czwartek, 14 lutego 2013

Event Walentynkowy 2013

Zaczął się  event walentynkowy. Wszędzie widać serca, kwiatki i podobne rzeczy. Szczególne wtedy jak szaman coś wyczarowuje. Balony przybrały postać serduszek :




Są także zmiany w sklepie :



Zwróćcie uwagę, że doszedł nam nowy kolor w sklepie:


Co paręnaście minut pojawia się mapa eventowa. Wklejam poniżej tylko kawałek, ponieważ cały czas jest na niej praktycznie to samo :


Oprócz tych serduszek, błyskawic i czaszek są jeszcze sprężyny - podrzucają nas w górę.
Jest też druga mapa eventu:



Za serca kupujemy przedmioty walentynkowe, pisałam to zresztą kilka zdjęć przedtem.
Jest dostępna także nowa tapeta, którą możemy ustawić sobie na komputerze. 
Musicie zjechać na sam dół w tapetach i tam będzie walentynkowa.
Ogólnie rzecz biorąc, event nie jest zły - łatwo go rozgryźć :)
Doszło też nowe title <<I cheese you>>. Aby je zdobyć trzeba kupić wszytskie przedmioty z tego eventu. (tego jeszcze nie jestem pewna, jak coś to poprawię)


Pozdrawiam
Modliszka




19 komentarzy:

  1. event jest tylko na room walentynki cy takze na innych roomach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na wszystkich roomach ;D
      A i Modliszko, czy u Ciebie też przypadkiem w menu napis "Sklep" jest na żółto ?

      Usuń
    2. Tak, tak event jest na wszystkich roomach - ale zawsze wydaje mi się, że najczęściej na vanillach.
      Minicoin u mnie też jest na żółto :)

      Usuń
    3. u mnie też ten napis "sklep" jest na żółto
      *Naremii

      Usuń
  2. co ile event???

    OdpowiedzUsuń
  3. Modliszko moglybysmy sie spotkac dzis na TFM? Naremii

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszko a truskawki z takim serduszkiem w sklepie to są normalne truskawki cyz jakieś specjalne?

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie trudny event... Kiedyś walentynki były fajniejsze. Event rok temu był super, a 2 lata temu jakaś losowa myszka zmieniała się w kupidynka i strzelała... to było super :> Kurde, 3 raz robiłam tę mapę i zdobyłam tylko 2 serduszka... to strasznie trudne! xD A nie jestem raczej noobem, gram w TFM od 2010 roku.
    Ogółem za mało dali nowych rzeczy, w ogóle ostatnio nic nie dodają >.> A dla mnie wygląd myszki jest naprawdę ważny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wydaje mi się, że trochę słabszy jest ten event. Ale nie ma co narzekać - pewnie mają mnóstwo pracy nad nową grą i trzema starszymi, które planowali ulepszyć.

      Usuń
  6. Jakue aq wymagania do twojego tribe modliszko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do aktualnego 1000 first i spore ogólne statystyki. Procent sera shamana 1.500% między innymi

      Usuń
  7. A do kiedy będzie ten event ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event ma trwać tydzień lub dwa, Dokładniejszej daty nie znamy

      Usuń
  8. Ej napiszesz o roomach defilante ? proszee nie wiem o co wnich chdozi zrob notke o nich

    OdpowiedzUsuń
  9. modliszko spotkasz sięze mną 17.20.14r plis:)

    OdpowiedzUsuń