środa, 3 czerwca 2015

Event Rybny 2015 - opis szczegółowy


Zanim przejdę do opisywania co i jak w evencie, to poopisuję parę zmian jakie zaszły w grze.
Okno logowania jak zawsze zmieniło swój wygląd:



W sklepie pojawiły się przeceny oraz futerko z paroma innymi nowymi przedmiotami (drugie zdjęcie)



Do futra pojawiła się nowa odznaka, która już jest dopisana do spisu - klik.
Mapy eventowe pojawiają się jak zawsze w zwykłych pokojach gry, vanillach itp. Trudno określić ile czasu mija od jednej do drugiej, ale pewnie coś koło 40 minut. W tegorocznm evencie zostały dodane cztery nowe mapy, można również napotkać starą ze statkiem.

Nowe mapki:


Naszym zadaniem na mapach z jeziorkami wody jest wyłowienie skrzynek ze skarbami poprzez wciśnięcie strzałki w dół. Oprócz nich można trafić również na przedmioty z ekwipunku. Ale uwaga! Na mapach są pułapki, które mogą być dla nas naprawdę groźne. Wyłowione skrzynki nie pojawiają się w ekwipunku, ale spokojnie, nadal je mamy. Gdy pojawia się mapa muzeum (ostatnia z powyższych) i jeśli złowiliśmy wcześniej jakiś skarb, to na mapie pojawi się jakiś zaciemniony obiekt. To właśnie nasz wyłowiony zabytek do kolekcji, wystarczy kliknąć, żeby pojawił się w kolorach.

Odznaki eventowe:

Zbierz cały szkielet dinozaura w muzeum
Zbierz wszystkie elementy muzeum

Nowe tytuły:
Archeologist Mouse - Zbierz całą butelkę w muzeum
Allan Quatermouse - Zbierz posąg bogini szamanów w muzeum
Dora Odkrywca - Zbierz cały obraz z wampirem w muzeum

Przedmioty z ekwipunku zostały dopisane do ich zbioru - klik.

37 komentarzy:

  1. Na evendzie trzeba łowić (tak jak rok temu (strzałka w dół)). Pojawiają się przeszkody które mogą nas zabić! A ta odznaka to chyba jak złowisz ubranie.. W poście pokazałam użytkownika z tym ubraniem. Tu mój post: http://aalexxandraa.blogspot.com/2015/06/nowy-eventstrona-startowa-tfm.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, skoro masz własnego bloga to sie nim zajmuj, a nie ściągasz od modliszki,i
      jej podpowiadasz, może ona nie chce? Na swoim blogu tak napisz (który ma 0 wyświetlen) a nie na modliszki, dziekuje.

      Usuń
    2. Modliszka sama przeczytała mój komentarz i dodała to co napisałam ale trochę inaczej, jeśli nic nie wiesz na ten temat proszę się nie udzielaj Tomku.

      Usuń
  2. czasami zauważyłam, że na mapie moja (czasem też inne) mysz nie wyświetla się - widać tylko nazwę. Czym może to być spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bug, jak mysz wykonuje animacje tak sie dzieje.

      Usuń
    2. Dixie, kiedyś na TFM Cię przyłapalem XD

      Usuń
  3. Modliszko wiem co trzeba robić na tej mapce. Jak się wyłowi skrzynie ze szkieletem dinozaura to się tam zanosi części za odznaki i chyba tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj na mapach eventowych wyłowiłam ok. 4 skrzynek, ale jest mały problem.. Otwieram ekwipunek a ich nie ma :( wie ktoś może dlaczego ich nie widzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w nich są kawałki rzeczy, które zobaczysz na mapcr MUZEUM

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się pierwsza mapka i ta ze statkiem (w tym roku jeszcze nie widziałam). Byłam na jednej i te pułapki są trochę straszne! (dobrze, że w nie nie wpadłam hehe :)) Myszki są fajnie ubrane, ale ma pytanie. O co chodzi z tym aparatem robiącym "zdjęcie" myszce? :D
    ~Konelia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy użyjesz tego aparatu, automatycznie zrobi Twojej (i chyba jeszcze myszce stojącej koło Ciebie) zdjęcie i będzie można zapisać to zdjęcie. :)

      Usuń
  6. (teraz już byłam na mapce ze statkiem) ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale o co chodzi w tym całym muzeum? ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisałam do posta, bo najpierw sama nie wiedziałam co trzeba tam robić ^^

      Usuń
    2. Modliszko a za co jest tytuł indiana mouse?

      Usuń
    3. Można go wyłowić w którymś z jeziorek.

      Usuń
  8. Kiedy złowisz 1 skrzynie dostajesz tytuł:
    Wszyscy na pokład
    Kiedy 3 skrzynie:
    herp derp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te tytuły dostaną myszki,które w tamtym roku nie otrzymały.

      Usuń
  9. Ja mam jakiś skill, że biegnę przed siebie na oślep przez wszystkie pułapki i nie wpadnę na ani jedną 8)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można robić sellfi http://imgur.com/6K2Tj00 i ze znajomymi ale coś nie wychodzi http://imgur.com/fhzdsXU -Wiktoruullaa

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey!

    Nie chcę zawracać głowy ale jest to dla mnie ważne. Czy możesz mi wytłumaczyć jak zrobiłaś to, ze jak najadę myszką na, np. Eventy to pojawia się taki rozczepienie. Proszę o szybką odpowiedź.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozwijane menu, ja zrobiłam je na tej stronce:
      http://profilki.pl/dodatki/menu-rozwijane

      Usuń
    2. Och Modliszko bardzo dziękuje :*

      Usuń
  12. Jeszcze jest tytuł " Wszyscy na pokład" i " herp derp "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem są, ale ja w poście dopisuję tylko te najnowsze, które doszły w danym roku :P

      Usuń
  13. Ten event, tak samo jak w zeszłym roku trwa do pierwszego września? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że tym razem skończy się na początku sierpnia.

      Usuń
  14. Jeszcze jest tytuł Captain Nemouse. Zdobywa go się jak wyłowisz w mapce eventowej skrzynie ze skarbem. Sama mam ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomóżcie, wczoraj dwa razy wyłowiłam skrzynie, i żaden tytuł mi sie nie pojawił, a po mapce nie było muzeum.

    Skrzynie mi przepadły? ;v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, skrzynie nie przepadają. Po prostu na najbliższej mapie muzeum zobaczysz już "rozpakowane" elementy wystroju, które znajdowały się w Twoich skrzynkach.

      Usuń
  16. Ej a wiesz jak zdobyc odznake z 2014 roku rybnego bo duzo osub zdobylo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie mam pojęcia jakim cudem parę moich znajomych ją wyłowiło. Albo to błąd, którego administratorzy nie zauważyli, albo umyślnie dodali taką możliwość.

      Usuń
    2. Droga Modliszko,bo ja widziałam jak mój kolega wyłowił odznake (tą co doatałam za relikty H) czyli akwarium
      .Doarał ją na mapce ze swiątynią na samym dole po prawej.
      Mam nadzieje że pomogłam;)

      Usuń
  17. Ja już od 4 miesięcy nie grałam w tfm i niewiedziałam ze jest event :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Modliszko, jak była mapa z muzeum, to kliknęłam na jakiś przedmiot i nic się nie stało. Złowiłam dużo skrzyń, a żadnych kształtów oprócz powyższego nie było. I jeszcze jedno, na tej mapie wystarczy po prostu klikać na kształty i tyle? xD

    OdpowiedzUsuń