sobota, 19 kwietnia 2014

Event Wielkanocny 2014

Dzisiaj rozpoczął się event wielkanocny w Transformice. Mapa specjalna pojawia się na każdej vanilli (i zwykłym roomie też). Wygląda ona następująco:



Na mapce musimy szukać świątecznych, kolorowych jajek, które pojawiają się dopiero wtedy, gdy koło nich przebiegniemy - dlatego ciężko je odnaleźć. Z okazji Wielkanocy w sklepiku pojawiły się trzy nowe przedmioty i nowe futerko. Za kupno futra możemy dostać odznakę. Są jeszcze dwie inne nowe odznaki - jedna za zebranie 5-u jaj, a druga za zebranie aż 40-u.

A oto tytuły z eventu:
Chocovore - Zbierz 1 jajko
Czokozajączek - Zbierz 3 jajka
Cacao - Zbierz 10 jajek
Cocorico - Zbierz 20 jajek
Chicken - Zbierz 50 jajek

Egg Hunter - Zbierz 100 jajek

Poza tytułami, odznakami itp. jest jeszcze nowa tapeta wielkanocna:



Jeśli jeszcze coś nowego się pojawi, albo zapomniałam o czymś dopisać, to dajcie znać w komentarzach ;)

Pozdrawiam
Modliszka

36 komentarzy:

  1. Modliszka, podobno (ale to nie sprawdzone) był jeszcze title "Easter 2014"
    Tajmat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem - ale wolę się upewnić czy tytuł naprawdę istnieje

      Usuń
  2. No zgadzam się z DummDumm Boom, kiedyś
    były pogłoski,,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. JAK SIE JE DO CHOLERY ZBIERA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy "wejść" w to jajko. Bez spacji czy klikania myszką. Po prostu samo się zbierze gdy na nie wejdziesz.
      Seroholikpl.

      Usuń
  4. Ehh.. szkoda, że ubranka można tylko za serki kupić. Moim zdaniem za jajka powinniśmy dostać ubranka i title, wtedy byłby event lepszy.
    Olciasuper

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ile pojawia się event ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 45 minut

      Usuń
    2. Co godzinę :) tylko na różnych roomach są różne godziny.
      Zozolaa :)

      Usuń
  6. do kiedy event :) ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego nie dostałem gwiazdek do titlów "Chocovore" i "Czokozajączek", skoro miałem je już od dawna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest na tym evencie. Te title Ci się jakby skasowały.
      Seroholikpl.

      Usuń
  8. Zauważyłam pewną sprawę, że na vanilli, tuż przed pojawieniem się eventu, mapę przed- pojawia się nagle mnóstwo myszek, np. 100. a po evencie- znikają. Teraz pytanie- skąd one wiedzą, na jakim roomie będzie teraz event? Czy jest jakaś zależność, kolejność roomów, czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak przeczucie!? Nagle 100 myszy ma przeczucie, by wejść na załóżmy vanille14 ?

      Usuń
    2. Na vanilli4 było dzisiaj dużo myszek, bo farm save był niezły. Są różne sposoby na szukanie eventu - zapisywanie godzin eventów i roomów, odliczanie 5 roomów od tego, na którym był event, przejście na room o numerku o jeden wyższym, albo kontakt z innymi myszkami.
      Seroholikpl.

      Usuń
    3. tak też zaobserwowałam, że chodzi o wchodzenie na roomy o nr większe... Będę musiała to wypróbować :3

      Usuń
    4. Wydaje mi się, że to też przez plemię eventownik XD
      Jestem w nim, i tam co chwila pisza gdzie jest event :p

      Usuń
    5. Roxena228 ja szukam tego plemienia i nie moge go znaleść

      Usuń
    6. Anonimku kochany - napisz do mnie (Modliszka), a już Cię dodam do plemienia c:

      Usuń
    7. na facebooku ci napisałem

      Usuń
    8. No ale ja mówię o roomach angielskich... tam eventownik nie jest zbyt powszechny

      Usuń
    9. ale pewnie istniej jakiś odpowiednik angielski eventownika

      Usuń
    10. jak mnie modliszka dodasz do plemka ? ??? to ja jestem ten anonimek (anusiaks)?

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja tam myślę, że od 60. Wbiję ten tytuł pewnie jeszcze dzisiaj więc dam znać.
      Seroholikpl.

      Usuń
    2. A jednak. Na 100% za 50 jaj.
      Seroholikpl

      Usuń
    3. Poprawiłam już liczbę :)

      Usuń
    4. Ja na szczęście dostałam title kurczak w tamtym roku i teraz nie muszę tyle zbierać bo to jest polskie chicken :p

      Sylwiaool

      Usuń
  10. Chicken = kurczak

    OdpowiedzUsuń
  11. ej jakaś mapka eventowa nowa jest nazywa sie CHildren's Day

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłam, że jedna myszka ma title <> Nowy title O.o?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to zamiast title "Seeeeerek *-*:
      A po co dodali to "(1%)'' ?
      Chyba nikt tego nie wie :P

      Usuń
    2. Wcale nie nikt. (%1) w języku programistów ma znaczenie, teraz możemy zauważyć, że pojawia nam się w to miejsce czas zabrania serka i zaniesienia do norki. Dla nas jednak nic to nie znaczy, a tamten tytuł jest najprawdopodobniej błędem.
      Seroholikpl

      Usuń