środa, 23 kwietnia 2014

Dzień Dziecka - mapa krótkiego eventu

EDYCJA: Za zdobycie 20-u flag jest tytuł Childish Mouse
Dzisiaj pojawiła się mapa rodząca wątpliwości - nowa mapa eventu, rozpoczęcie kolejnego? Można powiedzieć, że to krótki event. Tak jak rok temu z okazji Tureckiego Dnia Dziecka (który wypada dziś) dano w sklepie jakieś nowe przedmioty, to teraz postanowiono dodać okazjonalną mapę. Czy będą z niej jakiekolwiek korzyści - tytuły, przedmioty? Chwilowo ta informacja jest jeszcze nieznana. Event Wielkanocny i ten krótkotrwały nie mają ze sobą nic wspólnego - są to zupełnie oddzielne mapy.
Poniżej kawałek mapy:



Ta plansza polega na wspólnym zbieraniu flag razem z innymi myszkami. Mapa jest pełna pułapek - musimy biegać ostrożnie, żeby przypadkiem w jakąś nie wpaść. Po złapaniu flagi (klikamy spację) idziemy szukać sceny, znajduje się ona po prawej stronie - prawie że na końcu całej mapki. Tam możemy oddać flagę i szukać kolejnej o ile wystarczy nam na to czasu.



Ten krótki event według tego co było napisane ma potrwać do 28 kwietnia. Jeżeli będą już informacje na temat nagród za oddane flagi (o ile w ogóle będzie można coś dostać) to niezwłocznie Was poinformuję.

Pozdrawiam
Modliszka



20 komentarzy:

  1. Fajnie! Modliszko wiem że to nie pot tym tematem ale... Mam problemy z wejściem na forum nie moge w ogóle wejść na nie jak naciskam zanim się zaloguje czylia tam tak obok to mam ngranatowy ekran (taki jak kolor forum) A gdy już się zaloguje to tam obok menu nacisne to nic mi nie wyskakuje jakby nie reagowało nato :< Koło tego przycisku "Forum" jest coś napisane to chyba poczatek nawiau ale nie ma nic dalej.. Prosze o pomoc czy to wina internetu, komputera czy może jest jakaś aprawa albo cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zacina mi się wejście na forum, to pewnie przez zmiany. Jednak mi udało się na nie wejść inną drogą - na jednej karcie bądź zalogowana w grze, a na drugiej włącz jakby znowu Transformice, ale po prawej stronie kliknij "forum". Mi załadowało się po kilku minutach.

      Usuń
    2. Już jest ok ale naciskałam tam na boku i sie za nic nie chciało załadować... Ale naszczęscie samo sie naprawilo

      Usuń
  2. ej modliszko a jest komenda by zmniejszyć lagi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Modliszką, ale mogę Ci odpowiedzieć. Żadną komendą nie zmniejszysz lagów, opóźnienie gry powoduje internet.
      Seroholikpl.

      Usuń
    2. Wpisz /nue Wtedy nie widzisz ubranek myszek i lagi są mniejsze. Ale nadmierne lagi mogą też być od wolnego internetu.
      ~Saardynkaa

      Usuń
    3. A komenda nue jest aktywna? U mnie nigdy nie działała, dlatego korzystam z wył. strojów w opcjach. Możesz też grać na tzw. minimode oraz wył. efekty cząsteczkowe.

      Usuń
  3. fajne plemko <3 w tfm jestem Chmurkaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Modliszka dostałam title «Elfette» za 20 flag :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję Melibellule: "The «Elfette» title is a bug, we will reboot tomorrow to fix it. All those who earned the title today will get the new title tomorrow."
      Tytuł Elfette jest błędem, bo był on do dostania w innym evencie. Dzisiaj miało być coś z tym zmienione, ale na razie jakoś nic nie słychać i sama jestem w kropce :/

      Usuń
    2. No chociaż może mi zamienią na jakiś fajny :P

      Usuń
    3. Mam już ten tytuł za flagi :P Ale Elfette nadal mi został xD

      Usuń
    4. Ja dostałam Chidlish Mouse za 20 flag.. wiecie czy za większą ilość są kolejne tytuły? ;) Pozdrawiam Pierrotxmysz

      Usuń
    5. Mam ponad 40 flag i dalej zero title.. nie wiem czy będzie coś jeszcze :x a czy ktoś z was dostał jeszcze cosik?

      Usuń
  5. Łeee nie mogę się zalogować na tfm :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu Ferre nie dodaje postów? :P Tak z ciekawości xD

    OdpowiedzUsuń
  7. FAJNE <3 A JAKI TRZEBA KOD WPISAĆ ABY NA UTI WEJŚĆ NA NIĄ ???

    OdpowiedzUsuń
  8. MYSZOZERCAXD chyba trzeba ale nie wiem jaki to kod jakbym wiedziala to bym ci powiedziala.
    Modliszko jesli wiesz to powiedz plis.

    OdpowiedzUsuń