sobota, 31 grudnia 2016

Serowy Księżyc 2017

Jako że rok ma się ku końcowi, uznajmy, że ten event należy już do roku 2017 :). Podobnie jak w roku 2016 (tutaj link do tamtego opisu) i ten Serowy Księżyc stawia przed nami zadanie zdobycia wszystkich 12 astrologicznych serów.



Jak zdobyć sery? To bardzo proste. Wystarczy na specjalnej mapie przybić piątkę z inną myszką. Jeden raz na mapę, więcej się nie da. Dostaniemy taki serek, jaki ma myszka z którą przybijamy piątkę. A teraz o tym jak sprawdzamy nasz ser. Żeby uprościć sprawę, wkleję tu od razu tabelkę z ekwipunkiem jaką zrobiłam w 2016 :).

Serowy Księżyc 2016
Pokazuje nam nasz astrologiczny ser
Serowy Księżyc 2016
Po użyciu nasza mysz dmucha w sylwestrową trąbkę


Nasz astrologiczny ser się nie zmienia. Przez cały event będziemy mieć ten sam i każda myszka, która z nami przybije piątkę - dostanie właśnie ten ser. A my dostaniemy jej. To tak w skrócie :). Dlatego trzeba pytać innych jakie mają serki i przybijać z tymi osobami, które posiadają brakujące nam kawałki.

Nie ma nowych tytułów. Są trzy stare + stara odznaka i kulka szamana. Odznakę dostajemy po zebraniu 12 astrologicznych serków:


Skoro już jesteśmy przy tytułach.. 
Pierniczek - przybij raz piątkę z innym graczem
Serolog - zdobądź 5 różnych serków
Ciastkożerca - zdobądź 8 różnych serków

I na koniec to, co najbardziej mi się spodobało! Dodano futro Totoro!


Kto zna, kto nie zna - to nieważne! Futerko jest przeurocze. A pochodzi z filmu "Mój sąsiad Totoro". Jeśli ktoś jest zainteresowany, to może sobie poszukać w internecie informacji :).

Wesołego Sylwestra!
Modliszka

55 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie ma żadnej nowej odznaki :'l

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że co jakies 2h jest ten efekt��

    OdpowiedzUsuń
  4. Event*


    ~Kremowkoffa (dodasz modli?) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile serów jest kulka dla szamana?


    Legixok, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest losowa , możesz ją wygrać na mapie eventowej ja wygrałam ja jak miałam 6 serków może na 6 nwm

      ~Kremowkoffa

      Usuń
  6. Jeszcze za całość czyli za zebranie 12 serów jest tytuł • «Tartiflette»

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej ja teraz nie dostałem sera :( wie ktoś może czm?


    Legixok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może przybiłeś piątkę z kimś, kto miał taki ser jaki już zdobyłeś wcześniej.

      Usuń
  8. Pilne ! Jak zdobyc kule szamana ? 😣

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba za 6 różnych serków 😶

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak masz mapke eventową, to wystarczy przybić piątke z jakąś myszką i dostaniesz jeden z serków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że w tym roku ten event trwa dłużej (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Od 30.12.2016 :D


      ~Kremowkoffa

      Usuń
    2. 13 stycznia chyba


      ~Krem

      Usuń
    3. Lubie w dupe


      ~Kremowkoffa

      Usuń
    4. nie bodszywaj sie pode mnie ;-;

      Usuń
  13. super blog ;) bardzo mi pomugł w evencie.

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie to futro wygląda jak żygi xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomożesz mi bo nie widze nigdzie opisanego kółka szmana które jest całe niebieskie a do góry po lewej ma niebieskie pióro xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zwykła kulka, taką jaką masz bez ubrania tych zdobytych :))

      Usuń
  16. Do kiedy trwa event? Bardzo bym chciał się wyrobić do lutego. Odpowiedzcie.


    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest nowy Tytuł: «Tartiflette» Dostałam go jak zdobyłam 12 Serów /Pierozkowaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy ten event się skończy? Już wszystko zdobyłam i podejrzewam, że co najmniej połowa graczy biorących udział w eventach ma już tą odznakę. (choćby z tamtego roku)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od teraz eventy trwają 2 tygodnie <3 Czyli jedno z moich marzeń się spełniło!

      Usuń
  19. CZEMU ZMIENILAS NAZWE ?!(*´>д<)


    I jej nie ujawniasz :,[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka powodów :).
      Może kiedyś ujawnię, może nie. Część mocno zaciekawionych myszek potrafiło mnie znaleźć, bo trudne to nie jest, ale trzeba pogłówkować xD

      Usuń
    2. Ja troszkę poglowkowalam i chyba wiem bo plemkooo XDDD

      Usuń
  20. Dobrze że trwają teraz dłużej bo dopiero zaczynam, mam nadzieję że się wyrobie

    OdpowiedzUsuń
  21. Modliszko jak przybić piątke?

    OdpowiedzUsuń
  22. Event z dekorowaniem domu się już skończył?

    OdpowiedzUsuń
  23. Modliszka mam pytanie. Czy te sery astrologiczne będą w ekwipunku do następnego takiego eventu 2018?


    Legixok

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda bo juz rok temu zdobyłam odznake. A chce nowe odznaki ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog :) Dużo informacji :) Polecam :3

    OdpowiedzUsuń
  26. mógłby ktoś podać mi nazwy tych 12 nędznych serów? Obeszłam wszystkie blogi nigdzie nie ma >.<
    z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tfmhelp.manifo.com/wiadomosci/mini-event-serowego-ksiezyca
      Proszę bardzo :)

      Usuń
  27. Modliszka zdobyłem statuetkę :)

    OdpowiedzUsuń