piątek, 26 lutego 2016

Żabi Event 2016

Piątek - a co to oznacza? Nową przygodę eventową w grze! Tym razem do mysiej krainy zawitały żaby. Wszyscy, którzy lubią te zwierzątka powinni być zadowoleni :).
W Transformice zostało dodane nowe futerko, wyglądem przypominające spienioną wodę. A przynajmniej takie było moje skojarzenie, gdy je zobaczyłam:



Jest całkiem ładne, według mnie znacznie lepsze od karnawałowego. Ma swój niepowtarzalny blask, jeśli mogę to tak nazwać. Oprócz niego jest również kilka innych przedmiotów, które możecie zobaczyć w sklepie. A to nasza mapka eventowa:


Naszym zadaniem jest.. a prawdę mówiąc nie ma tu żadnego zadania. Jedyne co musimy zrobić, to pozwolić naszej myszce spaść na dół mapy, co raczej za każdym razem się udaje, a przynajmniej w większości przypadków tak jest. Wystarczy po prostu "być" i wpaść w jedną z przegródek z malinami lub jeżynami. 



W zależności w co wpadniemy dostaniemy eventową walutę - jeżynę lub (i to jest nowość, bo przeważnie waluta była jedna) żółtą malinkę. Drugą nowością jest to, że nie zawsze dostaniemy jedną! Jeśli uda nam się trafić do przegródki z dwoma/trzema owocami, to tyle ich dostaniemy. Za nie możemy dostać odznakę, tytuł, przedmioty ekwipunkowe czy kulkę.

Do ekwipunku został dodany nowy przedmiot - żabka. Można ją dostać losowo przechodząc event:


Żabi Event 2016
Dostajemy na jakiś czas zwierzątko - żabę, która lata za nami

Za zebranie 10 jeżyn możemy dostać tytuł "Froggy". Natomiast za 30 jeżyn dostaniemy kulkę do poziomu szamana:


Żabi Event 2016

Po zebraniu 20 jeżyn możemy dostać truskawkę - a na nią warto polować :).
Za 25 żółtych malin dostaniemy nową odznakę:


Żabi Event - zbierz 25 żółtych malin


86 komentarzy:

  1. Fajnie, ze juz napisalas szkoda tylko ze nie o co chodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Modliszko, dlaczego te owoce są dzielone na 2 grupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, ja też prosiłabym o odpowiedź :)

      Usuń
    2. Ja również :D

      Usuń
    3. Myślę, że za żółte będą np. tytuły, a za czerwone/różowe np odznaka i kulka :)

      Usuń
    4. Czekaj,jakie żółte ?

      Usuń
    5. Niektórzy mają żółte a niektórzy czerwone. Spowodowane jest to tym, że na początku były czerwone a po godzinie od dodania eventu zmieniono je na żółte ponieważ przypominały truskawki. Myszki, które grały od 14 do ok. 15 mają czerwone zamiast złotych. :)

      Usuń
    6. Ahaa bo ja wlasnie gralam juz od samego poczatku eventu xd

      Usuń
    7. Ja to tam mam obie, żadne z nich mi nie zniknęły...

      Usuń
  3. Nie rozumiem eventa ale chyba fajny. Cała filozofia to to żeby spaść na dół. 7/10 nw jak zebrać to co się zbiera.😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym dole jest kilka przedziałów. W zależności gdzie wpadniesz to dostajesz do ekwipunku albo malinę, albo jeżynę. Nic trudnegoo xD

      Usuń
  4. Ja fanką żab nie jestem ale te żabki są słodkie;) Mi sie event podoba dziękuje za posta zawsze czytam o eventach

    OdpowiedzUsuń
  5. Za zebranie 10 jeżyn możemy dostać tytuł "Froggy". Zdobyłam go przed chwilą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten event jest superrr ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Modliszko odpowiesz jeszcze więcej o efekcie? Bo mam zepsuty komp i jestem ciekawy
    Pozdrawiam Minecfab

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym evencie znowu można dostać smoki towarzyszące ze smoczego eventu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Tytul:"Froggy" jest za 10 jeżyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jakich jasnych czy ciemnych ?
      ~Gryqaz

      Usuń
    2. fioletowe jezynki do zebrania 10 - title

      Usuń
  10. modliszka o co chodzi z kolorem owoców?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwie eventowe waluty - żółte maliny i jeżyny. Za każde można coś dostać :).

      Usuń
  11. Modliszko mam newsa.
    Za zebranie 10 malinek otrzymuje się title ,,froggy'' :)
    Pozdrawiam Boov

    OdpowiedzUsuń
  12. Modliszko!
    Czy mogłabyś mi powiedzieć która przegródka jest do malin, a która do jeżyn?(przegródka lewa i prawa)
    Chyba, że w jednej przegródce i w drugiej jest trochę malin i trochę jeżyn...
    Niewiem sama, mylę się w tych owocach...
    Aż zachciało mi się malin.

    OdpowiedzUsuń
  13. Modliszko, nie napisałaś o truskawce!
    Truskawka jest za 20 jeżyn :)
    Pozdrawiam P4trycj4 ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Modliszko! Ja dziś o tej porze był event i go wygrałem dostałem 2 jażyny tak jak wczoraj wieczorem mam juz 5 jazyn i 1 maline ale jakim to cudem malina zmieniła kolor na zółty ?! plis odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoby, które grały w pierwszej godzinie (tak około) eventu i dostały zwykłą malinę, nie mają już tych żółtych. Zostały one zmienione (a przynajmniej tyle się dowiedziałam), ponieważ malinki przypominały truskawki i graczom mogłyby się mylić. Z tego powodu osoby, które później je zebrały nie mają już różowych malin, tylko te żółte :).

      Usuń
  15. Ej a czemu jak miałem 5 jeżyn to 6 mi nie. Zaliczyło a wpadłem do jeżyn.

    OdpowiedzUsuń
  16. Modliszko kulka do szamana jest za 20 jeżyn

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten blog! :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Modliszko stary tytuł to «Captain Nemouse» i jest za 50 malin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłem się. Tytuł jest za 40 malin.

      Usuń
  19. a jak ktos ma np 17 jeżyn i 8 maliny to się zalicza razem i się dostaje odznake?

    OdpowiedzUsuń
  20. modliszka dodaj do znaj bananaxszym mam 56 lvl

    OdpowiedzUsuń
  21. Cały czas dostaje te fioletowe.. -.- a raz nawet dedłam na evencie nwm jakim cudem..

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże ludzie...
    Po co tyle gawędzić o tym evencie??? Przeczytajcie bloga i już...
    Koceku

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawostka - miałem 20 jeżyn i wciąż losowałem na evencie żółte maliny, za każdą dodawało truskawkę xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Modliszko masz jakieś teorie gdzie sie stanie tam sie wpadnie? XD

    OdpowiedzUsuń
  25. o kurde za ile jest title froggy?

    OdpowiedzUsuń
  26. A właśnie Modliszko działa truska do pyszczka? A jeśli tak to jak? Pozdro! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój znajomy po zakupie truskawek dostał również tę do pyszczka, więc działa :).

      Usuń
    2. Jest działa! Ja dostałam :D

      Usuń
  27. Znowu się pomyliłem. Za 40 malin nie ma tytułu Capitan Nemouse, tylko jest tytuł Sardynka. (Informacja potwierdzona)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dopisuj tego, bo znowu błąd. Już nic nie pisze do tego eventu.

      Usuń
  28. Mam pytanko,gdzie najlepiej stanąć by dostać jak najwięcej malin lub jeżyn?
    czekam na odpowiedź :3 Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny posteł. Taa, cała filozofia polega na dobrym trafie i spadaniu xd

    Może edit? Są przegrody, w których możemy nie dostać nic, na szczęście mi jeszcze tak się nie zdarzyło.

    OdpowiedzUsuń
  30. mam problem przechodze event i na środku mapy mnie zabija :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się ruszyć chociaż raz, bo inaczej wyjdziesz na afka (osoba, która jest "z dala ok klawiatury" - po prostu cię nie ma) Pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. ej a jest cos pozatym jakis title bo przeszlam juz mam odznake i kulke?

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeden z najlepszych eventów

    OdpowiedzUsuń
  34. Modliszko, na swoim blogu będziesz opisywać tylko eventy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale na razie w grze nie ma większych nowości, a cotygodniowe eventy zajmują teraz sporo miejsca. Na pewno jeszcze będę kiedyś pisać coś poza nimi :).

      Usuń
  35. Według mnie event bardzo prosty ;) Znalazłam takie miejsce w którym zawsze będę spadać na dół! Ps. Tak było zawsze :) No i mam więcej złotych niż normalnych xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Jest jakiś tytuł oprócz ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie można dostać tytuły? I za ile malin/jeżyn?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ymm.. Dlaczego na końcu za odznakę jest malin, a wyżej za jeżyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ w tym evencie są 2 waluty- złote maliny i zwykłe, fioletowe jeżyny.

      Usuń
    2. Właśnie się zorientowałam, że źle zrozumiałam pytanie ;o. XD

      Usuń
  39. A gdzie najlepiej złapać te złote maliny? Bo brakuje mi 14 do odznaki:/
    Poza tym czy to normalne, że mam już 30 jeżyn, a następne mi się nie dodają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może limit? W sumie nie wiem przy ilu przestają się dodawać, może akurat przy 30.

      Usuń
    2. Przy 30 jest limit

      Usuń
  40. Jasne że normalne :P Za wiecej jeżyn już nic nie ma przez xD

    OdpowiedzUsuń
  41. mam problem z wejściem na tfm moze mi pomozesz ): orubuje wpisac hasło i nie mg

    OdpowiedzUsuń
  42. za 35 żółtych ma się title "Sardynka"

    OdpowiedzUsuń
  43. Z ciekawszych informacji
    event jest zawsze
    xx:18 oraz xx:36 i xx:54
    c:

    OdpowiedzUsuń