piątek, 13 grudnia 2013

Event Bożonarodzeniowy 2013


Link do eventu Bożonarodzeniowego 2012 TUTAJ.
Dzisiaj rozpoczął się nowy event tak bardzo wyczekiwany przez wszystkich graczy!
Na każdej mapie w grze możemy znaleźć małe prezenty. Jeżeli zbierzemy go i uda nam się dotrzeć do norki to prezent się zapisuje - jeżeli jednak po zebraniu gdzieś spadniemy to prezent przepada.



Dzięki nowemu eventowi dostaliśmy od Administartorów kolejną prześliczną tapetę na komputer, którą możemy znaleźć TUTAJ , na samym dole.
W dolnym rogu gry po prawej stronie mamy spis naszych prezentów. Poniżej zaznaczyłam kolorami co dana liczba nam mówi:


Na czas eventu przedmioty, które wyczarowuje szaman jak zawsze zmieniły swój wygląd. Tym razem zostały one bardzo ładnie ozdobione:


Mapa eventu, na której wymieniamy się prezentami wygląda następująco:

Kiedy jesteśmy na powyższej mapie mamy dwie opcje - albo rozpakować swoje prezenty i próbować wygrać nowe przedmioty (w tym roku doszły trzy), lub dać prezenty innej myszce i dostać świąteczne tytuły. Jeżeli zdobyliśmy wszystkie tytuły z eventów z poprzednich lat i wygramy je ponownie w tym roku doznają one przemiany! Po nazwie tytułu dojdzie gwiazdka (lub większa ich ilość). Przykład jest na pierwszym zdjęciu w tym artykule.
Poza eventem do gry doszedł Mulodrome. Co to jest? Jest to gra, w której możemy rywalizować przeciwko przyjaciołom lub innemu plemieniu. Aby wejść do tej gry wystarczy wpisać /mulodrome w jakimś prywatnym pokoju gry. Jedna gra trwa 10 rund, są dwie drużyny. Uwaga! Serki i inne statystyki na Mulodrome nie są liczone.


Do gry dotarło też nowe futerko - najprawdopodobniej jest to śnieżna pantera.


A teraz coś poza grą. Życzę wszystkim czytelnikom Wesołych Świąt! :)

Pozdrawiam
Modliszka


26 komentarzy:

  1. Blagam pomozcie, co trzeba zrobic i ile tego by zdobyc rogi renifera???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego akurat się nie dowiem - dostałam je już dawniej :(

      Usuń
    2. JA WIEM JA WIEM XD. No więc dostajesz je kiedy masz 240 dostanych prezentów ;3

      Usuń
    3. 240 czerwonych prezentów ;)

      Usuń
    4. trzeba miec 240 czerwonych prezentów

      Usuń
  2. Wreszcie event *-*! Dasz zdjęcia wszytskich title i screenów z eventu? Chcialam sie jeszcze zapytać co mogę zrobić z prezentami co dostalam od myszek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Title są te same co w tamtym roku, tylko, że można do nich dostać gwiazdki
      A z tymi prezentami chyba nic nie można robić - przynajmniej o żadnym ich wykorzystaniu nie słyszałam.

      Usuń
    2. Mi taki jeden napisał, że za różne ilości prezentów można dostać inne rzeczy i jak byś wiedziała za ile jakie to byś dała zdjęcie?

      Usuń
    3. To jest możliwe. Ale niestety na razie nie wiem co jest za ile prezentów :/

      Usuń
  3. A jak można dać komuś prezent?

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha jaki sobociak na tej zdj. ( szef mojego popszedniego plem. cham )

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie te gwiazdki koło tytułów. Kurcze, powiesz po co one są? Bo nikt nie wie ;-;
    /Mikakuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam przecież! :D
      Pojawiają się one jeżeli już tytuły świąteczne dostaliśmy w poprzednich latach

      Usuń
  6. Już mnie to zaczyna wkurzać, prosze! modliszka! powiedz jak zdobyć w tym roku title św. mikołaj! prosze! błagam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jeszcze nie wiem, bo je dostałam w tamtym roku, czy tam dwa lata temu :(

      Usuń
    2. Szkoda ze nie pamietasz .-Mast

      Usuń
  7. Hmmm blog bardzo ciekawy znajduje sie na nim dużo przydatnych rzeczy --Masterhender :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już testowałam, jak dedniemy ale przed dedem złapiemy prezencik, to jak szaman nas ożywi to ten prezent nadal jest nie widzialny jak i +1 przy ilości zebranych prezentów znika, ale jak weźmiemy ser i wejdziemy z nim do norki to i tak dostajemy jeden prezent :)
    A post fajny zwłaszcza zdjęcie ozdobionych przedmiotów szamana >:3
    ~Deffi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rozpakować prezent

      Usuń
    2. Możemy rozpakować swoje prezenty na mapie eventowej klikając swoją myszkę

      Usuń
  9. Ferreomouse nie wiem czy pamiętasz mnie teraz z rooma survivor6 . c: Ja to Nullalke ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moge się doczekać nowego eventu ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie to wszystko omineło ;c gram rok ale miałam tak gdzieś pół roku przerwy od gry byłam tylko na rybnym evencie ;c na Transformice jestem Dzazmin

    OdpowiedzUsuń