sobota, 5 kwietnia 2014

Event Karnawałowy - trzecia odznaka

Zapomniałam Wam dopisać, że można w aktualnym evencie zdobyć jeszcze jedną odznakę - za zakupienie futra tukana.

Gdy je kupimy w naszym profilu pojawi się odznaka z myszką ubraną właśnie w to futerko:
Wydaje mi się, że tę odznakę będzie można dostać kiedykolwiek, nawet wtedy, gdy minie event, ponieważ w dwóch pierwszych odznakach w profilu po nakierowaniu na nie myszką pisze 1/2 i 2/2. Więc "tukanowa" odznaka się chyba nie wlicza w event.
Zamierzacie kupić to futerko, żeby dostać odznakę? W sumie teraz byłby najlepszy czas na zakup, bo futro jest w przecenie.


I mam dobrą wiadomość dla wszystkich osób, które jeszcze nie zebrały tytułów z eventu! (w tym ja). Event został przedłużony i potrwa jeszcze co najmniej tydzień! 

Pozdrawiam
Modliszka

16 komentarzy:

  1. To on miał tak krótko twrać?! :o

    Odznaka fajna, ale nad zakupem futerko to się jeszcze zastanowie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam futerko tylko dla odznaki >_<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam jeszcze z 600 trusek xd

      Usuń
    2. hehe, ciekawe czy kiedy kolwiek go założysz xD

      Usuń
    3. Ja zalorzylem i pasuje chodze w nim ;DDD

      Usuń
  3. A do kiedy jest EVENT??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie wiadomo. Miał się kończyć za kilka dni, ale jak napisałam wyżej został przedłużony i potrwa około tygodnia.

      Usuń
  4. Event jest do bani, tak długo czekaliśmy na nic :C
    Odznaka za futro tukana jest słodka ale również i bezsensowna bo specjalnie trzeba kupować truskawki lub zbierać serki których się tak łatwo nie zdobędzie -,-
    I kolejny tydzień lub nawet 2 tygodnie muszę siedzieć w chatce by unikać eventu -,-

    Aniexa oczekująca na koniec eventu !

    OdpowiedzUsuń
  5. To futerko jest śliczne. Miło, że dodali tą trzecią odznakę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodali jeszcze jedną, nie wiem za co ale widziałam w kogoś profilu :P

      Usuń
    2. Dodali... Za futro tygryska. Trochę szkoda, bo mam w sumie 9 futer wraz z tukanowym, a odznaka jest za jeszcze inne niż aktualnie posiadam. Kupię tylko dla odznaki, tak jak karnawałowe, ale liczę, że następna broszka będzie już za coś "mojego". :)
      Seroholikpl.

      Usuń
  6. Modliszka zauważyłam jeszcze odznakę z futerkiem tygrysa *u* jest za kupienie tego fura a co do innych futerek to nie widziałam do nich odznak. A może chodzi o to że ten fur ma obniżkę? Napisz coś o tym proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam tygrysa i mam tygrysowe odznake

    OdpowiedzUsuń
  8. e dzisiaj event!!!! (18.04.2014)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń