sobota, 14 stycznia 2017

Święto Ciasta 2017

I znowu zawitało do nas święto ciasta z mysim królem Fromagnusem! Jako że event prawie w ogóle się nie zmienił, to część tekstu i zdjęć wzięłam z mojego zeszłorocznego opisu (o tu jest - klik).
Do gry dodano futerko pszczółki! Prawda, że urocze? :)


Naszym zadaniem jest zbieranie ciast w zamku króla Fromagnusa. Wystarczy nam jedno, by dostać nagrodę. W sumie nawet więcej się zebrać na pojedynczej mapie nie da. 


Gdy złapiemy już ciasto, biegniemy do króla, który jest na końcu mapy po prawej. Następnie klikamy na niego i dostajemy nagrodę - ciasto do ekwipunku plus jakiś inny drobiazg (może nam się trafić np. aniołek).


Przy wchodzeniu do zamku zaleca się uważanie na żartownisiów. Mogą próbować zrzucić nas w przepaść pod mostem! Później mamy jeszcze okazję zdobyć odznakę za 20 ciasteczek:


Wraz z odznaką dostajemy za 20 ciastek nowy tytuł Frangipane.
No i mamy również stary tytuł, który możemy dostać, jeżeli mamy wyjątkowe szczęście - "Królewskie Ciasto". Jego zdobycie jest już nieco bardziej skomplikowane. Kilka ciast na mapie (nigdy nie wiadomo które) skrywają w sobie statuetkę myszy. Czy akurat zebrane przez nas ciastko miało figurkę to okazuje się przy oddawaniu ciasta królowi. Jeśli tak - wtedy dostajemy tytuł. A statuetka wygląda następująco:


Powodzenia!
Modliszka

53 komentarze:

  1. No, no! Napisałaś już posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jest kulka szamana z koroną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdobyłam tą kulkę łapiąc ciasto nad tronem (to pomiędzy tymi flagami czy czymś takim) ale nie wiem czy zawsze jest tam.

      Usuń
  3. Zdobyłam już "Królewskie Ciasto" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko ja nie mam tego title Krolewskie Ciasto? -.- Wszyscy się chwalą, że mają a już drugi raz jest ten ev a ja dalej tego nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  5. A jest kulka szamana?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy się kończy ten event?

    OdpowiedzUsuń
  7. Te eventy są troche nie fair bo już zdobyłam wszystko z tego eventu rok temu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przecież nowy title, którego nie było rok temu.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wiem ale ja chce jakieś odznaki a nie title ...

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. hej,mam pewien problem:/ nie mogę się zalogować,Transformice się ładuje i ładuje i nie chce załadować. Na steamie również próbowałam i było to samo.Ktoś pomoże?://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam. Może jest przeciążony serwer ;)

      Usuń
    2. Teraz minieventy trwają 2 tygodnie?

      Usuń
    3. Tak, co w przeliczeniu na dni daje jakieś pół roku nieprzerwanych, dwutygodniowych eventów :/

      Usuń
  10. aa co do stroju to pszczółki? bo ja na serio nwm

    OdpowiedzUsuń
  11. A event serowy dalej trwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, skończył się po 2 tygodniach

      Usuń
  12. Trochę mnie dziwi jedna rzecz.. Administratorka tfm niedawno pisała "Podjęliśmy decyzję, która naszym zdaniem wyszłaby na dobre dla gry w dłuższej perspektywie: przestać robić imprezy, które są zbyt daleko od oryginalnej rozgrywki (Charlotte, Gotowanie, Balony na gorące powietrze) i skupić się na eventach, które są tylko nieznacznie odległe od gry (Smok, Św. Patryk)." To znaczy, że te eventy powrócą czy nie? Czy zostaną zastąpione nowymi, czy poprostu pominięte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej te eventy, które już zrobili zostaną i będą co jakiś czas w grze, ale jeśli admini zaczną tworzyć nowe, to będą one robione według tego, co zacytowałeś/aś.

      Usuń
    2. Wątpię, żeby zaczęli tworzyć nowe. Pewnie przynajmniej jakiejś połowie graczy brakuje chociaż jednej odznaki.

      Usuń
  13. Modliszko przygotuj się następny event to pilotowanie :D
    ~Pecio2004

    OdpowiedzUsuń
  14. A jaki jest tytuł za 40 ciasteczek?

    Widziałam że gdzieś napisałaś ale to było dawno i teraz nwm gdzie to jest ( ´_ゝ`)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 40 ciast jest title "Mysz Polarna".

      Usuń
    2. Za 40 ciast jest title Myszka Polarna i Światełka :-)

      Usuń
  15. dZISIAJ TRAFIŁA MI SIĘ TA STATUETKA, MOJE PODJARANIE MIALO POZIOM MAX XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Odznaka z nr 2? To nie dla mnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie? Będziesz miała piękny numerek "2" przy odznace z ciastem i koroną <3

      Usuń
  17. Za 40- Myszka Polarna i Światełka :*

    OdpowiedzUsuń
  18. co daje ta statuetka? jest do ozdoby czy cos daje

    OdpowiedzUsuń
  19. Cooooooo Można zdobyć "drugi raz" ten sam tytul ;-;
    http://imgur.com/a/aLohD

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że mam 9 ciast ..

    Pozdrawia Legixok

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubiony event! Polecam!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Teraz czas na znienawidzony przeze mnie event... -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Event smoczy nie jest taki zły

      Usuń
    2. Ja mam już 30 lampionów z niego. Idę dobić 40 :D na odznakę a potem do 70...

      Usuń
  24. Może mi ktoś powiedzieć kiedy i jaki będzie następny event? Mam obecny już od 4 dni, nudny jest już trochę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i kiedy znikną relikty z ekwipunku?

      Usuń
    2. Już zniknęły i jest nowy event.

      Usuń