wtorek, 1 kwietnia 2014

Zawieszenie bloga Transformice PL

Edycja: Dobra, dobra - wkręcam Was XD
Miałam to pisać jutro, no ale jednak chyba wystarczająco już niektórych przestraszyłam ^^ Nie zamierzam stąd odchodzić przez co najmniej parę lat.
A Wam udały się żarty primaaprilisowe?
Po prawie dwuletnim prowadzeniu bloga Transformice PL, po miłych dniach spędzonych na pisaniu poradników, nowości i aktualizacji, po wielu wesołych komentarzach zdecydowałam się zawiesić moją działalność tutaj. Nie jest to spowodowane jakimiś niemiłymi zdarzeniami, czy czymś w tym rodzaju.



Po prostu nie mam już czasu, ani ochoty na pisanie coraz to nowszych artykułów. Co do bloga - będzie nadal dostępny do przeglądania, ale już nikt nie będzie go nigdy pisał. Mówię to z przykrością, bo wiem, że wielu z Was bardzo lubiło go przeglądać i dowiadywać się o nowościach i ciekawostkach z gry. Dziękuję za Waszą współpracę, za wszystkie miłe komentarze, które podnosiły na duchu i za wszystko co robiliście dla tego bloga.
A więc po raz ostatni:

Pozdrawiam
Modliszka
Jak ja lubię robić głupie żarty :D

25 komentarzy:

  1. nie tylko nie to :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Żart Prima Aprilisowy ?
    Jeśli nie to przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę niech to będzie żart Prima Aprilisiwy :(

      Usuń
  3. Modliszka nie!!!! ;c. Mam cię w znaj na TFM ;cc. Piszesz bardzo fajne posty nie odchodź :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszko! Prosimy nie odchodz :( Bardzo lubimy czytać twoje posty i nigdy by nie przyszło na myśl, ze zawieszasz bloga! :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też to nigdy nie przyszło na myśl XDD

      Usuń
    2. Modliszko! Jak ty umiesz żartować LOOL XDD

      Usuń
    3. Nie umiem, dlatego wsadziłam na blogu taki stary, oklepany pomysł o usuwaniu ^^"

      Usuń
    4. Ale mocno nas wystraszyłaś xDD

      Usuń
  5. Plisss ! Prowadź dalej bloga! Dajesz nam PORADY do gry!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od początku wiedziałem, że coś tu nie gra. W końcu liczba wyświetleń mówi sama za siebie!
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe... Modliszka... :(
    Już się przestraszyłam.. ale zobaczyłam to.. wiesz.. ten dopisek ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Modlicha XD. Ale mnie wystraszyłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O raju! A j juz mialam sie robeczec...
    ( zart ).

    OdpowiedzUsuń
  10. Świnia xD "Jak ja lubię robić głupie żarty :D"
    Osz ty. A już miałam się rozryczeć, że mój kochany blog jest zawieszony xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahha Modliszka rozwaliłas mnie z tym ''chrum chrum'' XDDDD

      Usuń
  11. Jakoś nie będę tęsknić :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Weszłam za późno i przed wpisek zepsuł nastrój >:D iLh

    OdpowiedzUsuń
  13. Modliszko, wiesz może czy jeszcze kiedyś będzie zniżka na wszystko? Tak jak kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojęcia nie mam. Na razie mamy zniżki na kilka przedmiotów od czasu do czasu

      Usuń
  14. Przestraszył mnie modli chodzi xD ale zobaczyłam wpisem : jak ja lubię robić głupie żarty :D modli zawału bym dostala

    OdpowiedzUsuń
  15. Wystraszylas mnie jak nwm jak to dobrze ze nie odchodziz!😉pozdro swetdianaaa.sory za blwnsy

    OdpowiedzUsuń