wtorek, 8 kwietnia 2014

Nadchodzą zmiany!

Lecz zanim napiszę o głównej aktualizacji - prawdopodobnie będzie pojawiać się coraz więcej odznak! Od kilku dni możemy zauważyć, że za kolejne futerko jest odznaka - tym razem "odznakowane" jest kupno futra tygrysiego.

Przeczuwam, że za resztę futerek także będzie można dostać odznaki w najbliższym czasie - ale to tylko moje przypuszczenia. No to przechodzę na główny temat aktualizacji. 


Sydoline na forum gry napisała, że prawdopodobnie zostanie dodane 30 nowych poziomów szamana, oraz nowe drzewko umiejętności! Lecz kiedy to nastąpi - jeszcze nie wiadomo.

Pozdrawiam
Modliszka

27 komentarzy:

  1. Wow wreszcie będzie coś nowego i fajnego

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiście ale te futra muszą być takie drogie modliszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie zależy ode mnie ^^"
      I tak futro tygrysa jest na przecenie, więc nie możemy za bardzo marudzić

      Usuń
  3. Jeżeli jak za wszystkie futra będzie można dostać odznakę, to jak ja mam teraz jedno futro (za które nie można dostać odznaki), gdy będzie można za to futro dostać odznakę to chyba mi zaliczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję xd

      Usuń
    2. E, na pewno zaliczy - to by było niesprawiedliwe gdyby zaliczało tylko po kupieniu "teraz". Na pewno dostaniemy odznaki, jeśli futra, które mamy kupione będą "odznaczane"

      Usuń
    3. A ja nie mam żadnego futra :P ale kupie sobie tygryska bo jest 50% zniżki więc mniej wydam :D

      Usuń
    4. To świetnie. Bo ja na fur nie kupowałam za truskawki, tylko ZBIERAŁAM SERY. ;-;

      Usuń
    5. :O szacun xD

      Usuń
    6. hahah.. xD zajęło mi to gdzieś ok. 3 miesiące XDD

      Usuń
    7. Wow ^^ A ile kosztowało ?

      Usuń
    8. 6000 serów :P

      Usuń
  4. No to teraz wyda się parę serków na zresetowanie umiejętności xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodają 30 poziomów, a mi do setnego brakuje jeszcze aż 12... Chociaż może to i dobrze, tylko oby nowe drzewko nie okazało się kiczem, bo wtedy nie będzie za ciekawie. Admini mogliby wyłączyć też 'Wieczną Duszę' w wojnie szamanów tak jak zrobili to już ze 'Zmartwychwstaniem'.
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Mam nadzieję, że futro, które mam już trochę czasu dostanie odznakę ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Już czekam.
    A wracając do sprawy mojego bana: czy to może być przypadek, że ja i moja koleżanka dostałyśmy w tym samym czasie takiego samego bana i na ten sam czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo przypadek, albo to Twoja koleżanka weszła na twoje konto ^^"

      Usuń
    2. xD
      Kubaxus

      Usuń
  8. O, Modliszko, niedługo 30 tys wyświetleń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, jeszcze dużo czasu minie nim tyle będzie :P

      Usuń
    2. Odświeżać stronę!

      Usuń
  9. szkoda ze nie ma odznaki za geparda...

    OdpowiedzUsuń