :P

      Usuń
    2. Bardzo łatwo zgadnąc twój nick
      Widać już po stroju

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do kiedy ten event Jest?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla tych co niewiedzą jest jeszcze 2 odznaka za zebranie reliktów z literą B lub D (nie wiem dokładnie bo zebrałam te 2 w równoczesnym czasie) jest to odznaka w kształcie myszki w stroju z rybnego eventu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Event się zmienił, nie ma róży wiatrów. Wiatr wieje z każdej strony, aby pokazał nam się żagiel musimy kliknąć spację. Następnie decydujemy się na któreś z 4 zaciemnionych pól, dopływamy tam, klikamy spację i nasz żagiel znika, a łódka powoli wyhamowuje. Niestety "wycelowanie" w nasze łowisko nie jest takie proste. Kiedy już staniemy w odpowiednim miejscu pozostaje nam łowienie i modlitwa o to, żeby jakaś rozpędzona łódka w nas nie uderzyła :)
    Podzrawiam i życzę udanych łowów ~ Kochamkot

    OdpowiedzUsuń
  18. A ile trwa event?

    OdpowiedzUsuń
  19. jest tytuł «Tonnerre de Brest»

    OdpowiedzUsuń
  20. Za grupę c dostałam odznakę, ze złotą rybką, dopisz do notki ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Odznaka ze złotą rybką jest już z poprzedniego roku ;v

    OdpowiedzUsuń
  22. Za grupę D jest tytuł Kapitan Nemouse oraz odznaka Rybny (wiadro z wodą).

    OdpowiedzUsuń
  23. hej co potem mozna zrobic z tymi reliktami co dostaje sie po zebraniu calej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  24. Za uzbieranie całego C jest też odznaka (:

    OdpowiedzUsuń
  25. Najgorszy event. Ja kupuję od innych graczy relikty za serki i mam już odznakę za F teraz jeszcze pozbieram C, bo mi się bardzo podoba ta rybka Aha no i... Odznaki to moje życie <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam mapy ze statkiem :o

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam wrażenie, że po ukończeniu eventu nie da się już wyławiać reliktów. A szkoda, bo chciałam pomóc koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak odblokować tytuł Tonnerre de Brest?

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak jest mapka z statkiem i jak wejdziesz do norki to dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Za zebranie reliktów z B jest jeszcze odznaka i tyłuł "Indiana Mouse" :)
    Za zebranie reliktów z D jest tytuł "Kapitan Nemouse"

    Skąd to wiem? Zebrałam je już :)
    Nick: Quina11 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja mam wszystkie B ale jeszcze nie mam mapy z oddawaniem

    OdpowiedzUsuń