środa, 25 grudnia 2013

Tytuły świąteczne 2013 + Mapa śnieżna

Oto wszystkie dotychczas znane nowe tytuły, które doszły w tym roku na święta: (nie dopisuję do nich tytułów z gwiazdkami)


podaruj łącznie 350 prezentów - «Candy Cane»
podaruj łącznie 420 prezentów - «Fairy Lights»
podaruj Papaille za jednym razem 50 prezentów (lub więcej) - «Papaille Noel»
zanieś 100 zabawek elfom - «Elfette»
wygraj 5 bitew na śnieżki - «Ange des Neiges»

A tutaj znajduje się spis za co dostaniemy nowe przedmioty świąteczne: 

Cukierkowa laska - dostań 25 prezentów
Czapka na głowę - dostań 120 prezentów
Dzwonek na ogon - dostań 420 prezentów



Póki co w tegorocznym evencie możemy trafić na trzy mapki eventowe. Dwie pierwsze mapy zostały opisane przeze mnie i Ferreromouse w poprzednich postach. Teraz przedstawiam Wam trzecią - najnowszą mapkę, którą można nazwać Mapą Śnieżną.



Na tej mapie zostajemy podzieleni na dwie drużyny - niebieską i czerwoną. Naszym zadaniem jest wygrać w bitwie na śnieżki z drużyną przeciwną. Tak jak napisałam powyżej w tytułach, jeżeli wygramy pięć bitew na śnieżki dostaniemy nowy tytuł.
Powodzenia w zdobywaniu tytułów!

Pozdrawiam
Modliszka


17 komentarzy:

  1. A dasz zdjecie za ile prezentów jest jaki screen eventowy? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedmioty i ilość prezentów za ile możemy je dostać? Postaram się coś takiego zrobić, ale nic nie obiecuję ;)

      Usuń
  2. Heey chcę zrobić czat na inne stronie podpisanej czat ale nie wiem jak go tam dodać by nie był na stronie główne pomożesz? :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz go dodać kodem HTML, ten co ja mam z portalu XAT czy coś tam można tak dodać

      Usuń
  3. yym... nierozumiem.... ;-; :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na moviestarplanet.blogspot.com w instrukcje Blog, gadżety i powinno być. Niedługo pojawi się też na jednym z moich blogów (zobaczysz mój profil po kliknięciu na nick). Mam nadzieję, że trochę pomogłam ;).

      Usuń
  4. Modliszka mogłabyś napisać na blogu jakim klawiszem rzuca się śnieżynki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej coś dodali ...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam pecha,bo jak chciałem dac Papaille to mialem 49,wkurzylem się i dalem 49 i nie chce mi csię drugi raz zbierac

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Ja ją zdobyłam w zeszłym roku, jednak wydaje mi się, że tak jak inne itemki czyli dzieki prezentom, które otrzymałeś.

      Usuń
  8. Pomożesz w problemie?
    Otóż, na moim drugim koncie (nick: Amantiis) nie przychodzi mi email z kodem na zmianę hasła.
    Email w okienko "Zmiana hasła" wpisuję pierwszy raz (na tym koncie) i zatwierdzam. Potem patrzę na moją pocztę, nie wyłacząm tego okienka i czekam kilkanaście minut.. i ciągle nic. Patrzę w SPAMIE - też nie ma!
    Pocztę mam na Onet - próbowałam i NIC
    Na WP - też nic
    Na Gmail - też nic
    Na o2 - też nic!
    Już nwm co mam robić..
    A ty na jakiej stronie masz pocztę? Bo może na moje konto mi już nigdy nie przyjdzie?
    Proszę, poratuj mnie!
    W Tobie mam ostatnią nadzieję!

    (mój pierwszy nick: Milagrossax
    drugi nick: Amantiis)

    Pomożesz? Baaardzo cię o to proszę!

    ~Milagrossax (i Amantiis)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę pieczone, coś widocznie muszą poprawiać w grze, bo już ostatnio o wielu takich przypadkach słyszałam :o
      Musimy czekać na jakieś informacje, bo to już jest dziwne, że coraz to kolejne osoby o tym mówią

      Usuń
  9. Własnie ja tez nam tak samo ostatnio ktos mi sie wkrada na konto i nie mogę hasła zmienić boje sie o moje serki w sklepie bardzo długo je zbierałam jak cos zobaczysz na ten temat to napisz posta

    OdpowiedzUsuń