poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wiosenny Konkurs na Nagłówek 2014 - Wyniki

Nadszedł siódmy kwietnia i zgodnie z tym co napisałam podaję wynik ankiety nagłówkowej. Razem zdecydowaliście, że zwyciężył nagłówek Ciasteczkowej! 


Obiecane truskawki kupimy jak tylko do mnie napiszesz w grze :)
Tak jak miało być - nagłówek zostanie już za chwilę ustawiony na blogu, a także na stronie bloga na Facebooku i będzie tutaj aż do kolejnego konkursu, który jeszcze nie wiadomo kiedy się pojawi.
Gratulacje!

A teraz dopiszę jeszcze o czymś innym. Zastanawiam się czy by nie robić co jakiś czas ankiety takiej "luźnej". Przykładowo - o ulubionym futrze ze sklepu w Transformice, o ulubionym przedmiocie w szkole itp. Takie krótkie, proste pytania - po prostu, żeby nie było nudno ^-^

Pozdrawiam
Modliszka

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny nagłówek. Szkoda, że nie wygrała Karaluscher, ale ten też jest bardzo ładny. :) Fajny pomysł z ta ankietą, więc może będziesz robiła takie ankiety? ;D

    ~`Olciasuper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak parę osób zgodzi się, że to "fajny pomysł" to będę robić c:

      Usuń
  2. O dziękuję bardzo wszystkim za głosy :3 W grze nazywam się jakby co Justak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modliszko, a jak mam do ciebie napisać? w grze, na gg, czy jak?

      Usuń
    2. Już wchodzę do gry, to od razu zakupimy truskawki :)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za truskawki :)!!

      Usuń
  3. Ohh... Jaka szkoda.
    Miałam nadzieję, że wygra Myszowa lub Tomiek ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż...głosowałam na gracza Sieemka,ale to nic,ten nagłówek też jest ładny ;)
    A ten pomysł z lużnymi ankietami jest super i fajnie by było gdybyś go zrealizowała!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam już dwa głosy na "tak" i zero na "nie" :D

      Usuń
  5. Też bym chciała takie ankiety :)

    Aniexa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie ten naglowek bardzooo podoba .
    Gratulacje Ciasteczkowa.
    Pomysl z anketa tez nie jest zly.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    Świetny pomysł z ankietą, Modliszko.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie luźne ankiety są właściwie dużo lepsze od tych konkursowych. Nie będzie subiektywnych głosów, bo nic praktycznie od nich nie zależy. Będzie można wymienić się zdaniami na różny temat, no no, świetny pomysł! + Gratulacje dla zwyciężczyni, chociaż szkoda, że nagłówek nie jest zieleńszy, nie czuje się tego klimatu jak np. podczas zimy. :(
    Seroholikpl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę, że wszystkim na razie pomysł z ankietami się podoba :>
      P.S. Będą one przeważnie do głosowania na kilka dni - potem przez 2-3 dni będą wyświetlone wyniki. A później wstawi się jakąś nową ankietkę, albo zrobi przerwę :)

      Usuń
  9. Nagłówek bardzo ładny.
    Mam pytanko jak mogę dowody na to, że nie mam hacków? Dostałam bana już kolejny raz, a następny raz to usunięcie konta :/ Pomożecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderator nie może dawać bana bez powodu. Nie jest to możliwe po prostu, bo wtedy zostałby zwolniony. Może ktoś pod Twoją nieobecność wchodzi na Twoje konto. Spróbuj zmienić hasło

      Usuń
    2. Mi jedna mysz (podobno) dała bana za to że skakałam po stoliku na roomie 801 xD
      Pomcia

      Usuń
    3. Właśnie hasło już zmieniłam i jakiś czas miałam spokój, a teraz znowu.

      Usuń
  10. jak dodać nagłówek do bloga bo mama już stworzony ale niewiem jak dodoać stosoeałam się rad koleżanek ale one mówiły że w układzie tkerza klknąć edytuj a atam nic takiego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  11. Fuuuj ale obleśny nagłówek .. Fee .. Rzygać mi się chce jak go widze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chcę nic mówić ale... mi się nie podoba. Po prostu nie przypadł mi do gustu. To tylko opinia subiektywna, jeśli będziecie się wściekać, że mi się nie podoba, to po prostu zrobicie z siebie idiotów. Nie mam zamiaru przesładzać bardziej, niż jest to możliwe i kłamać, że jest piękne. Bo to, że ona narysowała to sama, w sumie to nawet na to dowodu nie mamy, to i tak nic nie zmieni, to po prostu jest brzydkie a Wam się podoba z powodu światłocienia. Prosta sztuczka, a daje taki efekt, czyż nie? Sama takowej używałam :) Tylko ja do grafiki podchodzę z powagą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie to dużo dało, do gry w ,,Transformice''. gram w to dopiero tydzień. Dowiedziałam się o tfm od kolerzanki z MSP - Karte404 to jej nick - ja mam taki sam nick w tfm i msp. tylko różnice to : -tfm- Anetazlen msp-AnetaZlen,ponieważ w tfm jak na początku mamy dużą literę,to drugiej dużej nie możemy zdobic.I to co teraz pisałam nie ma prawie nic wspólnego z tfm :D Dobra,moja opinia to fajny blog . I jeszcze powiem że mam 31 lvl :)

    OdpowiedzUsuń