piątek, 8 stycznia 2016

Święto Ciasta 2016

Dzisiaj do gry został dodany nowy event. Według informacji podanych przez administratorów na forum, jest to czas świętowania udanej i trudnej wyprawy Trzech Szamańskich Królowych, które dały prezenty dla szamańskiej bogini Elisah. Z jakiegoś powodu brzmi to bardzo znajomo, nieprawdaż? :) Można powiedzieć, że to coś w rodzaju "Święta Trzech Króli", ale w grze. W dalszej części historii dowiadujemy się, że król Fromagnus zaprosił nas do swojego zamku, by świętować i jeść ciastka.

Jak zawsze przed opisem co i jak, dodaję nowe przedmioty ze sklepu:



Za kupno futerka możemy otrzymać odznakę, którą wkrótce dodam do spisu odznak na blogu, który jest w "Pomocach do gry".
No to zaczynamy. Ta przygoda eventowa jest jeszcze łatwiejsza od ostatniej, ze względu na to, że nie musimy szukać wielu elementów, jest tylko jeden. Naszym zadaniem jest zbieranie ciast w zamku króla Fromagnusa. Wystarczy nam jedno, by dostać nagrodę. W sumie nawet więcej się zebrać na pojedynczej mapie nie da. 


Gdy złapiemy już ciasto, biegniemy do króla, który jest na końcu mapy po prawej. Następnie klikamy na niego i dostajemy nagrodę - ciasto do ekwipunku plus jakiś inny drobiazg (może nam się trafić coś nowego - aniołek) Za zebranie ok. 5 ciastek można dostać stary tytuł "Białobrody", a za 40 również stary tytuł "Mysz Polarna".


Kiedy zbierzemy 10 otrzymujemy nową kulkę do poziomu szamana:


Przy wchodzeniu do zamku zaleca się uważanie na żartownisiów. Mogą próbować zrzucić nas w przepaść pod mostem! Później mamy jeszcze okazję zdobyć odznakę za 20 ciasteczek:


Jest i nowy tytuł - "King's Cake". Jego zdobycie jest już nieco bardziej skomplikowane. Jedno ciasto na mapie (nigdy nie wiadomo które) skrywa w sobie figurkę myszy. Możemy ją dostać przy oddawaniu ciasta królowi. Wtedy jednocześnie dostajemy i tytuł. 

66 komentarzy:

  1. dzięki!
    Czokolad

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamtent event się już skończył? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak. Teraz eventy będą trwać około tygodnia.

      Usuń
  3. Pomagałam! :D Nawet jestem na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszko, tak dla uwagi :D Za 10 serów (w tamtej przygodzie) admini dawali odznakę :D
    Czokolad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zrobili tak, bo część osób miała błędy - po zebraniu 12 serków nic nie dostawała. Dobrze, że tak się stało, bo niesprawiedliwe by było, gdyby nic nie dostali/

      Usuń
    2. o cześć Czokolad to ja Jasiekkotxd :D

      Usuń
    3. A też na tym to polega aby każdy event był inny wiec to że w tamtym było inaczej to nic dziwnego..

      Usuń
  5. Jeeeeej! Ale się cieszę, że mamy nowy event bo ja uwielbiam kolekcjonować odznaki w moim profilu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mam zebrać to ciasto? Kliknąć czy co?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zdobyć tą odznake bo mam już 20 ciastek

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mapie eventowej można zebrać tylko jeden ser? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko jedno, ale nie ser - ciastko :).

      Usuń
    2. Sorry, myli mi się już to :)

      Usuń
  9. Jeej 1 mysz w polsce z tą odznaką B)


    Dzięki za czytanie tematu na cafe (jeśli ktoś czytał)

    Pozderki/ Ziomekosz XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, że opisałaś tą przygodę Modliszko, podziwiam twój blog.

    ~Pozdrawia Gaberosss

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za te info i za kazde inne
    wiesz czy gdzies jest opisane o tym title bo mam wielka faze
    mowie o tym ( King's Cake )
    nie cierpliwie sie po prostu :?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten aniołek to coś w stylu renifera z Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na survivalu są te eventy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Survivorze* Tak, są. Sama byłam świadkiem i jestem z tego bardzo zadowolona!

      Usuń
  14. mam pyt w którym ciescie jst ta figurka dokładnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie wygrałam King's Cake i strasznie się cieszę. Byłam w szoku bo znalazłam figurkę od razu po przeczytaniu twojego posta i nie spodziewałam się że tak szybko ją znajdę. QwQ

    OdpowiedzUsuń
  16. A na kazdym evencie jest figurka ukryta ?
    cos daje ta figurka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na każdej mapie eventu, w jednym przypadkowym ciastku jest figurka. Daje nam ona nowy tytuł.

      Usuń
  17. Na survivorach i bootcampach eventy też są co (około) pół godziny? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakby co to za zebranie 40 ciast dostaje się tytuł Myszka Polarna a po za tym super blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi zalezy na wszystkich odznakach tytulach i czegos do ekwipunku ,bo jestem kolekcjonerka narazie mam oprocz wielu rzeczy 3 aniolki jeden od BFF a 2 zdobylam. Zdobycie tytulu King's Cake bardzo mnie zaintrygowalo... Po za tym prowadzisz blog bardzo sprawnie i jakto sie nazywalo xD zapomnialam sprawnie i "ladnie" ogolnie chcialam przekazac tymi slowami ,ze jestes wspaniala blogerka Modliszko
    Kociamiocia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również tytuł się spodobał gdyż ja kocham kolekcjonowac wszystko! Juz jest mój <3

      Usuń
  20. A jak się nakłada tą kulkę shamana ( tą za 10 ciast )??? Bo nie widzę jej u shamana, a nawet wyszłam i weszłam na tfm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na swój profil w grze i kliknij na wybraną kulkę.

      Usuń
  21. Modliszko! A naprawde nieumiesz stwierdzic w ktorym ciastku na mapie jest title? Bo dosc czesto nie moge wchodzic, a te nowe eventy sa teraz bardzo krotko! / Lirdis <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest w losowym ciastku. Sporo osób narzeka. Niektórzy przez kilkadziesiąt godzin nie mogą na nie trafić. Łatwiej zdobyć ten tytuł osobom z niższym lvl.

      Usuń
    2. Hym... Powiedzmy ze 63 lvl jest niski :D Jeszcze mam 1 pytanie dzis (14.1) na forum admini dodali posta o wymyslnieu wlasnego eventu, czy ktos by mi mogl go tu przetlumaczyc bo ja go skopiowalam do google tlumacz, a jak wszytscy wiemy, on bardzo czesto zamienia slowa :// / Lirdis <3

      Usuń
    3. Tłumaczenie jest na forum w wątku "ogólne dyskusje eventowe"
      Możesz także sprawdzić na kogoś blogu (u mnie też jest XD)

      Usuń
  22. Mam już tytuł białobrody i kulke shamana, jak się cieszę.
    ~Kolorblues
    Ps.Zapraszać do znaj, ale napoczątku pisać na szepcie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda że te eventy są tak krótko bo jak się kupi jakieś ubranko to za chwilę będzie inny event z innymi przedmiotami.
    PS tak się nazywam na transformice

    OdpowiedzUsuń
  24. a czemu u niektórych są wszystkie kulki zaznaczone a u mnie tylko 1 kulka u shamana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo u innych jest pokazane jak one wyglądają. A u ciebie pokazuje co masz zaznaczone :)

      Usuń
  25. Ile jeszcze będzie trwał ten Event? P.S. Fajny blog zawsze mi pomaga ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ej ja dostałam taki posąg oto z nim kaman?? XD - Monciaolcia

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam pytanie bo nie gram długo. Przed sekundką dostałam 5 serów za mapke eventową. Czy takk kiedyś było, cy to nowość? w sensie dostałam 5 serów które po kliknięciu dostawałam do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania :0

      Usuń
    2. To dodane zostało niedawno. Te serki można użyć wtedy lądują od razu w sklepie, lub możesz je komuś dać. Opcji dawania komuś jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
  28. Alfikamanda właśnie odblokował/-a tytuł «King's Cake».
    Wpisz /title by wybrać tytuł. ^^ :D :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog jest bardzo pomocny wiedziałam o co kaman w tym evencie ale luknęłam na inne i nie było to tak szczegółowo opisane jak tu pozdro ! /Olkaawapzdr 40 lvl.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały Blog, oby tak dalej :DDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  31. "Jedno ciasto na mapie (nigdy nie wiadomo które) skrywa w sobie figurkę myszy."

    Nie do końca się zgodzę, byłam świadkiem, jak 2 myszy dostały tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  32. Można też wygrać 10 serów..

    OdpowiedzUsuń
  33. A teraz na evencie jak zebrałam chyba 25 ciastko to dostałam taki ser do ekwipunku z monetą :I Jak je otwieram to dostaje 1 ser. Czy to się dostaje jak zbierzesz wybraną liczbę ciast? Wytłumaczy ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo masz ciekawe wpisy c: Naprawdę czasem mimo iż był ten event a ja się w tamtym roku nie starałam o odznaki, to naprawdę podajesz tyle ciekawych informacji o evencie. Że chyba najgłupszy zrozumie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :3. Staram się opisywać jak najprostszym językiem, żeby nawet nieco młodsze osoby dały radę przeczytać i mieć małą pomoc w grze.

      Usuń
  35. Ja tylko 1 ciasto mogę zebrać na evencie

    OdpowiedzUsuń
  36. Modliszko za 40 ciast jest title: Myszka Polarna i Swiatełka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń