wtorek, 6 marca 2018

Nowy system nazw

Administratorzy zdecydowali się na kolejny krok dotyczący nazw graczy. Wkrótce do gry zostaną dodane numerki # graczy. Podczas tworzenia nowych kont będzie się otrzymywało swój specjalny numer, który będzie później widoczny w naszym profilu. Żeby to Wam pokazać muszę przekopiować obrazki, które wstawiła Streaxx na forum, bo siłą rzeczy tego w grze nie ma i nie mam jak zrobić swoich screenów. Wszystkie pochodzą z tego wątku - klik. Tam możecie również poczytać o szczegółach tych numerków, bo ja tu tylko tak ogólnie opiszę. No więc tak wygląda numer przykładowy na profilu:



Widać go również na liście znajomych:


W momencie, gdy ta zmiana zostanie wprowadzona do gry, będziemy logować się naszą nazwą użytkownika z jej numerem lub wpisywać adres email przypisany do konta. Od teraz wchodzi zasada jeden email - jedno konto. To znaczy, że jeżeli macie email przypisany do jednego konta, to na drugim nowym koncie nie możecie przypisać tego samego emaila. Oczywiście powtarzam - to tyczy się tworzenia nowych kont po zmianie. Stare konta jeżeli mają wspólny adres, to taki już zostanie, chyba że sobie zmienimy.

Wszystkie konta założone przed aktualizacją będą miały domyślny numer #0000.
Z dobrych informacji - każdy, kto założył konto przed tą zmianą, będzie mógł JEDNORAZOWO zmienić za darmo swoją nazwę użytkownika.

Członkowie załogi gry natomiast będą mieli specjalny numer, który odróżni ich od reszty graczy. Moderatorzy #0010, Sentinele #0015 itd.

Zostanie zablokowana możliwość założenia konta o nazwie członka załogi.

Więcej informacji o tej aktualizacji możecie poczytać na forum gry, link zamieściłam przed pierwszym obrazkiem w tym poście.


25 komentarzy:

  1. A co z tymi co płacili ponad 50zl za zmianę nazwy przed tą aktualizacją? Czy te pieniądze w postaci truskawek nie mogłyby być zwrócone na konto tego kto zmieniał? Teraz darmowa zmiana jest niesprawiedliwa wobec tych którzy kiedyś za to zapłacili :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, po prostu teraz zmienią nazwę bo im się nie podoba na jaką zmienili, albo zostawią to.
      Ale ogólnie połowa graczy na polskim serwerze i nie tylko cieszy się z tej zmiany, bo będziemy mogli zmienić nick! :D
      Zapraszajcie mnie, jestem Shivixa, ale niedługo mój nick to będzie Majsukii. :D

      Usuń
  2. Trochę źle ponieważ wolę mięc swoją nazwe bez żadnych numerków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jest źle, bo ktoś będzie mógł być klonem kogoś. Ale ta Streaxx napisała, żeby się tym nie przejmować, bo wystarczy popatrzeć na nick i jakie są '#', wtedy się osobę odróżni. A tak to te numerki nie bd miały nick do twojego nicku, po prostu bd, a twój nick będzie żył :)

      Usuń
  3. Jaki sens mają te numerki? Może mi to ktoś wytłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają taki sens, że coraz trudniej jest tworzyć konta, wymyślać własne nicki. Bo jakby tg nie wprowadzili, to nowi gracze by musieli się nazywać; jshufr123, guguhauswi55.
      A te nicki są okropne. xd
      Moderatorzy chcieli ułatwić tą grę, i tworzenie kont.
      I tak w ogóle, w większości grach to jest, więc w końcu to musiało nastąpić.
      Te numerki nie mają nic do nicku, więc nie trzeba się przejmować.

      Usuń
  4. Czy jeśli zmienię swoją nazwę użytkownika to numerki przy niej również się zmienią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zależy czy nazwa będzie dostępna (czyli pierwsza).
      Jak będziesz pierwszą osobą o tym nicku będziesz miała;
      #0000, a jak nie to będziesz miała losowe numerki.
      A przy twojej teraźniejszej nazwie będziesz miała;
      #0000 :)

      Usuń
    2. Zmieniłam nick i żałuję mialam numer #0000 :(

      Usuń
  5. a kiedy dodadza to ze bd mozna zmienic nick? I te # z nr??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piątek 09.03.2018r.

      Usuń
    2. Tylko mody maja ;-;

      Usuń
    3. Czy ktos wie kiedy wreszcie bd mozna zmienic nick za darmo :c

      Usuń
  6. co jeśli nie chce zmieniać nazwy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy to przez tą zmianę, ale chyba przez to nie mogę się teraz zalogować do gry..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no ja lubie swoją nazwe i mam pełno kont na których gram i co mam mieć 1 e-mail przypisany do 1 konta? to nie logiczne bo mi e-mailów (mojich które mam) nie starczy a nowych nie będę zakładać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mozna zmienic nazwy ;-; :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli zmienię własną nazwę na jakaś również 1. na tfm, wcześniej nieużywaną, to zostanie mi #0000?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz nawet jedyną muszkodzenia o tym nicku to nie będziesz miała #0000 bo dopiero będziesz miała inny kod np Ernest#9991

      Usuń
  11. Ale nazwę można co 3 miesiące zmieniać. A to zabrzmiało jakby raz na zawsze. ;)

    OdpowiedzUsuń